جاباما
۶۱۳۵۱۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هواوی از تبلت آنر واترپلی رونمایی کرد

تبلت آنر واترپلی (Honor WaterPlay) معرفی شد. این تبلت ضد آب چینی از مشخصات فنی و قیمت مناسبی برخوردار است و ساعاتی پس از معرفی گوشی هواوی آنر ۷ ایکس از آن پرده برداری شد.

وب سایت گجت - کیا علیپور: تبلت آنر واترپلی (Honor WaterPlay) معرفی شد. این تبلت ضد آب چینی از مشخصات فنی و قیمت مناسبی برخوردار است و ساعاتی پس از معرفی گوشی هواوی آنر ۷ ایکس از آن پرده برداری شد.
هواوی از تبلت آنر واترپلی رونمایی کرد

کمپانی‌های سازنده اسمارت فون‌های اندرویدی زیادی وجود ندارند که علاوه بر ساخت گوشی، محصولاتی مانند تبلت را هم با سیستم عامل شرکت گوگل عرضه کنند. اما شرکت هواوی که بر تولید این محصولات اصرار دارد، از طریق زیر برند آنر، تبلت آنر واترپلی را به عنوان جدیدترین تبلت خود معرفی کرده است؛ این رونمایی همزمان با معرفی اسمارت فون آنر ۷ ایکس (Honor ۷X)‌ انجام شد.

همانطور که از نام این محصول که به آب بازی اشاره دارد پیداست، تبلت آنر واترپلی ضد آب بوده و دارای استاندارد IP۶۷ است؛ این استاندارد تضمین می‌کند که دستگاه ساخته‌شده توانایی قرارگیری در عمق یک متری آب را به مدت ۳۰ دقیقه،‌ بدون بروز هیچ گونه مشکل، دارد.

هواوی از تبلت آنر واترپلی رونمایی کرد

تبلت آنر واترپلی همانند گوشی ۷ ایکس مجهز به چیپست Kirin ۶۵۹ بوده و با ترکیب ظرفیت ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یا ۴GB رم و ۶۴GB حافظه داخلی عرضه می‌شود.

نمایشگر این محصول از نوع ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۹۲۰ در ۱۲۰۰ بوده، دوربین پشت آن سنسوری ۸ مگاپیکسلی داشته و علاوه بر وجود دوربین سلفی و سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه، تبلت آنر واترپلی از کارت حافظه میکرو اس دی هم پشتیبانی می‌کند. در میان سایر مشخصات این تبلت هم می‌توان به باتری با ظرفیت ۶.۶۶۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۱۸W، جک هدست ۳.۵ میلیمتری، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا و رابط کاربری EMUI ۵.۱ هواوی اشاره کرد.

هواوی از تبلت آنر واترپلی رونمایی کرد

امکانات ارتباطی تبلت آنر واترپلی که ۴۶۵ گرم وزن و ابعادی معادل ۲۴۸ × ۱۷۳ × ۷.۸ میلی‌متری دارد، شامل LTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۴.۱+LE، یو اس بی از نوع سی و GPS می‌شود.

فروش این محصول در کشور چین، در تاریخ بیست و چهارم اکتبر (۲ آبان ماه) آغاز خواهد شد. تبلت آنر واترپلی در دو رنگ نقره‌ای و طلایی، با قیمت ۳۰۳ دلار برای دستگاه مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و بدون LTE به فروش می‌رسد؛ قیمت ترکیب‌بندی‌های مختلف حافظه و ارتباطی محصول برای تبلت مجهز به ۴GB رم، ۶۴GB حافظه داخلی و تنها مجهز به روش ارتباطی وای فای، ۳۶۴ دلار خواهد بود و ترکیب‌بندی دیگر که به صورت ۴GB/۶۴GB/LTE است، ۴۰۹ دلار قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسد

      ما رونما یی می کنیم اونا تولید نمایی می کنند وما مصرف می کنیم خدایا تاکی ؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج