جاباما
۶۳۰۹۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیفا ممکن است در آینده، سالانه عرضه نشود

شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز ممکن است در آینده، بی‌خیال عرضه‌ی سالانه‌ی بازی‌های ورزشی خود مثل FIFA یا Madden شود. مدیر عامل الکترونیک آرتز گفته است که بازی‌های آنلاینی که افراد مشترک آن می‌شوند، می‌توانند آینده‌ی عناوینی مثل فیفا باشند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز ممکن است در آینده، بی‌خیال عرضه‌ی سالانه‌ی بازی‌های ورزشی خود مثل FIFA یا Madden شود. مدیر عامل الکترونیک آرتز گفته است که بازی‌های آنلاینی که افراد مشترک آن می‌شوند، می‌توانند آینده‌ی عناوینی مثل فیفا باشند.

فیفا ممکن است در آینده، سالانه عرضه نشود

«آندرو ویلسون» گفته است که صنعت بازی‌ّسازی به سمتی پیش می‌رود که بازی‌ها به عنوان یک سرویس به مخاطب ارایه می‌شوند. گیمرها هم به خرید دیجیتال بازی‌ها روی آورده‌اند و این موضوع، عرضه‌ی بازی‌ها به عنوان یک سرویس را راحت‌تر می‌کند. مدیر عامل الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ی خود به خبرگزاری بلومبرگ نسخه‌ی موبایل بازی Madden را مثال زده است که سه سال گذشته عرضه شده است و هر فصل، یک آپدیت بزرگ دریافت می‌کند.

البته آندرو ویلسون می‌داند که شاید چنین سیستمی روی موبایل جواب دهد، ولی روی کنسول باید به دنبال راه‌هایی برای تکامل آن باشند: «باید به هنگام طراحی بازی، مدت زمانی که هر بار پای آن می‌نشینید و اندازه‌ی صفحه را هم در نظر بگیریم. چونه می‌توان آن بازی موبایل Madden را که روی صفحه‌ی موبایل شماست و یک دقیقه برایش وقت می‌گذارید، به تلویزیون ۶۰ اینچی تبدیل کنیم که هر بار یک ساعت پای آن می‌نشینید؟»
فیفا ممکن است در آینده، سالانه عرضه نشود

جدیدترین شماره‌ی مجموعه بازی‌های فیفا در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود، بیشتر از هر بازی دیگری در انگلستان فروخت. حتی همین حالا هم بازی‌های دیگری مثل Call of Duty: WWII توانسته‌اند صدر جدول را از FIFA ۱۸ بگیرند، باز هم این بازی فوتبال در لیست پنج بازی پرفروش هفته جای دارد و به این زودی‌ها هم از این لیست خارج نخواهد شد.

با اینکه از یک فیفا که هر سال با قابلیت‌های جدید آپدیت می‌شود، استقبال می‌کنیم، ولی می‌دانیم که الکترونیک آرتز به این زودی‌ها بی‌خیال ساخت و عرضه‌ی سالانه‌ی این بازی نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج