۷۳۵۰۷۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

آل اسحاق: تغییرات در کابینه ضرورت دارد

یحیی آل‌اسحاق، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است تغییرات در کابینه دوازدهم باید در حوزه اقتصادی باشد؛ حال این تغییرات می‌تواند تغییر فردی باشد یا تغییر در سیاست‌ها‌‌.

اعتماد آنلاین: یحیی آل‌اسحاق، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است تغییرات در کابینه دوازدهم باید در حوزه اقتصادی باشد؛ حال این تغییرات می‌تواند تغییر فردی باشد یا تغییر در سیاست‌ها‌‌.

او گفت: «شرایط امروز اقتصاد کشور غیر از شرایط سال گذشته است؛ چه در حوزه‌های داخلی چه در حوزه‌‌های خارجی، چه در آورده‌های ما و چه در محدودیت‌های ما تغییرانی ایجاد شده است و محتملاتی هم وجود دارد. قطعاً وقتی اقتضائات عوض می‌‌شود باید تغییراتی ایجاد شود. این تغییرات می‌تواند تغییر در سیاست‌ها، رویکردها، مدیریت‌‌ها یا هر تغییر لازم دیگری باشد.»

آل‌اسحاق اضافه کرد: «گاهی لازم است که مدیران عوض نشوند و فقط سیاست‌ها عوض شود. گاهی لازم است هم مدیران عوض شوند و هم سیاست‌ها عوض شوند اما چگونه و در چه زمانی چه تغییری باید ایجاد کرد بستگی به بازخوردی که ناظرین بر سیستم می‌گیرند، دارد.»

این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه «در هر سیستمی مساله بازخورد و اصلاح مسیر مطرح است» گفت: «واقعیت این است که شرایط امروز ما با شرایط حتی شش ماه قبل فرق کرده، احتمال است در آینده هم شرایط به‌گونه‌ای دیگر رقم بخورد بنابراین لازمه نظام مدیریتی این است که با توجه به اقتضائات حال و آینده محتمل، سیستم را برای رویارویی با شرایط جدید آماده کنیم.»

آل‌اسحاق اضافه کرد: «آنچه مسجل است این است که عمده تغییراتی که ما باید داشته باشیم در حوزه اقتصاد است. حوزه اقتصاد کشور اکنون هم با چالش‌های درونی مواجه است و هم با چالش‌های برونی. اقتصاد ما در حوزه‌‌های مختلف از جمله اشتغال، معیشت مردم، صندوق‌های بازنشستگی، بانکی، ارز، رکورد، صادرات و واردات با چالش‌های جدی روبرو است. یکی دیگر از مشکلات ما کسری بودجه است؛ بودجه کشور هماهنگی و همخوانی با شرایط جدید را ندارد.»

او با تأکید بر وجود چالش‌های فراوان در حوزه اقتصادی افزود: «این مساله را همه قبول دارند و اینطور نیست که نظر یک گروه یا فرد خاص باشد؛ همه دست‌اندرکاران اعم از برنامه‌ریزان، فعالان سیاسی و نهادهای تأثیرگذار معتقدند که با توجه به شرایط فعلی و همچنین احتمالات برای آینده ما نیاز جدی به بازنگری در سیاست‌گذاری‌ها، مدیریت و تصمیم‌های خود داریم.»

آل‌اسحاق با بیان تأکید بر لزوم ایجاد تغییرات در کابینه گفت: «تغییرات در کابینه باید صورت گیرد اما تشخیص اینکه لازمه این کار تغییر مدیران یا سیاست‌ها باشد است برعهده رئیس‌جمهوری است. آقای روحانی باید ببینید آیا کابینه‌ای که دارد با اقتضائات جدید متناسب است یا خیر؟»

او با بیان اینکه «کف بحث تغییرات در کابینه، در حوزه اقتصاد است» تأکید کرد: «قطعاً باید سیاست‌ها و فرآیند‌های اجرایی عوض شود. اما سؤال این است که لازمه این تغییرات ضروری تغییر مدیران است یا تغییر سیاست‌ها. تشخیص این مساله با ریاست‌جمهوری است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیری

      پارسال مگه نمیخواستن برکنار کنن دوبارهرای اوردن اورده شما چی یمخواد باشه مشا یه طرفه نگاه میکنیدحرف تاعمل فرق داره دلار دیگهربط ندن به مواد غذایی وحاملها

    • بدون نام

      همشون باید ریخته شوند دور دور .بی خاصیت و دلال هستن

    • مهدی

      از سیف شروع کنید ...بره به بانکهای خصوصی خودش برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج