اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۱۳۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

استقبال منتقدان از «کوچک‌سازی»

جشنواره ونیز با نمایش فیلم پین افتتاح شد

هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز از امروز (چهارشنبه) با حضور ستاره‌ها و سینماگران مطرح دنیا بر روی فرش قرمز این رویداد سینمایی آغاز به کار می‌کند.

وب سایت آی ‌سینما: هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز از امروز (چهارشنبه) با حضور ستاره‌ها و سینماگران مطرح دنیا بر روی فرش قرمز این رویداد سینمایی آغاز به کار می‌کند. ساعاتی پیش، درام‌کمدی «کوچک‌سازی» جدیدترین ساخته الکساندر پین برای اهالی رسانه و منتقدان حاضر در لیدو ونیز روی پرده رفت. اولین اکران جهانی فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز، واکنش مثبت اغلب منتقدان را به دنبال داشته است، تا جایی‌که از ساخته جدید پین به عنوان یکی از بخت‌های اصلی فصل جوایز نام برده‌اند.
جشنواره ونیز با نمایش فیلم پین افتتاح شد

این فیلم ۱۳۵ دقیقه‌ای با بازی مت دیمن و کریستن ویگ مقابل دوربین رفته و روایتگر داستان زوجی از طبقه متوسط رو به پایین است که ساکن غرب میانه امریکا هستند. اما عنوان فیلم ربطی به از دست دادن شغل یا فروش خانه ندارد، بلکه به تصمیم سرنوشت‌ساز زن و شوهر داستان اشاره دارد که برای انجام یک عمل جراحی عجیب و غریب داوطلب می‌شوند. آنها با وعده زندگی بهتر تصمیم می‌گیرند در ابعادی بسیار بسیار کوچک‌تر به زندگی‌شان ادامه دهند.
جشنواره ونیز با نمایش فیلم پین افتتاح شد

پین با همکاری جیم تیلور نگارش فیلمنامه «کوچک‌سازی» را به انجام رسانده است. با در نظر گرفتن اولین واکنش‌ها به نظر می‌رسد ساخته جدید پین نیز مسیر روشن فیلم‌های افتتاحیه دوره‌های پیشین جشنواره ونیز از جمله «لا لا لند»، «بردمن» و «جاذبه» را پیش رو داشته باشد. در سال‌های اخیر، اغلب فیلم‌هایی که جشنواره ونیز را افتتاح کرده‌اند، چند ماه بعد به موفقیتی ویژه در فصل جوایز - خصوصا رقابت اسکار - دست یافته‌اند.
جشنواره ونیز با نمایش فیلم پین افتتاح شد

«کوچک‌سازی» یکی از ۲۱ فیلم شرکت‌کننده در بخش مسابقه اصلی است که برای دریافت جایزه شیر طلایی رقابت می‌کند. تاد مک‌کارتی منتقد «هالیوود ریپورتر» ساخته جدید پین را فیلمی زیبا و باشکوه توصیف کرده و منتقد «ورایتی» نیز از آن به عنوان فیلمی خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده برای مخاطب بزرگسال یاد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج