۷۱۳۹۲۹
۱ نظر
۵۰۳۲
۱ نظر
۵۰۳۲
پ

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون منزل در هر کدام از اجزای خانه،‌ جذابیت ها و البته طرفداران خودش را دارد. شاید در نگاه اول، استفاده از این رنگ برای دیوارهای منزل و به خصوص فضای نشیمن، کمی جسورانه و غیر متعارف به نظر برسد، ولی اگر با دقت و سلیقه بیشتری به آن نگاه کنید درخواهید یافت که می توان با رعایت یک سری اصول طراحی، بهترین و دلنشین ترین دکوراسیون نشیمن با دیوار مشکی را به دست آورید.

وب سایت چیدانه: استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون منزل در هر کدام از اجزای خانه،‌ جذابیت ها و البته طرفداران خودش را دارد. شاید در نگاه اول، استفاده از این رنگ برای دیوارهای منزل و به خصوص فضای نشیمن، کمی جسورانه و غیر متعارف به نظر برسد، ولی اگر با دقت و سلیقه بیشتری به آن نگاه کنید درخواهید یافت که می توان با رعایت یک سری اصول طراحی و همچنین استفاده های بهینه ای از ترفندهای دکوراسیونی، بهترین و دلنشین ترین دکوراسیون نشیمن با دیوار مشکی را به دست آورید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که وجود دیوار مشکی در نشیمن می تواند فضای شما را به سبک مدرن نزدیک و نزدیک تر کند. در این مطلب همراه ما باشید تا از دیوار مشکی در دکوراسیون نشیمن بیشتر بدانیم.

دکوراسیون نشیمن سفید و مشکی

وقتی دیوارهای نشیمن، رنگ مشکی داشته باشند شما می توانید با ترکیب خطوط و ظرافت های سفید رنگی، جلوه خیره کننده ای را به دکوراسیون نشیمن خود هدیه دهید؛ چیزهایی مثل لوستر،‌ اکسسوری، پرده های ظریف و نازک و مبلمان ظریف سفید رنگ. این را فراموش نکنید که دکوراسیون سفید و مشکی همیشه طرفداران خاص خود را دارد و هیچگاه هم تکراری نمی شود.

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

رنگ های چاشنی و حتی بیشتر!

اگر حس می کنید که حتی با وجود رنگ سفید در این دکوراسیون و با وجود دیوار مشکی در نشیمن خود،‌ حس دلگیری و تاریکی وجود دارد یکی از پیشنهادهای ما به شما این است که هایلایت و ترکیب مختصر و ظریفی از رنگ های روح بخش را هم به آن اضافه نمایید. حالا شما می توانید اکسسوری ها و حتی المان های بزرگ تری از دکوراسیون نشیمن خود را به رنگ های دیگر نیز اختصاص دهید. این کار هم معجزه می کند. پیشنهادی که ما برایتان داریم رنگ هایی مثل قهوه ای، زیتونی، زرد و ... است.

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

متریال چوبی در کنار دیوار مشکی

یکی از ترکیب های فوق العاده ای که می توانید با دکوراسیون نشیمنی با دیوارهای مشکی رنگ ایجاد کنید،‌ تلفیق چوب و متریال چوبی با رنگ مشکی است. این کار باعث می شود که بتوانید فضا و دکوراسیون نشیمنی گرم و با انرژی متعادلی را برپا سازید. شما می توانید از کفپوش گرفته تا قرنیز و حتی وسایل و اکسسوری های خود را از چوب انتخاب کنید تا به این ترفند دلنشین دست یابند.

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

ترفندهای دکوراسیونی با طراحی دیوار مشکی

دیوار مشکی در دکوراسیون نشیمن می تواند اجسام ناخواسته در فضای دکوراسیونتان را پنهان کرده و یا ویژگی های خاصی را برجسته نماید. با هم چند مورد از این ترفندها را مرور می کنیم:

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

پنهان کردن تلویزیون با دیوار مشکی

این بدان معناست که شما می توانید با انتخاب رنگ مشکی برای دیوار تلویزیون خود،‌ نیاز به تابلو و دکوری های اطراف تلویزیون را خنثی کنید! علاوه بر این، دیوار مشکی، تصاویر تلویزیون شما را جلوه بیشتری نیز خواهد بخشید.

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

افزایش گرمای شومینه با دیوار مشکی

شما می توانید با مشکی کردن دیوار پشت شومینه، احساس آرامش و گرمای بیشتری را به نشیمن خود اعطا کنید. این کار علاوه بر اینکه از نظر روانی محیط خانه و نشیمن شما را گرم و دلنشین و آرام می کند باعث می شود که بتوانید بر روی شومینه و و دیوار بالای آن لوازم دکوری، ساعت و... را قرار دهید.

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

جلوه بیشتر آثار هنری بر روی دیوار مشکی

شما می توانید با کمک دیوار مشکی در دکوراسیون نشیمن خود،‌ جلوه آثار هنری و تابلوهای خود را افزایش دهید تا زیبایی دکوراسیون نشیمن خود را دوچندان نمایید. فرقی نمی کند که تابلوها و آثار هنری شما به چه رنگی هستند، همین که جلوه واقعی آنها نمایان می شود نشان دهنده آن است که شما در این کار موفق بوده اید. پیشنهادی که برایتان داریم آن است که به سراغ ایده های خودتان بسازید و یا همان DIY خودمان بروید و هنر و خلاقیت خود را بر روی دیوار مشکی خود نمایان کنید.

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

تخته سیاهی از جنس دیوار مشکی برای کودکان

شما می توانید با استفاده از دیوار مشکی برای فرزندان خود چیزی شبیه به تخته سیاه بسازید تا نقاشی های زیبای خود را بر روی آنها به نمایش درآورند! علاوه بر آن، این کار به شما کمک می کند که کارهای روزمره، جملات زیبا و هر آنچه که دوست دارید را جلوی چشمان خود داشته باشید. با این کار می توانید حس و حال متفاوتی را نیز مهمان دکوراسیون نشیمن خود گردانید.

رنگ مشکی در نشیمن، به این دیوار‌های سیاه دل می‌بازید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکی حال آدم می گیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج