۶۰۷۰۷۰
۴۰ نظر
۸۹۷۱
۴۰ نظر
۸۹۷۱
پ

ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است

با وجودی که ما مایل هستیم ستاره های دلفریب و مسحورکننده را کاملا بی نقص تصور کنیم، واقعیت این است که در پایان روز آنها دقیقا مثل خود ما هستند... فقط ثروتمندتر از ما.

برترین ها: با وجودی که ما مایل هستیم ستاره های دلفریب و مسحورکننده را کاملا بی نقص تصور کنیم، واقعیت این است که در پایان روز آنها دقیقا مثل خود ما هستند... فقط ثروتمندتر از ما. در حالی که با داشتن ثروت آنها استطاعت داشتن خانه های زیبا، بهترین جراحان پلاستیک و مربی های شخصی گران قیمت را دارند ولی برخی از افراد مشهور همچنان با مشکل مشترک بسیار رایجی یعنی هالیتوسیس- بیماری ای که بیشتر با نام تنفس بدبو یا بوی بد دهان شناخته شده است- دست به گریبان هستند. ممکن است تصور اینکه ستاره مورد علاقه شما با هر بار صحبت کردن باعث رنجش و آزرده خاطر شدن همه اطرافیان خود شوند، برای شما غیرممکن باشد ولی این حقیقتی است که برخی از چهره های مشهور به بوی آزاردهنده نفس شان معروف هستند.

بن افلک
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
کریپتونایت را فراموش کن! تنها حرفی که بن افلک در فیلم "بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت" زد، کافی بود به سوپرمن بگوید تا ضربه مرگبار را بر او وارد کند. شایعاتی درباره مشکلات هالیتوسیس (تنفس بدبوی) افلک در سال های گذشته وجود داشته که ظاهرا به زمان فیلم "نیروهای طبیعت" با بازی ساندرا بولاک به عنوان نقش مقابل او، باز می گردد. طبق گزارش سایت خبری تلگراف خانم بولاک از بوی ناخوشایند نفس هنرپیشه مرد نقش اول در این فیلم اظهار ناراحتی کرده بود.
در مقاله ای از فاكس نيوز آمده است که چندین ستاره زن همکار با آقای افلک در طی این سال ها از بوی ناخوشایند نفس او شکایت کرده اند. ظاهرا وجه مشترک همه این شکایات، بازیگران زن بدشانسی بوده اند که با وجود بوی آزاردهنده نفس او، مجبور بوده اند صحنه های صمیمی فیلم را با او بازی کنند. صحبت از سختی هایی است که باید در شغل خود متحمل شوید!
جنیفر لارنس
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
جنیفر لارنس بازیگری که در لیست بهترین ستاره های سینما قرار دارد، فردی بسیار بی ملاحظه و یا فردی بسیار شوخ طبع است. زمانی که نقش اول مرد مقابل او در فیلم "عطش مبارزه"، آقای لیام همسورث شدیدا از ایفای نقش در صحنه هایی که باید در فاصله کمی با او باشد اظهار ناراحتی می کند. همسورث ادعا کرده است که در زمان حضور در تاك شوى شبانه جیمی فالون، لارنس هروقت که در نزدیکی همسورث قرار می گرفته غذاهایی می خورده که باعث ایجاد بوی بد در دهان او می شده است. ما بر این باوریم که در مواردی که لارنس با عادت های غذایی خود قصد درآوردن اشک بازیگر مرد مقابل خود را ندارد دهانی بی بو و نفسی تر و تازه دارد.


بریتنی اسپیرز
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
متاسفانه، تنفس بدبوی بریتنی اسپیرز ممکن است با رژيم موقت مضر او مرتبط باشد. طبق گزارش PopCrush اسپیرز در زمان حضور خود در برنامه "ایکس فاکتور" به عنوان داور این مسابقه برای اطمینان از ظاهر مناسب خود جلوی دوربین متحمل رژیم بسیار سنگینی شده است. می پرسید رژیم او چقدر سخت بوده است؟ به اندازه ای سخت که فقط 600 کالری در روز انرژی دریافت می کرده است. این مقدار کالری برای افراد بزرگسال که حداقل می بایست روزانه بین 1600 تا 2400 کالری یعنی حدود 2000 کالری بعنوان میانگین معمولی کالری مصرف کنند، بسیار ناچیز است. مصرف مقدار کمتر از 1000 کالری بطور مداوم بسیار خطرناک است و می تواند عواقب بسیار ناخوشایندی در پی داشته باشد که یک مورد از عواقب ذکر شده تنفس بدبو می باشد.
در حالی که ممکن است بریتنی اسپیرز احساس کند داشتن کمر باریک ارزش پذیرفتن این عوارض را داشته، بنظر می رسد این اطرافیان او هستند که از عواقب این کار رنج می برند. حتی منبعی به PopCrush گفته است که نفس او تنها 20 دقیقه پس از مسواک زدن نیز بسیار بدبو و آزاردهنده است.


لمار اودم
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
کلوئی کارداشیان، همسر لمار اودم که در حال حاضر از او جدا شده است حرفایی در مورد بوی نفس بسکتبالیست بازنشسته برای گفتن داشت که زیاد دلچسب بنظر نمى رسد. در فصل ۷ سریال "پای به پای خانواده کارداشیان"، کلوئی نزد خواهرش کیم، در مورد اینکه چطور نفس بدبوی اودم باعث شده که نزدیک شدن به او برایش سخت شود، اظهار ناراحتی کرد. کلوئی ادعا کرد که این بو چنان زننده است که هربار نزدیک او می شود، احتمال دارد بالا بیاورد.


جیسون سیگل
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
بوی بد نفس جیسون سیگل ناشی از عوارض اعتیاد او به سیگار بود. تحمل این موضوع برای آلیسون هانیگان، بازیگر خانمی که در مجموعه "چگونگی آشنایی من با مادرتان" نقش همسر جیسون را ایفا می کرد، بسیار مشکل بود. ظاهرا هانیگان که خودش سیگاری نیست، صراحتا بیان کرده بود که هرگز نزدیک سیگل نخواهد شد مگر آنکه او سیگار را ترک کند. با توجه به اینکه این دو نفر در بازی خود باید یک زوج دوست داشتنى را به نمایش می گذاشتند می توانید تصور کنید که چطور چنین شرایطی همه چیز را پیچیده می کند.
سیگل می گوید:«(آلیسون هانیگان) چاره دیگری برای من نگذاشت. پس من همان روز که کار را شروع کردیم سیگار را ترک کردم و از آن زمان به بعد لب به سیگار نزده ام». امیدواریم که علاوه بر سلامت کلی جیسون سیگل، بوی نفس او هم به طرز چشمگیری بهبود یافته باشد.
جانی دپ
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
جانی دپ علی رغم محبوبیت چندین دهه ای خود بنظر می رسد که هیچ علاقه ای به نظافت و بهداشت شخصی ندارد. منبعی به خبرگزاری Fox۴۱۱ گفته است که جانی دپ به ندرت دوش می گیرد و رعایت بهداشت را یک اولویت نمی داند. با این اوصاف اینکه جانی دپ مکررا در دهه گذشته در نقش یک دزد دریایی با ظاهری کثیف ظاهر می شود، ناگهان معنا و مفهوم پیدا می کند. همچنین به لطف عادت قبلی سیگار کشیدنش، شایعه بوی بد نفس او نیز معنادار می شود.
مطمئنا ترکیبی از بهداشت فردی پایین و دود سیگار، این احتمال را بیشتر می کند که مشکلات بدبویی نفس جانی دپ به همان اندازه که مردم می گویند بد و وخیم است. اگرچه طبق گزارش آس ويكلى، جانی دپ در فوریه سال ۲۰۱۶ اینگونه از خود دفاع می کند: «وقتی مردم را ملاقات می کنم آنها به من می گویند که ظاهر تو شبیه به دوره گردهاست ولی بوی خیلی خوبی می دهی. بله درسته، من بوی خیلی خوبی می دهم».
آنجلینا جولی
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
آنجلینا جولی ممکن است یکی از زیباترین زنان هالیوود باشد، اما ظاهرا بوی نفس این بازیگر محبوب بسیار زننده است. برای بدست آوردن تصوری از این قضیه لازم به ذکر است که يك بار شوهر سابق او برد پیت که در حال حاضر از او جدا شده است، بعنوان هدیه روز ولنتاین به او قرص خوشبوکننده دهان هدیه داده است. یک منبع (آگاه) نزدیک به این زوج به آس ويكلى گفت که این هدیه نوعی شوخی بین آنها بوده است. زیرا برد پیت مرتب بخاطر بوی بد نفس جولی سر به سر او می گذاشت.
در حالی که ممکن است از نظر برخی این هدیه کمی ناخوشایند و گستاخانه باشد و بی شک بخاطر درز پیداکردن اینگونه اخبار به روزنامه ها و ... احساس شرمساری کنند، اما این داستان جولی یادآور این نکته خوشایند است که ممکن است کسی را بیابید که شما را بخاطر چیزی که هستید دوست داشته باشد- حتی با وجود بوی بد دهان و یا مواردی از این دست.
جسیکا سیمپسون
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
جسیکا سیمپسون نه تنها تن ماهی را با جوجه ترکیب می كند، بلکه این دختر بلوند نتوانسته اهمیت مسواک زدن منظم را درک کند. طبق گزارش خبرگزاری ABC جسیکا در دوران حضورش در برنامه "الن" نشان داد که در طول هفته تنها ۲ یا ۳ مرتبه مسواک مى زند. حال دلیل او چیست؟ ظاهرا او از احساس صافی و لیزی ای که بعد از تمیز شدن کامل دندان ها روی آنها ایجاد می شود، به شدت متنفر است. او بجای مسواک زدن روزانه و روتین، هر روز با نخ دندان، دندان های خود را تمیز کرده و همچنین از مایع دهان شویه استفاده می کند. علاوه بر این سیمپسون علی رغم سیگاری نبودن، از آدامس نیکوتین دار استفاده می کند.
در حالی که سیمپسون ادعا می کند این عادت او تضمین کننده داشتن نفسی خوشبو برای اوست، لازم به ذکر است که نه تنها این روش حفاظت برای مقابله با هالیتوسیس (تنفس بدبو) کافی و مناسب نیست، بلکه طبق ادعای یک پزشک، این عادت بد او می تواند خنده خيره كننده او را هم به مخاطره بیاندازد. سالی کرم، پیرادندانپزشک و سخنگوی مشاور مشتریان در انجمن دندانپزشکی آمریکا به خبرگزاری ABC گفت: «بزرگترین خطری که سیمپسون با آن مواجه است خطر از دست دادن دندان هايش است. زیرا شما باید پلاک ها و باکتری هایی که روی دندان ها و لثه شما ایجاد می شوند را حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار پاکسازی کنید». انجام ندادن ین کار می تواند منجر به پوسیدگی دندان ها شود.
هیو گرانت
ستاره‌هایی که بوی بد دهانشان آزاردهنده است
شب اهدای جوایز اسکار، بزرگترین شب در هالیوود است. شبی که انتظار می رود ستاره های سینما در بهترین حالت خود - و با بهترین رایحه ممکن- ظاهر شوند. با این حال روزنامه گاردين در گزارشی ادعا کرده است که هیو گرانت، براستی با بوی آزاردهنده نفس خود فضای این مراسم را متعفن کرده است. طبق این گزارش در اسکار سال 2002، بوی بد نفس گرانت بقدری مسئله ساز شد که همکاران برجسته و شناخته شده او از وی درخواست کردند که برای حل این مسئله کاری انجام دهد.
ظاهرا در همان مراسم دوستان گرانت دهان شویه ای به او دادند تا قبل از رفتن روی سن از آن استفاده کند. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که خجالت زده شدن در چنین شب بزرگی باعث شده باشد که او با مسئله بوی بد نفس خود کمی جدی تر برخورد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بوگندوها

    • محمد

      واقعا که ادم خجالت میکشه ادم همیشه باید به خودش برسه

    • بدون نام

      یادم باشه جمعه که با جانی قرار دارم براش یه خوشبو کننده ببرم ... خداییش دیگه مطلب ندارین چه اراجیفی میزارید تو سایت تون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها به همین دلیل سایت جالبیه چون همه جور مطلب توش پیدا می شه

    • بدون نام

      بن افلک علاوه بر دهانش بازیش و قیافش هم آزار دهندست

    • بدون نام

      صحنه های صمیمی!!! خخخخخ

    • بدون نام

      مطلبو تا ته خوندی بعد میگی چه اراجیفی میذارین؟؟!!!! خب نخون جانم نخون

    • مصطفی

      جنیفرلارنس رو عاشقشم ...

    • بدون نام

      خیلی خوب و بجا بود آخه شوهر منم همین مشکل رو داره ، ،یکسره هم به طفلک سرکوفت میزنم در حالی که یک بیماری ،بی درمان است ظاهرا ،چون هرگز با مسواک و... خوب نشده تا حالا ،پس خیلی ها این مشکل رو دارن !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممکنه مشکل عفونت دهان یا دندان داشته باشن یا مشکلات گوارشی اینجور مشکلات بی درمان نیستن شاید علت چیز دیگه ایی باشه لطفا به دندان پزشک مراجعه کنید اگر باز هم مشکلی نبود پیش پزشک متخصص گوارشی برید .

      • بدون نام

        من قبلا این مشکل رو داشتم . به دکتر گوارش مراجعه کردم فهمیدم مشکل گوارشی هستش و تونستم با دارو برطرفش کنم.

      • ک

        بش بگو حرف نزنه

    • بدون نام

      مطلبتون تکراریه

    • بدون نام

      متن جالبی بود.متشکرم.

    • نگار

      واقعا باورم نمیشه آنجلیا جولی هم

    • بدون نام

      از بوگندوهای ایرانی هم بزار اگر میتونی

    • بدون نام

      این مشکل بیشتر از بقیه خود فرد رو آزار میده من چند ماه بود که سعی می کردم به کسی نزدیک نشم
      اگه پیش دندان پزشک رفتید و مشکلتون حل نشد به متخصص گوش و حلق و بینی هم مراجعه کنید

    • بدون نام

      جنیفر لارنس به این زیباییست !!!!!!!

    • لارا

      بدون نام میشه بگی مشکل گوارشیت چی بود با چی درمانش کردی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر گفت بوی بد دهان شما بخاطر عفونت دستگاه گوارشه بنابراین یک دوره مترونیدازول 250 تجویز کرد ( 30 عدد ) که برای من موثر بود.

    • بدون نام

      خب مشکله چیکاربایدکرد.ادم خودش بیشترزجرمیکشه

    • بدون نام

      همه رو از دم تیغ بگذرونید
      تا درسی باشد برای سایرین

    • بدون نام

      فقط از بن افلک حالم بهم خورد بقیه الکی بودن

    • بدون نام

      من لوزم مشکل داره باید عمل کنم دهنم بو نده هی وقت نمی کنم

    • بدون نام

      خوب شرف همه شونو بردید
      خوب

    • بدون نام

      منم این مشکل رو داشتم. نه با دکتر گوارش و نه با دکتر گوش و حلق درست نشد. تا اینکه متوجه شدم درست مسواک نمیزنم و مسواک و خمیردندون مخصوص شستن کل دهانه و نه فقط دندونها. موقع مسواک کافیه تمام زبون رو (یعنی هم رو و هم کناره ها) و هم لثه ها و شیارهای کنار دندون ها رو مسواک کنی. دیگه مشکلی نخواهی داشت. اگه میخواید پیش نامزد یا همسرتون برید، بهتره قبل رفتن ی پیس ادکلن هم بزنین دهنتون. با همین دو کار ساده مشکل من کاملن حل شد.
      ی مورد دیگه اینکه حتمن موقع آب کشیدن دهن؛ حلق رو هم بشورید منظورم اینه که آب رو نه فقط تو دهن بلکه تا انتهای حلق قرقره کنید. اگه سرتون رو کامل بالا بگیرید میتونید این کارو بکنید.

    • مهناز

      بریتنی هم!!!!!!!

    • بدون نام

      وای منم مرده ی این "صحنه های صمیمی " شدم:))))

    • بدون نام

      ممنون از بدون نام 1:37! توصیه های خوبی بود به جز اون مورد ادکلن زدن توو دهان! به جاش می تونین از خوشبخو کننده های دهان استفاده کنین که ضرر کمتری داره

    • بدون نام

      وای منم یکی از نزدیکانم دهنش بو میده میترسم بهش بگم ناراحت بشه چکار کنم؟

    • بدون نام

      آقایون خانم های متاهل توروخدا نسبت به بوی دهان و بدنتون حساس باشین خصوصا آقایون خیلی سخته خداییش

    • بدون نام

      الان واقعن این مطلب خیلی مهم بوده ک گذاشتین:/
      وای خدا خیرتون بده داشتم از فضولی ک کی بیشتر بو گند میده میمردم..

    • بدون نام

      خواهشن بهداشت دهانتون رعايت كنيد با همه امكاناتي كه الان وجود داره ديگه زشته دهان بوي بد بده

    • بوگندو

      من که از بوگندو بودنم راضی ام باعث شده آدمای خوب و بد همه ازم فراری باشن مخصوصا دخترا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوی بد دهان واقعا ازاردهندست

    • بدون نام

      به نظرمن اگه آدمادرست وبه جا وبه اندازه غذابخورن ومرتب مسواک ونخ دندان بکشن مشکل بوی بددهان ندارن..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما سعی کن نظر ندی بدلیل اینکه هالیتوزیس در جهان هنوز درمان نداره چون علت بوجود امدنش کشف نشده..مگر اینکه هالیتوز نباشه و با چهار تا مسولک و دکتر گوارش خوب بشن

    • ماشا

      هر مطلبی که تو سایتا گذاشته میشه واقعی نیس؛ چطور میشه باور کرد ستارگان هالیوود پی درمون نباشن؟؟؟؟!! این مطالب کذب و برا تخربب افراد مشهور هس

    • سمانه

      همون موقع که این مطلب رو گذاشتید خوندمش اما نمیدونم چرا بن افلک بیچاره از اون روز اسمش تو ذهنم هک شد با بوی بد دهان حالا تازه داشتم نگاه فیلم gone girl میکردم در تمام طول فیلم حواسم پیش بوی بد دهان بن افلک بود
      گفتم بیام یه سرچی کنم شاید قبلا اشتباه دیدم ولی انگار نه
      اصلا واسم عذاب آوره فیلمای بن افلک رو نگاه کنم همش احساس میکنم بازیگر مقابلش معذبه

    • بدون نام

      میشه علت علمی و یا احتمالاتی که باعث این مشکل میشه را هم بگید؟ ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج