جاباما
۶۴۹۷۷۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سخنان جدید روحانی، سلبریتی‌ها را راضی می‎کند

میرتاج‌الدینی گفت: مطرح کردن مجدد شعارهای تند و حاشیه‎ای که موجب جذب مردم به سمت دولت و حمایت از آقای روحانی شده بود، ممکن است برخی از این افراد را راضی کند.

نامه نیوز نوشت: میرتاج‌الدینی گفت: مطرح کردن مجدد شعارهای تند و حاشیه‎ای که موجب جذب مردم به سمت دولت و حمایت از آقای روحانی شده بود، ممکن است برخی از این افراد را راضی کند.

حسن روحانی در سخنرانی خود در اجلاس حقوق شهروندی، صحبت های جنجالی ایراد کرد که موجب شد بار دیگر شعارها و صحبت های ایام انتخابات تکرار شود. میرتاج الدینی نماینده سابق مجلس که زمانی حامی تمام قد سیاست های احمدی نژاد بود در درباره صحبت های رئیس جمهور و حواشی آن گفت: آقای روحانی هر از گاهی وارد حاشیه می شوند و آنها را برجسته می کنند. سخنرانی اخیر ایشان هم در خصوص حقوق شهروندی هم از این بیشتر حاشیه رفتن ها بود. گاهی ایشان کلیاتی را مطرح می کنند که، کسی با این کلیات مخالف نیست؛ ولی وقتی بر مصادیق دقت می کنیم، میبینیم وجود خارجی ندارد. کسی در این مملکت با حقوق شهروندی مخالف نیست؛ بیش از هر شخص دیگری خود رئیس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی باید پیگیر و مجری حقوق مردم و شهروندان باشند. کسی با این موارد مخالف نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه تا چه حد صحبت های رئیس جمهور تحت فشار جناح اصلاح طلب، مطرح شده است، گفت: این هم تحلیلی است که برخی از تحلیلگران سیاسی مطرح می کنند و جای تامل و اندیشیدن دارد. زمانی افراد وارد حاشیه می شوند که برای پاسخ به مطالبات اصلی، بخواهیم زمان بگیریم و جامعه را درگیر این حاشیه ها می کنیم. این امر را در عملکرد دولت شاهد هستیم. بر همین اساس هم هست که برخی پویش ندامت و پشیمانی -حداقل در میان گروهی از طرفداران دولت- توسط برخی از سلبریتی ها و برخی از چهره های سیاسی تشکیل شده است. الآن هم مطرح کردن مجدد شعارهای تند و حاشیه ای که موجب جذب آنها به سمت دولت و حمایت از آقای روحانی شده بود، ممکن است برخی از این افراد را راضی کند.

برخی در لباس روحانیت به شیعه ضربه می زند

انتخاب نوشت: حجت‌الاسلام‌ سید علی قاضی عسکر در جلسه توجیهی مبلغه های تبلیغی که در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: امروزه وضعیت جهان اسلام طوری بوده که باید فعالیت‌های زیادی در عرصه تبلیغ انجام شود، که اگر به نحو احسن کار نکنیم مشکلات بی‌شماری را در آینده خواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تأکید بر آفات گروه ملقب به شیعه انگلیسی عنوان کرد: در شبکه‌های ماهواره‌ای که این گروه در اختیاردارند، افرادی بالباس روحانیت مطالبی را بیان می‌کنند که انحراف آشکار به شمار می‌رود، به‌طوری‌که بسیاری از مطالب خرافی را مطرح می‌کنند و لطمه بزرگی به مذهب شیعه وارد می‌کنند که سبب شده دیدگاه مردم نسبت به تشیع خدشه‌دار شود.

قاضی عسکر گفت: برای انجام امور تبلیغی نیازمند مهارت‌هایی هستیم که گاهی مشاهده‌ شده که افرادی کار تبلیغی می‌کنند که قبلاً هیچ سابقه تبلیغی نداشته‌اند، همچنین دیده‌شده یک عده در ابتدای کار خود موفق بوده‌اند ولی بعد از گذشت مقطعی به انحراف کشیده شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه نباید مسائلی را مطرح کرد که با موازین عقلی سازگار نیست، گفت: چرا مسائلی گفته می‌شود که روی آن‌ها حساسیت وجود دارد، مسائلی مانند معدن تشیع در منابع طبیعی آسیب بسیار زیادی به دین و تشیع وارد می‌کند که همین مطلب سبب استفاده شبکه‌های معاند با اسلام برای دشمنی با دین می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت ابراز کرد: روایات و احادیث بی‌شماری وجود داشته که از محتوای زیبا برخوردار است که اگر این روایات به‌خوبی مطرح شوند سبب پیروی مردم از اهل‌بیت(ع) می‌شود، بنابراین باوجوداین منبع عظیم، نباید ما به روایاتی میل پیدا کنیم که سندیت متقن ندارند.

قاضی عسکر ادامه داد: امروزه بستر مناسبی فراهم‌شده که در علوم مختلف به تحقیق بپردازیم، اما چنانچه در یک حوزه خاص تسلط نداشته نباید وارد آن شویم، چراکه اگر این کار را انجام دهیم آسیب جدی بر باورهای مردم وارد می‌کنیم، همچنین برای تسلط بر مباحث مختلف، باید در حوزه‌های مربوطه تسلط و تخصص کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      دروغگو دشمن خداست

    • بدون نام

      عوارض خروج از كشور رو كم كن سلبريتي ها راضي ميشند! هميشه با حرف نميشه بقيه رو فريب داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج