۶۸۳۴۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیرانوند؛ مرد اول ترکیب‌های ثابت برانکو

در ترکیب پرسپولیس ۸ بازیکن موفق شدند در بیش از ۷۰ درصد دقایق بازی های تیم شان به میدان بروند.

ورزش سه: در ترکیب پرسپولیس ۸ بازیکن موفق شدند در بیش از ۷۰ درصد دقایق بازی های تیم شان به میدان بروند.

پرسپولیسی ها تا قبل از دربی ۸۶ در ۲۴ بازی به میدان رفته اند. از ۲۱۶۰ دقیقه حضور سرخپوشان در لیگ برتر علیرضا بیرانوند با ۱۹۸۰ دقیقه حضور با ثبات ترین بازیکن برانکو در ۲۴ هفته سپری شده از لیگ هفدهم است. بعد از او ۷ بازیکن دیگر موفق شده اند در بیش از ۷۰ درصد دقایق بازی های تیم شان به میدان بروند.

علیرضا بیرانوند: 1980 دقیقه

دروزاه بان ملی پوش پرسپولیس در این فصل در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان غایب بوده و در ۲۱ دیداری که به میدان رفته موفق به ثبت ۱۵ کلین شیت شده است. او در ۱۹۸۰ دقیقه حضورش در ترکیب سرخپوشان موفق به ثبت ۶۸۵ دقیقه کلین شیت متوالی در لیگ هفدهم شد. بیرانوند با ۸ گل خورده، آمار هر ۲۴۸ دقیقه یک گل خورده را از خود بر جای گذاشته و بی شک در دربی ۸۶ مرد شماره یک برانکو خواهد بود.

حسین ماهینی: 1972 دقیقه

مدافع کلیدی سرخپوشان در این فصل در هفته های نهم و بیست و چهارم مقابل پدیده و فولاد بازی نکرده و در ۲۱ دیدار دیگر همواره در ترکیب پرسپولیس حضور ۹۰ دقیقه ای را تجربه کرده است. البته به جز دیدار برگشت مقابل صنعت نفت که در دقیقه ۸۲ جای خود را به کمال کامیابی نیا داد. ماهینی این فصل در پست های مدافع راست، چپ و میانی بازی کرده و در مجموع رکورد ۱۹۷۲ دقیقه را از خود برجای گذاشته است.

شجاع خلیل زاده: 1890 دقیقه

مدافع این فصل پرسپولیس در ۲۱ باری که در لیگ هفدهم به میدان رفته حضور ۹۰ دقیقه ای را تجربه کرده و هیچگاه تعویض نشده است. او در هفته های ۱۲ و ۱۹ و ۲۴ مقابل پدیده، سیاه جامگان و استقلال خوزستان غایب بود. شجاع موفق به زدن ۳ گل برای تیمش شده و با ۴ کارت زرد، بین هم تیمی هایش به عنوان خشن ترین بازیکن شناخته می شود. او در کنار سیدجلال زوج دفاعی پرسپولیس را در دربی روز پنجشنبه تشکیل خواهد داد.

محسن ربیع خواه: 1890 دقیقه

شاید در ابتدای فصل کمتر کسی فکر می کرد ربیع خواه در حضور بازیکنان سرشناس پرسپولیس بتواند جایی در ترکیب سرخپوشان پیدا کند؛ اما برانکو با اعتماد به این هافبک دفاعی او را در ۲۱ بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان فرستاده تا رکورد ۱۸۹۰ دقیقه را به نام خود ثبت کند. بازیکنی که در پست هافبک دفاعی یکی از با ثبات ترین های برانکو بوده و در دربی ۸۶ نیز از بین کامیابی نیا و نوراللهی یکی را کنار خود خواهد داشت.

محمد انصاری: 1886 دقیقه

محمد انصاری با حضور در ۲۲ بازی برای پرسپولیس رکورد ۱۸۸۶ دقیقه را برجای گذاشته است. او با وجود سیدجلال و شجاع در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت. او در این فصل عملکرد خوبی داشته و در اجرای وظایف دفاعی اش موفق بوده است. انصاری در این فصل نه گلی به ثمر رسانده و نه پاس گلی داده است.

علی علیپور: 1847 دقیقه

آقای لیگ هفدهم به جز هفته دوم در همه بازی های تیمش در این فصل بازی کرده و با به ثمر رساندن ۱۷ گل در ۱۸۴۷ دقیقه آمار هر ۱۰۸ دقیقه یک گل را از خود برجای گذاشته است. او در دیدار هفته اول مقابل فولاد با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تنها سرخپوشی باشد که در این فصل طعم اخراج را چشیده است. جالب است بدانید به جز دیدار رفت مقابل سپاهان، در هر بازی که علیپور موفق به گلزنی شده پرسپولیسی ها برنده از زمین خارج شده اند. او با ۴ دبل در لیگ امسال رکورددار دبل است.

وحید امیری 1660 دقیقه

دومین پاسور برتر لیگ در ۲۱ بازی برای پرسپولیس به میدان رفته تا رکورد ۱۶۶۰ را ثبت کند. یک گل و ۶ پاس گل حاصل کار این بازیکن چپ پا در جمع سرخپوشان بوده است. امیری که از مهره های قابل اعتماد و موثر برانکو به حساب می آید، قطعا در دربی ۸۶ یکی از مهره های موثر تیمش خواهد بود.

گادوین منشا 1526 دقیقه

مهاجم ۴ گله پرسپولیس که برخلاف دیگر مهاجم تیمش یعنی علی علیپور آنچنان که باید و شاید در گلزنی نتوانسته خوش بدرخشد، با ۱۵۲۶ دقیقه حضور در میدان یکی دیگر از مهره های با ثبات برانکو به شمار می رود. او که در دربی ۸۵ نیز به میدان رفت، موفق به گلزنی نشد؛ اما با این حال همچنان یکی از گزینه های اصلی سرخپوشان برای قرار گرفتن کنار علیپور به شمار می رود.

دقایق حضور دیگر بازیکنان پرسپولیس:

کمال الدین کامیابی نیا ۱۴۶۷

سیدجلال حسینی ۱۴۴۰

محسن مسلمان ۱۴۱۰

فرشاد احمدزاده ۱۲۴۱

صادق محرمی ۱۲۸۳

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج