۶۱۲۲۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.
۳۱- Shabaam
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

فایل های تصویری GIF از جذاب ترین محتوایی هستند که این روز ها بر روی شبکه های اجتماهی دست به دست می شوند و با در نظر داشتن این مسئله نرم افزار Shabaam می تواند به جذابیت فایل های تصویری GIF بیافزاید.

این برنامه به شما اجازه می دهد که بین گستره وسیعی از محتوای موجود فایل GIF مشخصی را انتخاب کرده و به دلخواه صدایی را بر روی آن قرار دهید.

صدای قرار داده شده بر روی فایل GIF الزاما باید توسط میکروفون گجت ضبط شود و امکان استفاده از فایل های صوتی موجود بر روی گوشی وجود ندارد، پس از تنظیم صدا بر روی فایل GIF کاربر قادر است تا فایل جدید را مستقیما بر روی اکثر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

۳۲- Adobe Scan
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

امروزه برنامه های مختلفی وجود دارند که می توانند به کمک دوربین گوشی و یا تبلت از اسناد و مدارک شما یک فایل PDF بسازند.

Adobe Scan یکی از بهترین نرم افزار های موجود در این حوزه است که به واسطه ویژگی های منحصر به فردش در لیست بهترین نرم افزار های اندرویدی سال 2017 قرار گرفته است.

با استفاده از این برنامه می توانید مدارک خود را با بهترین کیفیت اسکن کرده و به عنوان یک فایل PDF بر روی گجت تان ذخیره کنید، این برنامه ابزار های گسترده ای را به منظور ویرایش این فایل ها در اختیار کاربر قرار داده و به لطف امکان ذخیره سازی بر روی حافظه ابری شرکت Adobe می توانید با استفاده از هر گجت دیگری به مدارک خود دسترسی داشته باشید.

33- Hydro Coach
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

همه به اهمیت نوشیدن آب کافی واقف هستیم، اما گاهی درگیری های روزمره به قدری حواسمان را پرت می کنند که نمی توانیم آن طور که باید به این مسئله توجه کنیم.

نرم افزار Hydro Coach می تواند کمک شایانی در حل این مشکل داشته باشد، پس از اینکه اطلاعاتی مانند سن، وزن و جنسیت خود را در اختیار این نرم افزار قرار دهید Hydro Coach میزان آب نوشیدنی مورد نیاز بدن شما را محاسبه کرده و به شما نشان می دهد، سپس باید ظرفیت حجمی لیوان خود را شناسایی و میزان آن را در اختیار این نرم افزار بگذارید تا Hydro Coach در زمان های لازم نوشیدن آب را به یادتان بیاورد، علاوه بر این با سر زدن به این برنامه در هر زمان می توانید به اطلاعاتی از قبیل آب نوشیده شده در روز، میزان آب مورد نیاز تا پایان روز، اطلاعات آماری در مورد میcان آب نوشیده شده در هفته و یا ماه جاری و ... دسترسی داشته باشید.

34- Apex Launcher
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

اگر از کاربران قدیمی سیستم عامل اندروید باشید با این نرم افزار آشنایی کامل خواهید داشت، Apex Launcher یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ایی است که می تواند رابط کاربری جدیدی را جایگزین نمونه استاندارد گجت نماید.

اگر از رابط کاربری همیشگی سیستم عامل اندروید و یا رابط کاربری خاص شرکت سازنده گجت خسته شده اید و یا می خواهید امکانات ظاهری و ویژگی های محیط اندروید را به سلیقه خود شخصی سازی کنید پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت نسبت به نصب این نرم افزار حرفه ای و کامل اقدام کنید.

35- Font Studio
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

اضافه کردن محتوای متنی به یک عکس مسئله تازه ای نیست و کاربران مدت زیادی است که این کار را انجام می دهند.

ساختن عکسی زیبا تر، آماده سازی محتوا برای ارائه در کنفرانس و ... از جمله هدف هایی هستند که ما در اضافه کردن محتوای متنی به یک عکس آن ها را دنبال می کنیم.

به جرات می توان گفت که نرم افزار Font Studio شما را از هر برنامه مشابه دیگری بی نیاز خواهد کرد، ابزار های متنوعی در این برنامه وجود دارند که نه تنها کاربران معمولی بلکه کاربرانی با حوزه کاری هنری را هم راضی نگه می دارد، بیش از ۱۲۰ نوع فونت مختلف برای اضافه کردن محتوای متنی به عکس ها در اختیار کاربر قرار گرفته و وجود ابزار های ویرایشی مختلف و قالب های آماده جذاب از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است.

36- Face Swap
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

نرم افزار هایی که می توانند سر شما را بر روی بدن افراد دیگر قرار دهند در نام ها و عنوان های مختلفی در دسترس قرار دارند اما نرم افزار Face Swap شرکت مایکروسافت می تواند قوی تر و حرفه ای تر از همه آنها ظاهر شود.

هدف این نرم افزار نه تنها ساختن عکس هایی خنده دار و با مزه بلکه نشان دادن شما در وضعیت های ظاهری مختلف است تا بدانید چه مدل مویی به شما بیشتر می آید و یا چه لباسی بیشتر برازنده تان است.

طیف گسترده ای از عکس های منتخب و با کیفیت بر روی شبکه این نرم افزار وجود دارد که می توانید از آنها برای جاگذاری سر تان استفاده کنید و اگر نمی توانید عکس دلخواهی را بر روی این شبکه عظیم پیدا کنید نرم افزار اجازه استفاده از عکس های موجود در گالری گجت را نیز به شما داده است.

۳۷- Firefox Focus
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

همه ما زمان زیادی را به وبگردی و گشت و گذار در سایت های مختلف اختصاص می دهیم و برای این کار به مرورگری سریع با قابلیت استفاده آسان نیازمندیم، Firefox Focus همه ویژگی های یک مرورگر خوب گوشی هوشمند را در خود جای داده است، ساده سازی یکی از مهمترین ویژگی های این مرورگر است، در این مرورگر Tab وجود ندارد و در هر لحظه فقط می توانید یک سایت را باز کنید اما سرعت عملکرد آن بسیار بالاست.

در طراحی آن توجه خاصی به ویژگی های امنیتی شده و ویژگی هایی را هم در این خصوص دارد، برای مثال وقتی مرورگر را ببندید تمامی سوابق و یا History مرورگر به طور خودکار پاک می شود، و این برنامه هیچگاه در منوی Recent (برنامه های اخیر) نشان داده نمی شود و در نهایت به توجه به حجم 3.5 مگابایتی، Firefox Focus یکی از سبک ترین مرورگر های ساخته شده برای سیستم عامل اندروید است.

۳۸- Fortune City
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

برنامه های زیادی به منظور نظارت بر درآمد و هزینه های افراد طراحی شده و همه آنها تقریبا عملکرد و ویژگی هایی مشابه دارند.

Fortune City نیز یکی از برنامه های تولید شده برای نظارت بیشتر بر روی درآمد و هزینه هاست که البته توانسته با ارائه ویژگی هایی بیشتر و در نظر گرفتن روش هایی برای علاقه مند کردن کاربر بسیار درخشان تر از دیگر رقبا ظاهر شود.

با استفاده از این نرم افزار می توانید نحوه خرج کردن درآمد خود را زیر نظر گرفته و از وجود خرج های غیر ضروری آگاهی پیدا کنید، علاوه بر این نرم افزار دخل و خرج روزانه، هفتگی و ماهانه شما را به صورت جدول و نمودار ترسیم می کند تا با نگاهی سریع بتوانید اطلاعاتی در مورد مسائل مالی خود کسب کنید.

برجسته ترین ویژگی Fortune City که توانسته آن را از دیگر برنامه های مشابه متمایز کند رابط کاربری و نحوه پیشرفت در روند استفاده از این برنامه است.

طراحان این اپلیکیشن رابط کاربری را به صورت یک بازی ساخته اند به صورتی که هر چقدر شما در مدیریت درآمد و خرج کردن پول موفق تر عمل کنید، شهر تحت مدیریت شما آباد تر شده و ساختمان های بیشتری به حومه آن اضافه می شود و برعکس اگر نتوانید در رسیدن به اهداف مالی خود موفق باشید شهر تحت مدیریت شما با مشکل روبرو خواهد شد.

39- Lyf
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

مهم ترین نقطه ضعف موجود در نحوه استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی این است که اکثر ما قصد داریم تنها نکات مثبت زندگی و اتفاقات روزمره خود را بر روی این شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذاریم و کمتر به بیان احساسات واقعی مان می پردازیم.

سازندگان برنامه Lyf به این مسئله توجه ویژه ای داشته اند، این برنامه اختصاصا برای به اشتراک گذاری مسائل مهم و مشکلات فردی طراحی شده است و با آن می توانید دیگر کاربران را از وجود مشکلاتی مانند، عصبی بودن، افسردگی و یا بیماری ها آگاه کنید.

هر کاربر می تواند به پشتیبانی از دیگران پرداخته و بدین ترتیب فرد به هنگام مواجهه با مشکلات می تواند حامیانی هر چند مجازی را در اطراف خود مشاهده کند که همیشه پیگیر حل مشکلات او هستند، Lyf می تواند الهام بخش طراحی نرم افزارهای اجتماعی متفاوتی برای گوشی های هوشمند باشد.

۴۰- Mealime
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۴)

Mealime یکی از جذاب ترین نرم افزار های آشپزی موجود بر روی سیستم عامل اندروید است که در عین پشتیبانی از ویژگی های حرفه ای، سادگی را به کاربر القا می کند.

کافیست تا اطلاعاتی راجع به نوع رژیم غذایی تان را در اختیار برنامه قرار داده و آن را از وجود میوه ها و یا مواد غذایی ای که با ذائقه شما همخوانی ندارند آگاه کنید، سپس Mealime به شما غذاهایی را پیشنهاد می دهد و با انتخاب هر کدام لیستی از مواد اولیه مورد نیاز در اختیار شما خواهد گذاشت.

پس از خرید مواد اولیه برنامه به صورت گام به گام شما را در روند آشپزی همراهی می کند، صفحه نمایش در طول پروسه آشپزی خاموش نمی شود و برای رفتن به صفحه بعدی دستور آشپزی نیازی به لمس کردن گوشی ندارید، تنها کافیست تا دست خود را از روی دوربین جلوی گوشی عبور دهید تا ادامه دستور پخت برایتان به نمایش درآید.

Mealime همیشه غذا هایی جدید را به شما پیشنهاد می دهد و اگر طعم هر کدام از غذاها را دوست داشتید می توانید دستور آن را در لیست علاقه مندی خود قرار داده تا در هر زمان بتوانید به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج