۷۳۳۹۰۱
۶۲ نظر
۵۴۴۰
۶۲ نظر
۵۴۴۰
پ

مرگ پسر ۲.۵ ساله با ضربه لگد مادر

اختلافات شدید خانوادگی بین زوج شیشه‌ای در مشهد موجب شد تا چهار کودک خردسال آن‌ها درگیر کشمکش‌ها و کتک کاری پدر و مادرشان شوند.

روزنامه خراسان نوشت: اختلافات شدید خانوادگی بین زوج شیشه‌ای در مشهد موجب شد تا چهار کودک خردسال آن‌ها درگیر کشمکش‌ها و کتک کاری پدر و مادرشان شوند.

در این گیر و دار، با صدور دستور قضایی، کودکان این زوج برای مدتی به بهزیستی سپرده شدند. درحالی که کودکان چندین ماه از زندگی شیرین دوران کودکی خود را در مرکز بهزیستی سپری می‌کردند، پدر و مادر آن‌ها مدعی شدند اعتیاد به مواد مخدر صنعتی (شیشه) را ترک کرده و به زندگی عادی خود بازگشته اند.

این گونه بود که زوج جوان، از حدود سه ماه قبل دوباره سرپرستی فرزندان خود را به عهده گرفتند و با اجاره منزلی در منطقه طرحچی مشهد به زندگی زیر یک سقف ادامه دادند.

هنوز مدت زیادی از ادعای ترک اعتیاد این زوج نمی‌گذشت که شب دوشنبه گذشته دو تن از فرزندان خردسال، داخل خانه با یکدیگر درگیر شدند. مادر ۳۱ ساله که از درگیری و دعوای دو کودک به شدت عصبانی شده بود، ناگهان چنان لگد محکمی به شکم پسر ۲.۵ ساله اش کوبید که او کنار اپن آشپزخانه بی حال روی زمین افتاد. دقایقی بعد وقتی شوهر این زن از سرکار به منزل بازگشت، علت بی رمقی فرزندش را سوال کرد، اما زن ۳۱ ساله با مخفی کردن علت اصلی ماجرا چنین وانمود کرد که سرکودک به گوشه دیوار اپن اصابت کرده است. آن‌ها کودک را در گوشه اتاق خواباندند تا شاید وضعیت جسمی او بهتر شود، اما نه تنها هیچ گونه علایمی از بهبودی در چهره کودک ظاهر نشد بلکه هر لحظه وضعیت او وخیم‌تر می‌شد به طوری که کودک از شدت درد بیهوش شده بود.

شب به نیمه نزدیک می‌شد که پدر نگران از وضعیت وخیم فرزندش، او را در آغوش گرفت و به درمانگاه محل رساند، ولی پزشکان با معاینه مقدماتی، جان کودک را در خطر دیدند و بلافاصله او را به بیمارستان رضوی مشهد اعزام کردند. پدر که با دیدن شرایط و اوضاع ارسلان کوچولو احتمال مرگ او را می‌داد، مضطرب و نگران به بیمارستان رضوی رفت، اما دیگر دیر شده بود و کاری از دست کادر درمانی ساخته نبود. خونریزی داخلی و پارگی روده، موجب شد تا ارسلان به طرز دلخراشی جان دهد و مرگ را در آغوش بگیرد.

از سوی دیگر پزشکان با دیدن آثار کبودی‌هایی که روی پیکر ارسلان وجود داشت، پی به ماجرای کودک آزاری بردند و بدین ترتیب مراتب را به نیرو‌های انتظامی اطلاع دادند.

عقربه‌های ساعت ۵ بامداد را نشان می‌داد که مرگ دردناک کودک ۲.۵ ساله، به سریال کودک آزاری‌ها پیوست و قاضی ویژه قتل عمد مشهد، برای بررسی موضوع وارد عمل شد. کالبدشکافی پزشکان قانونی که با صدور دستوری از سوی قاضی صورت گرفت، بیانگر آن بود که کودک مذکور با اصابت ضربه‌ای سخت به پهلو یا ناحیه شکم به قتل رسیده است چرا که وجود خونابه‌ها و همچنین پارگی روده این نظریه پزشکی را به اثبات می‌رساند.

قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به بازجویی از مادر ارسلان پرداخت، اما او باز هم ادعا کرد سر فرزندش به تیغه اپن آشپزخانه خورده است. در پی اظهارات این زن، مقام قضایی به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم محل سکونت زوج جوان شد تا از نزدیک ادعای مادر کودک را مورد تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی قرار دهد، اما هیچ کدام از اظهارات زن جوان با واقعیت‌های موجود در منزل و بازسازی صحنه اصابت سرکودک به اپن آشپزخانه مطابقت نداشت. زن جوان وقتی در تنگنای بازجویی‌های قضایی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و راز قتل ارسلان را فاش کرد.

او گفت: از حدود سه ماه قبل و درحالی که استعمال مواد مخدر صنعتی (شیشه) را ترک کرده بودیم، فرزندانمان را از بهزیستی تحویل گرفتیم، اما آن‌ها مدام در خانه با یکدیگر مشاجره می‌کردند و درگیر می‌شدند. آن روز هم حدود ساعت ۷ بعداز ظهر ارسلان و یکی دیگر از فرزندانم با هم دعوا کردند، من که عصبانی بودم لگد محکمی به شکم ارسلان زدم که او روی زمین افتاد و بیهوش شد. از ترس این که همسرم مرا کتک نزند ماجرا را درحالی پنهان کردم که او از سرکار به منزل بازگشته بود.

هم اکنون نگهداری از فرزندان این زوج که یک دختر و دو پسر هستند، درحالی به یکی از بستگان نزدیک آن‌ها سپرده شده که دیگر کوچک‌ترین پسر آن‌ها زیر خاک آرام گرفته است. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی سرزمین

      واقعا خیلی ناراحت کنندس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من موندم چطوری با این اوضاع درام 4 تا زاییده واقعا که

      • بدون نام

        وحشتناکه

    • مونا

      لعنتی تو که لیاقت مادر بودن نداری چرا بچه آوردی بعد من بدبخت نباید بچه داشته باشم

      پاسخ ها

      • باران

        انشالله خدا به توام یه فرزند صالح وسالم بده مونا جان

      • بدون نام

        اون هم 4تا!

      • زهرا

        از ته دلم برات دعا میکنم که صاحب فرزند صالحی بشی انشاالله

      • بی نام

        اگه مادره از لحاظ روانی سالم بود اینکارو نمی کرد اعتیاد به شیشه همه چی رو نابود میکنه متاسفانه مواد مخدر خیلی راحت در دسترس عموم هست ولی به هر حال خدا لعنتش کنه.

    • فقط خدا

      حیف که اسم زیبای مادر روی همچین زنهایی باشه!واقعا براش متأسفم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا مادر بودن یعنی همین توانایی بچه پس انداختن...نمی دونم چرا اینقدر دوست دارید متافیزیکیش کنید!

      • بدون نام

        یک نفر که کاملاً مشخص هست کیه باز اومده یه موضوع رو دست آویز فرار داده و به مقام مادر توهین می کنه
        کاری نداریم مادر شما چی بوده و چرا انقد نفرت ازش به دل داری ولی به مادر توهین نکن برای ما کلمه مادر مقدس هست و مقدس میمونه و بیراهه رفتن یک نفر باعث نمیشه که فداکاری مادر های خودمون رو فراموش کنیم
        بس دهنت رو ببند و این دفه برای همیشه برو

    • زهرا

      به نظرمن بچه ها دیگر تحویل خانواده ندهند تا بچه دیگر مثل کودگ معصوم کشته نشه اگه خانواده فعلی از دل وجان پذیرا بچه ها باشن خوبه درغیر اینصورت تحویل بهزیستی بدهند.

    • user

      کشوری که قانون حمایت از کودکان نداره همین میشه تازه مادر زده مجازات میشه اگه پدر کشته بود هیچی نمی کردن

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        بله دوست عزیز متاسفانه این ریشه در دیکتاتوری والدین ایرانی داره زیرا بیشتر والدین حاضر نیستند منافع خودشون را به منافع کودکان ترجیح بدهند و کودکی که بزرگ بشود قطعا بیشتر به حمایت از والدین خواهد پرداخت تا کودکان و اینجاست که کودکان همیشه مظلوم و معصوم باقی خواهند ماند و انواع بلاها بر سر آنان خواهد آمد

    • مریم

      خدایا بیا . کجایی ؟

    • خوزستاني

      بیاید از امروز همه ایرانی ها باهم دعا کنیم که چنین حوادثی هرگز در ایران تکرار نشود و هر روز این خبر های بد را نشنویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیاید از امروز مرگ رو برای کسی آرزو نکنیم خودمون رو بالاتر از دیگران حساب نکنیم خودمون رو تافته جدا بافته ندونیم کسی رو تحقیر نکنیم انگ نزنیم انسان باشیم و از خدا بخوایم که ما رحم کنه و نظر لطفش رو ازمون برنگردونه

    • فضولباشی

      فقر فقر فقر فقر فقر فقر ..........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته فقربیداد می‌کنه کمر۵۰صد ملت شکسته شاید هم بیشتر اما این خانم معتاد بوده برای تفنن می‌کشیده که معتاد شد یا شغلش بوده خدا می‌دونه باید ریشه اعتیاد روسوزاند والا تو پارکها آزادانه مواد میفروشن دیگر مثل سابق نیستند که یواشکی مواد رد و بدل کنند اباعی ندارندمن قبلاً برای پیاده روی میرفتم پارک بخاطر دیابتم چند دور میزدم می اومدم خونه ولی الان میترسم برم پرشده ازمعتاد کیف قاپ خیلی‌ها با فقرونداری آبرومندانه زندگی می کنند توهین نشه به افراد بی بضاعت خدا لعنت کنه باعث وبانیش که جوانهای دست گل مردم رو نابود وپرپر میکنند با مواد اصلا ترس ندارند که مواد میفروشند شده یه شغل برای بعضی‌ها مثل زمان قدیم که توپارکها آلاسکا می فروختن وبچه میرفتن می‌خریدند حالا بجای بستنی یخی یاهمان آلاسکا مواد میفروشند

    • بدون نام

      خاک بر سر بهزیستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افراد معتاد بچه زیاد مییارند چون برای فروختن مواد وحتی وقتی بی پولند آز فروش این کودکان معصوم ویا انهارا وادار به گدایی میکنند وخلاصه اینکه اینقدر بی رحم هستند ومریض که عاطفه ندارند

    • بدون نام

      بازم مشهدددددد...امام رضا نابودشون کن

      پاسخ ها

      • علی

        خدا لعنت کند ویه آتش جهنم گرفتار بشوی واقعا طفل گناه دارد

    • گل یخ

      اونادوتابچه بودن که طبق عادت بچگیشون باهم بازی یادعوامیکردن،اخه زن نادان ادم واسه جداکردن بچه بالگدمیزنه توشکم بچه اش،شمایی که میدونی اعصاب وتوانایی نگهداری بچه رونداری غلط میکنی باعث بدنیا اومدنشو میشی،خدایا حکمتت روشکریکی درحسرت داشتن یه بچه میسوزه یکی ازدعوای بچه هاش خسته شده واین اتفاق میافته.

    • بدون نام

      وقتی قانون محکمی برای حمایت از کودکان نداریم وضع بهتر از این نمیشه آخه چرا بهزیستی چرا بچه های مظلوم رو ب این زودی دوباره میده ب پدر ومادر معتاد وروانی یعنی هزینه نگهدارشون اینقد زیاده؟؟؟؟؟؟ مادر احمق تو ک نمیتونی مادری کنی چرا بچه میاری؟؟؟؟؟؟ آدم روانی آخه بچه دوساله زدن داره؟؟؟؟؟خب وقتی دیدی بچه حالش بده چرا زودتر نبردیش بیمارستان . تا کی باید این چیزا رو بشنویم و گریه کنیم برای مظلومیت این بچه . پس کی قانون حمایت از کودکان تصویب میشه تا کی دلمون خون بشه .خدا خواهش میکنم ب این جور آدما فرزند نده در عوض ب کسانی بده ک لیاقتش رو دارن ودر حسرت فرزند موندن

    • بدون نام

      بچه دو نیم ساله !!!
      چطور بهش لگد ز د ی
      کاش پای تو می شکست

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      ن وجدانن اسم خودتو میزاری مادر ؟؟؟؟؟؟...

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        گندم جان مشکل اینه که ما مردم ایران از همه چی بت میسازیم و اونرو مقدس می کنیم حتی اگر واقعا لیاقت چنین احترامی را نداشته باشه ، و نمونه اش همین کلمه مادر یا پدر که تو ایران متاسفانه همیشه به چشم معصوم و مقدس بهشون نگاه میشه درحالی که خیلی هاشون سابقه جرم و جنایت دارند و اصلا لیاقت فرزند داری ندارند

      • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

        بله حرف شما متین . واقعا حرف خوبی زدید .
        متشکر .

    • رضا 82

      چکارکنیم با این ماده گرگهای .وحشی معتاد

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        دوست گرامی من هم قبلا مانند شما فکر میکردم ولی الان متوجه شدم که جرم جنسیت نمیشناسه اما درسته که ماده گرگها خباثت و مکر بیشتری دارند و تفکرات شیطانی در اونها هست ولی دلیل نمیشه همه رو جمع بزنیم چونکه آدمهای خوب هم توشون پیدا میشه

      • بدون نام

        خاک،برسرت،کنن،توکفتاری،نه،مادر

      • بدون نام

        مرد جنوبی خجالت بکش
        هنوز هم نفرت انگیزی هیچ فرقی نکردی

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره اخه بی وجدان ها چرا انقد بچه میارید

    • بدون نام

      بر‌اسر‌بی‌پولی‌است‌از دست‌گرانی‌مردم‌دیوانه‌شودن
      رحم‌به‌بچه‌ای‌کوچک‌نمی‌کند

    • banooo

      وای چقدر دردناک

    • بدون نام

      اصلا قابل تصور نیست خیلی خیلی دردناکه

    • ایرانی

      خماربوده داستان سرایی کرده کثافت معتادی بتمرگ سرجات دود بازیتو بکن بچه دار شدنتون چیه! مگه گربه بود لگد زدی بهش انگل؟ بچه ت بوده شلوغ بازی میکردن.مشهد؟؟؟؟؟ شایدم امام رضا گلایه مند باشه که در جوار بارگاهش اینهمه اتفاق میافته و صدای نگرانی در نمیاد!!! لااقل یه ابراز تاسف بکنید! !!

    • ایرانی

      خماربوده داستان سرایی کرده کثافت معتادی بتمرگ سرجات دود بازیتو بکن بچه دار شدنتون چیه! مگه گربه بود لگد زدی بهش انگل؟ بچه ت بوده شلوغ بازی میکردن.مشهد؟؟؟؟؟ شایدم امام رضا گلایه مند باشه که در جوار بارگاهش اینهمه اتفاق میافته و صدای نگرانی در نمیاد!!! لااقل یه ابراز تاسف بکنید! !!

    • آرش

      از داغ غمت هر که دلش سوختنی نیست...

    • AMIR_KN4

      ای خدا چرا ....

    • پرنسا

      مادر ها اینجوری نیستن
      ان زن مادر نبود بلکه شیطان بود
      دیگه مهربانی ها،شادی ها،راحتی ها کم کم از دست
      این شیطان صفت ها/بی رحم ها دارن نابود می شون
      قانون باید برای این افراد بدون فرصت دوباده حکم اعدام رو رد کنن

      پاسخ ها

      • رز

        همه تقصیرات راگردن این خانم نندازید.پدرش مثل گرگ ماده خیلی مقصره.

    • بدون نام

      حیف نام مادر و زن که روی تو گذاشتن تو یک خوک پست فطرتی که آبروی زنان این کشور را لکه دار کردی حیف اکسیژن که نفس می کشی

    • ناشناس

      اصلا بهزیستی حق نداشت بچه ها را تخویل کثافت های آشغال بده
      آخه به اینا میگن پدر و مادر وقتی شیشه مصرف میکن وهیچی حالیشون نیست و اعصاب ندارن حیف این بچه 2ساله ولی بچه راحت شد چون وقتی بزرگ میشد کثرش میکرد بگه اینا پدر و مادرم هستن

    • باران

      وااااای خدااااااا لعنت کنه مادر دل سنگ به بچه ۲.۵ساله ادم اونکارو میکنه اخه کاش دستم بهت میرسید سنگ سارت میکردم بخدا دلم خون شد

    • رضا

      رز بیا ببین ماده ها دارند بچه های خودشونو از بین میبرند. رز ماده کجایی. رفتی سوراخ موش؟

    • بدون نام

      این زن را باید با همان کار زیر لگدها کشت تقاضا دارم از دستگاه قضایی که همین حکم را اجرا کنند زیر لگدها جان این پلید را بگیرید

    • بدون نام

      باز هم تکرار فاجعه ... باز هم خاموش شدن مظلومانه ی کودکی معصوم

      اگر خردمندانه ریشه یابی بشه، برمیگرده به کم کاری سیستمی که برای بهزیستی و تامین اجتماعی و مددکاری، و رسیدگی به خانواده ها و افراد آسیب پذیر و در معرض مشکل حاضر نیست بودجه های کلان صرف کنه و با کار کارشناسی و تخصصی برای همیشه جلوی ادامه ی این داستانها و فجایع رو بگیره
      چند نسل دیگه باید بگذره و سرمایه های انسانی و عاطفی و روانی ملت نابود بشه تا قوانین و بودجه ها و مدیریتی که شایسته ی رسیدگی باشه ، فراهم بشه!؟

    • رزیتا

      خدایا چرا به اینا بچه میدی یه عده دیگه تو حسرتش میسوزن

    • هما

      خوشا آنان که در گهواره مردند ... و بویی از غم دنیا نبردند

    • بدون نام

      الهی برات بمیرم بچه بی گناه خدا نگذره از اون مادر بیرحم

    • بدون نام

      نه شعوری نه آدمیتی

    • مینا

      یعنی ترقران این مادرا اعدام کنید خدا لعنتت کن زن

    • يسنا ابطحيان

      من هم متأسفم از شنيدن اين خبر

    • بدون نام

      جالبه قتل فیجع پسر 8 ساله اصلا مهم نبود کسی براش دلسوزی نکرد و به پدر فحاشی نشد ولی این بچه چون به دست مادر کشته شد خیلی مهم شده و همه دارن براش گریبان میدرن
      یعنی باید منتظر تغییر باشیم؟ نه ما هنوز در عصر حجر زندگی می کنیم نباید منتظر تمدن و فرهنگ باشیم هنوز خیلی باهاش فاصله داریم
      سکوت در مقابل قتل بچه ای که که پدر نامردی حق کشتنش رو داشته چون ملک باباش بوده و ای هوار برای بچه ای که بدست مادر کشته شده
      و جالب تر اینکه هر دو جنایت در یک زمان اتفاق افتاده

    • بدون نام

      بدون نام ۱۲:۸ اگه بچه یی بدست پدری ....، بنظرم باید رسانه ها منتشر کننده باشند تا واکنش چهرها و کاربران بوجود بیاد! یه اشاره ای شد وتمام...! بچه بچه هست ک سینه درانی خاصی نداره! مرد وزن چیه؟ از مسئولان بپرسید شاید فامیل چیزی داشته که گفتنددددددابزوش میره!!! مثل قاتل سریالی ( محتر) گیلان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتشر شده عزیز دو خبر متفاوت همین جا تو همین سایت فقط خیلی مهم نبود و تحویل گرفته نشد هیچکس برای اون بچه دلسوزی نکرد چون قاتل مرد بود و پدر اون بچه
        اینجا موضوع مهمه چون همه عاشق فحش دادن به زن ها هستن چون جنایت وقتی مهم میشه که مقصر زن باشه

    • بدون نام

      سه تا بچه.اون وقت یکی مثل همسایه ما 10 ساله دربه در دکتر میره بچه دارشه.ایا این عدالت خداوند.اخه این چه حکمتیه.؟؟؟؟ه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا هر چیزی رو بپای عدالت خدا میگید این خانم که بویی از عاطفه نبرده با لگد بچه شو میکشه خدا مقصره ؟خداوند هرگز دوست نداره بچه ای بیگناه کشته بشه مادر مقصر بوده حیف از اسم مادر که به این خانم اتلاق شده کارهای اشتباه رو نگید عدالت خدا . بعضی آدمها با اختیاری که در وجودشان به ودیعه گذاشته شده مرتکب گناه یا جنایت میشن .

    • بدون نام

      اینم از مادران ایرانی .....بابا این ادمهای ناهنجار رو عقیم کنید تا بچه های مظلوم اینکار رو نکنن

    • بدون نام

      هییععععییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج