۶۰۵۵۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازیگر فیلم ترسناک «آن» با اولدمن همبازی می‌شود

اوون تیگ بازیگر جوان فیلم موفق «آن» که در تاریخ سینمای وحشت رکوردشکن شده است، به زودی در کنار گری اولدمن بازیگر کهنه‌کار هالیوود مقابل دوربین می‌رود.

آی ‌سینما: اوون تیگ بازیگر جوان فیلم موفق «آن» که در تاریخ سینمای وحشت رکوردشکن شده است، به زودی در کنار گری اولدمن بازیگر کهنه‌کار هالیوود مقابل دوربین می‌رود. مایکل گوی فیلمبردار و کارگردان مجموعه تلویزیونی «داستان ترسناک امریکایی» و «سیلم»، کارگردانی پروژه سینمایی «مری» (Mary) را بر عهده خواهد داشت.
بازیگر فیلم ترسناک «آن» با اولدمن همبازی می‌شود

این تریلر ماورایی روایتگر داستان خانواده‌ای درگیر بحران است که به امید شروع کسب‌وکاری جدید، یک کشتی قدیمی را در حراجی خریداری می‌کنند و تازه زمانی‌که در منطقه‌ای دورافتاده روی آب‌های آزاد شناور هستند به رازهای هولناک این کشتی قدیمی پی می‌برند.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، اولدمن نقش پدر خانواده را ایفا می‌کند که هدایت کشتی نفرین‌شده را بر عهده دارد. تیگ در نقش جوانکی فلوریدایی ظاهر خواهد شد که اولدمن او را زیر بال و پرش گرفته و ناخدا دوم کشتی محسوب می‌شود.

تیگ تا پیش از آن‌که با ایفای نقش در اقتباس سینمایی «آن» استیون کینگ به شهرت برسد، بیش‌تر در کارهای کوتاه و مجموعه‌های تلویزیونی از جمله سریال تحسین‌شده «دودمان» محصول نتفلیکس بازی کرده بود. بازی او در کنار بن مندلسن در این سریال مورد توجه ویژه منتقدان قرار گرفت.

تیگ همچنین به زودی با ایفای یکی از نقش‌های اصلی قسمت اول فصل چهارم سریال «آینه سیاه» به تلویزیون برمی‌گردد که به کارگردانی جودی فاستر مقابل دوربین رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج