اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۶۶۶۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دستگیری یکی از اشرار معروف جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اشرار مسلح و معروف جنوب شرق کشور با سابقه تیراندازی به ماموران پلیس، خرید و فروش اسلحه، راهبندی و قتل با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اشرار مسلح و معروف جنوب شرق کشور با سابقه تیراندازی به ماموران پلیس، خرید و فروش اسلحه، راهبندی و قتل با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: یک شرور مسلح و سابقه دار که سابقه چندین مورد تیراندازی به ماموران پلیس و سابقه خرید و فروش سلاح و راهبندی، قتل و چندین فقره سرقت مسلحانه را دارد پس از حدود ۳ سال تعقیب، در حوزه استحفاظی استان و در محدوده شهرستان مهرستان با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

وی در تشریح این عملیات مهم بیان داشت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، شناسایی و دستگیری این شرور مسلح و سابقه دار را به دلیل شرارت های متعدد در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهرستان های مهرستان و سرباز تحت تعقیب قرار دادند.

سردار قنبری افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هفته ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی محل تردد این شرور را در حوالی مسیرهای فرعی شهرستان مهرستان شناسایی کردند که با یک دستگاه خودرو «لندکروزر» در حال تردد بود و به محض مشاهده یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شد.

وی ادامه داد: این شرور، سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه، چند مورد تیراندازی به سمت ماموران پلیس، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، خرید و فروش سلاح و مهمات، همکاری در جا به جایی مواد مخدر به صورت مسلحانه، قتل مسلحانه و راهبندی در سال های۹۳، ۹۴، ۹۵ و ۹۶ در سطح شهرستان های مهرستان و سرباز را در پرونده خود دارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس ضمن دستگیری این شرور مسلح از وی یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد و پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد مستمر و قاطع خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسل سوخته

      خب اعدامش کنین تموم بشه.مردم اون منطقه چه گناهی کردن

    • رضا۸۲

      خسته نباشید خوب زود بدام افتاده نکنه منتظریدیکی سندبیاره ازادش کنه اعدامش کنید این لجنزار کثیف رو راهبندان مساوی با اعدام

    • رضا۸۲

      خسته نباشید خوب زود بدام افتاده نکنه منتظریدیکی سندبیاره ازادش کنه اعدامش کنید این لجنزار کثیف رو راهبندان مساوی با اعدام

    • بدون نام

      این شرور وادم بد اسم نداشت
      اخه این چه اطلاع رسانی است??????!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج