۷۲۴۴۵۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اقدام جالب گوگل در اشتغال‌زایی جهانی

گوگل در ماه مارس تصمیم گرفت تا طبق برنامه Grow with Google تا سال ۲۰۲۰ به ۱ میلیون اروپایی در رشد کسب و کار، پیدا کردن شغل و یا کارآفرینی کمک کند. گوگل در سال ۲۰۱۵ به معرفی پروژه Grow with Google پرداخت و برای ۲۱۴۰۰۰ کاربر شغل و کار ایجاد کرد و یا از طریق آموزش های مختلف، مهارت کسب و کار را به کاربران آموزش داد. این کمپانی اطمینان می دهد که با همکاری سازمان های مختلفی که در زمینه اشتغال فعالیت دارند، روند این پروژه را بهبود خواهد بخشید.

وبسایت سخت افزار: گوگل در ماه مارس تصمیم گرفت تا طبق برنامه Grow with Google تا سال ۲۰۲۰ به ۱ میلیون اروپایی در رشد کسب و کار، پیدا کردن شغل و یا کارآفرینی کمک کند. گوگل در سال ۲۰۱۵ به معرفی پروژه Grow with Google پرداخت و برای ۲۱۴۰۰۰ کاربر شغل و کار ایجاد کرد و یا از طریق آموزش های مختلف، مهارت کسب و کار را به کاربران آموزش داد. این کمپانی اطمینان می دهد که با همکاری سازمان های مختلفی که در زمینه اشتغال فعالیت دارند، روند این پروژه را بهبود خواهد بخشید.

اقدام جالب گوگل در اشتغال‌زایی جهانی

اخیرا گوگل در نشست Tech for Good در پاریس نیز اعلام کرد که تا پنج سال آینده از طریق Google.org در سازمان هایی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا 100 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد تا مهارت ها و فرصت های شغلی و اقتصادی را در این مناطق ایجاد کند. تمرکز این پروژه بر روی سازمان هایی است که بر روی تکنولوژی و نوآوری فعالیت دارند. در این پروژه همچنین شاهد ارائه ی آموزش ها و مهارت ها برای بهبود عملکرد سازمان ها و پیشرفت مشاغل هستیم. به طور کلی کارهای زیادی انجام خواهد شد تا فرصت های اقتصادی برای همه فراهم شود. به گفته کمیسیون اروپایی، 44 درصد بزرگسالان اروپایی مهارت های دیجیتالی اولیه را ندارند، از طرفی دیگر در خاورمیانه و شمال آفریقا تنها 38 درصد جوانان مهارت هایی را برای ورود به بازار کار آموزش دیده اند. در نتیجه این فرصت خوبی است تا گوگل به توسعه و رشد این مناطق بپردازد و تحولی در سیستم شغلی و اقتصادی کشورها ایجاد کند.

هم اکنون گوگل 100 میلیون دلار برای این پروژه در نظر گرفته است و تا سال های آینده به کارآفرینی، توسعه و رشد مشاغل کمک خواهد کرد. این ایده در دنیای امروز مخصوصا در کشور ما بسیار اهمیت خواهد داشت زیرا در ایران افراد با مهارت نیز در جایگاه شغلی خوبی قرار ندارند و بخش اقتصادی و اشتغال کشور بسیار ضعیف است. در حال حاضر جای این پروژه در ایران نیز خالی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرساش ایرانی

      بخاطر اینکه ارتباطمون با دنیا قطعه این امکانات شامل حال ما نمیشه،هیچ سهمی از اقتصاد جهان نداریم هیچوقت نمیتونیم از تولید اشتغالی که کشورای دیگه ایجاد میکنن بهره ببریم.مسولین نه خودشون کارافرینی میکنن،نه میزارن مردم از بازار جهانی سهمی رو داشته باشن،چه بعنوان ارائه دهنده خدمات و محصولات و چه بعنوان مصرف کننده.همیشه عقبیم از دنیا...

    • بدون نام

      ما که جزئی از جامعه جهانی نیستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج