۶۴۹۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

توضیح درباره ضرب و شتم میوه‌ فروشان در ملایر

شهردار ملایر درپی انتشار اخباری مبنی بر درگیری پرسنل واحد سد معبر شهرداری ملایر با میوه‌فروشان واکنش نشان داد و از حقیقت ماجرا پرده برداشت.

خبرگزاری ایسنا: شهردار ملایر درپی انتشار اخباری مبنی بر درگیری پرسنل واحد سد معبر شهرداری ملایر با میوه‌فروشان واکنش نشان داد و از حقیقت ماجرا پرده برداشت.

حسین بابایی در این رابطه اظهار کرد: با استناد به مفاد تبصره یک ذیل بند۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها برای کسب یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری کرده و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر به وسیله مأموران خود راساً اقدام کند.

وی اظهار کرد: پرسنل شهرداری ملایر با توجه به وظیفه قانونی فوق و با عنایت به شکایات مکتوب مردمی و تماس‌های مکرر تلفنی شهروندان مبنی بر ایجاد سد معبر از سوی فرد خاطی و همچنین با عنایت به دستور مقام قضایی، در طول ایام گذشته پس از ابلاغ چندین اخطار کتبی و شفاهی به متصدی میوه‌فروشی فوق در مورد رفع سد معبر و باز کردن پیاده‌رو میدان برای تردد عابران‌پیاده و امتناع صاحب مغازه از اجرای قانون، در روز حادثه برای ابلاغ اخطاریه بعدی به واحد صنفی مذکور مراجعه کردند .

بابایی ادامه داد: پرسنل شهرداری هنگام مکالمه با متصدی ملک مذکور از پشت سر مورد هجوم پسران مالک و ضرب و شتم و فحاشی قرار گرفتند و در نهایت مجبور به دفاع از جان خود شدند.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از پرسنل کنترل و رفع سد معبر دارای باتوم نیستند و اساساً این ابزار جزء تجهیزات انفرادی پرسنل شهرداری نبوده و مجاز به استفاده از آن نیستند.

وی افزود: موضوع فوق ابعاد پیچیده‌تری دارد و درگیری مذکور تمام ماجرا نبوده و افراد متخلف مذکور مسبوق به سابقه بودند و در ماجراهای دیگری از جمله ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تخلفات ساختمانی به صورت کاملا علنی دخیل هستند.

شهردار ملایر تصریح کرد: ضمن احترام به کلیه کسبه و مردم شهر ملایر، به همه ساکنان شهر اطمینان‌خاطر می‌دهم در اجرای وظایف قانونی خود کوتاهی نکرده و بابت همه اخبار ضد و نقیضی که در این زمینه در غیاب شهرداری منتشر شده و فضای جامعه را ملتهب کرده است، عذرخواهی کرده و به طور حتم پس از بررسی‌های لازم و تکمیل تحقیقات در صورتی‌که پرسنل شهرداری مرتکب قصوری شده باشند، با فرد یا افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطورازدلتون میاهم وطن و همشهری وبزنن مگه خارجین خدایی نکرده

    • بی نام

      واقعا که این رفتار زشت بشکل اپیدومی جریان دارد و نفرات شهرداری خیلی پررو شدند قوه قضائیه باید دراین امر ورود کند که هر سازمان و یا افرادی که خود را منتسب به دولت میدانند به خود اجازه ندهند که به شهروندان اهانت کنند .

    • آرین

      بخدا توملایرچندنفرقلچماغ وبزن بهادر که گذشته خوبی ندارن روبه استخدام شهرداری درآوردن تا بندگان خدا رو بزنن .البته اون دنیا تقاصشوپس میدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج