۷۴۷۶۵۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

سطح عجیب قیمت آپارتمان در تهران

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند: بازار خرید و فروش ملک همچنان دچار سرگیجه قیمتی است.

روزنامه دنیای اقتصاد: مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند: بازار خرید و فروش ملک همچنان دچار سرگیجه قیمتی است.

به گفته مشاوران املاک، اگرچه نسبت به یک ماه گذشته برخی از فروشندگان ملک نسبت به افزایش قیمت‌های حبابی خود قدری عقب‌نشینی داشته‌اند، اما همچنان برخی از فروشندگان از وضعیت کنونی بازار استفاده کرده و قیمت‌های پیشنهادی خود را نامتعارف و غیرمنطقی اعلام می‌کنند.

همین موضوع سبب شده تناسب میان قیمت‌های پیشنهادی و منطقه، سن و زیربنای آپارتمان از بین برود. به‌عنوان مثال طی روزهای اخیر یک آپارتمان ۷۰ متری با سن بنای ۱۳ در محدوده تهرانپارس بلوار پروین(منطقه چهار) متر مربعی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده است.

این در حالی است که آپارتمانی ۵۱ متری با همین سن بنا در محدوده محله قیطریه (منطقه یک) نیز مترمربعی ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همین‌طور در محدوده ستارخان آپارتمانی ۷۱ متری با سن بنای ۸ ساله، مترمربعی ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گفته مشاوران املاک، ارائه چنین قیمت‌هایی از سوی مالکان سبب شده بازار به یک نابسامانی قیمت‌گذاری دچار شود. از دیدگاه کارشناسان نتیجه اولیه این شیوه قیمت‌گذاری از سوی مالکان عقب‌نشینی متقاضیان مصرفی خرید مسکن از بازار است که ممکن است در آینده‌ای نزدیک مجددا بازار را به یک رکود معاملاتی دچار کند.

سطح عجیب قیمت آپارتمان در تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه تو جيب بري مسابقه گذاشتند اقتضاي فرهنگيه

    • محمد

      آخه این چه وضعیه .چرا دولت یه برنامه ریزی برای این وضع نا بسامان مسکن نمیکنه .هرکی هر کاری دلش میخواهد انجام میده .اینه شده یه غده سرطان .بهتره دولت کنترل وخریدوفروش املاک را زیر نظر خودش داشته باشه این بنگاه های املاک هیچ کاری نمیتوانند انجام بدهند.پاک هرکی هرکی شده.

    • ahmad

      تو اطراف ما که همه مشاور املاکا تقریبا خالیه کسی نیست توش. اول تابستون که باید شلوغ باشه. تو کمتر از دو ماه هم اجاره دو برابر شده هم قیمت زمین. کسی نمیره بخره. اونایی هم که اجاره بودن سرجاشون موندن تمدید کردن. این دلال ها هستن بین خودشون الکی بازار گرمی میکنند. وگرنه مردم عادی خریدار نیستن. ....

    • کارشناس

      کاهش بیش از 3 برابری قیمت مسکن حتمی است

    • بدون نام

      سلام شما که از ما نظر می خوابد شما را بخدا قسم می دم حتما صدا ی ما را به گوش مسئولین برساند. اخه یک شبه قیمت اپارتمان انقدر گران بشه ما مردم بدبخت چه کار کنیم مسئولین چون خودشون مسکن های ان چندانی دارن ما را درک نمی کنند اما ما همیشه باید در حسرت یک خونه چهل و پنجاه متری باشیم چون با این شرایط محاله ما به آرزوشون برسیم

    • اسد

      ۷۰۰ ملیون یک کارمند چند سال باید پس انداز کند تا بتواند بخرد ۳۰ سال ماهی دو ملیون سالی ۶۴ چهر ملیون ده سال باید دهسال جون بکند اگه قیمتها ساکن باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج