جاباما
۵۹۵۹۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

برنامه ویژه دولت برای پذیرش گردشگران خارجی

رئیس سازمان میراث فرهنگی از برنامه‌ریزی ویژه دولت برای پذیرش گردشگران خارجی خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: علی‌اصغر مونسان عصر امروز در اولین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و ورزشی اقوام و عشایر در گرمسار با بیان اینکه با توجه به نقش گردشگری، می‌توان عدالت و ثروت اجتماعی را در همه نقاط کشور انتشار داد، اظهارکرد: می‌توان با تامین و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در مناطق روستایی از مهاجرت روستاییان جلوگیری کرد.

مونسان ادامه داد: در دولت تدبیر و امید به نقش و جایگاه بخش گردشگری برای افزایش اشتغال و رونق کسب کار توجه زیادی شده و ایران اسلامی با برخورداری از تاریخ ماندگار، تمدنی کهن و اقوامی سرشار از فرهنگ می‌تواند در پذیرش گردشگران خارجی برنامه‌ریزی ویژه داشته باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود: براساس برآوردهای انجام شده در بخش صنایع دستی به ازای ۵۰۰ میلیون ریال می‌توان یک شغل ایجاد کرد اما در بخش صنعت به ازای هر پنج میلیارد ریال یک شغل برای جوانان ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: دولت دوازدهم با شاخص‌های مثبت اقتصادی و با برنامه ریزی‌های منسجم کار خود را آغاز کرده و براساس آماری که سازمان برنامه و بودجه ارایه داده، میزان رشد اقتصادی زمان آغاز به کار دولت دوازدهم مثبت هفت درصد است و با برنامه ریزی‌های ارزشمند باید این شاخص‌های مهم ماندگار بماند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: سمنان از زیرساخت‌های قابل توجه گردشگری برخوردار است و در چهار سال آینده طرح شهر گردشگر در یکی از شهرستان‌های این استان همانند سایر نقاط کشور اجرایی می‌شود.

همچنین در این مراسم غلامرضا شعبانی‌بهار معاون توسعه ورزش‌همگانی وزارت ورزش وجوانان، امیرعلی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایری کشور، غلامرضا کاتب عضو هیات رئیسه و احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درآمد گردشگری ترکیه چهار برابر کل درآمد نفتی ایران است. لذا باید بیشترین توجه به این بخش بشود چرا که به ازای ورود هر سه گردشگری یک شغل ایجاد می شود و مناسب ترین منبع ارزی است و انتقال فرهنگی ایرانی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج