۷۴۷۸۷۳
۶۸ نظر
۵۰۲۷
۶۸ نظر
۵۰۲۷
پ

علیخانی: من، دزد اموال بیت‌المال نیستم

احسان علیخانی در پاسخ به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص که او چند میلیارد تومان از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج پول گرفته است، واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

خبرآنلاین: احسان علیخانی، مجری برنامه «ماه عسل»، در کانال تلگرام خود نسبت به درج نام او در فهرست دریافت‌کنندگان وام و پول از موسسه اعتباری ثامن الحجج واکنش نشان داد.

متن منتشر شده توسط او به شرح زیر است:

من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه‌های مجازی و غیرمجازی از (ا-ع) همان احسان علیخانی است که باید بگویم؛اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت‌المال و مردم من نیستم.

علیخانی: من، دزد اموال بیت‌المال نیستم

کار من رسانه است. در رسانه بزرگ شدم، در رسانه بالیدم و در رسانه زندگی می‌کنم. بیش از بسیاری از کسانی که طی این دو روز من را شماتت کردند، درک می‌کنم، می‌دانم و تجربه کرده‌ام که معمولا «آدم‌ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس می‌شوند.»

جملات زهرآگین است که از دیروز به سمتم سرازیر می‌شود. یک راه حل ساده این بود: «سکوت کنم.»

خبر دریافت سه میلیاردی (ا-ع) که از خبر مرگ احسان علیخانی بزرگتر نیست و فراموش می‌شود. اما با خودم گفتم چرا باید من را با (ا-ع) اشتباه بگیرند؟ موج بعدی افشاگری که آمد، آیا من را کنار چند نام اختصاری دیگر می‌گذارند؟

اینها توضیح من است برای کسانی که احسان علیخانی را با (ا-ع) اشتباه گرفتند و برای آنها که سعی کردند احسان علیخانی یا همان (ا-ع) را وسط بیندازند تا خودشان دیده نشوند:

(ا-ع) چهره مرموزی است تا آرنج دستش به خیانت در بیت‌المال آلوده است. مثل خیلی‌های دیگر که دستشان در جیب مردم رفت و بعدها نه از زندان که سر از جاهای دیگر درآوردند؛ جایی شبیه کانادا.

اما من احسان علیخانی هستم تهیه کننده و مجری تلویزیون، تاکید می‌کنم تهیه کننده! در تهران زندگی می‌کنم و خانه و دفترم هم مشخص و عیان است.

من احسان علیخانی مثل خیلی از شهروندان دیگر روزانه چشمم به اخبار است تا ببینم در این شرایط اقتصادی، دلار، یورو ، سکه ، بی‌برقی، بی‌آبی، بدهی هزاران میلیاردی تعداد اندکی‌ به سیستم بانکی، عدم انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و ... تکلیف زندگی‌مان چه می‌شود؟ اما به جای جواب اینها چه دیدم؟ اسم خودم را.

این چند خط بعدی را بخوانید تا اصل مطلب دست‌تان بیاید و بعد شاید فرق میان احسان علیخانی و (ا-ع) هم برای شما روشن شد:

۱- موسسه ثامن‌الحجج سال‌ها قبل از همکاری با گروه اجتماعی شبکه سه در تمامی رسانه‌های رسمی کشور نظیر (روزنامه‌ها ، تیزر و برنامه‌های اسپانسری تلویزیونی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، بیلبوردهای شهری، باشگاه‌های فرهنگی و‌ ورزشی و ...) حضور داشته که معنای این حضور پر رنگ یعنی داشتن مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در نتیجه، مجوز تاسیس، مجوز گسترش موسسه تا بیش از ۵۰۰ شعبه فعال، مجوز افتتاح حساب برای مردم و‌ صاحبان صنایع، مجوز برای تبلیغات تا مجوز برای انحلال این موسسه، ربطی به من و امثال من ندارد. ما با یک موسسه قانونی براساس نص صریح قانون و نظارت‌های دائمی صدا و سیما کار کردیم.

۲- طبق روال طبیعی هزینه‌های اکثر برنامه و‌ سریال‌های پر بیننده در تلویزیون که شما تماشا کردید به عهده اسپانسرها است، موسسه مذکور هم در سال ۹۱ تقاضای همکاری با گروه برنامه ساز ما را داشته و شبکه بعد از بررسی و استعلام از مراجع ذیصلاح و دریافت مجوز تبلیغات از موسسه، بنده را به عنوان تهیه‌کننده به این موسسه معرفی کرد. یعنی مثل تمام تهیه‌کنندگان سازمان نه بیشتر و نه کمتر.

۳-طی سه سال و‌‌ نیم و در قالب شش قرار داد با صدا و سیما و شبکه، شش عنوان برنامه (دو‌نیمه سیب، ماه عسل ۹۲، ماه عسل ۹۳، سه ستاره، ویژه برنامه تحویل سال ۹۳ ، بهارنارنج ) تولید و‌ پخش شد که مبلغ مذکور از جانب اسپانسر بعد از تایید بر‌آورد هزینه‌های تولید توسط کارشناسان مربوطه شبکه و بابت تهیه و توليد به صدها نفر عوامل و هزينه‌های توليد به تهيه كننده تخصیص می‌یابد. (روابط عمومی، گروه اجتماعی و مدیر مالی شبکه سه در صورت صلاحدید اسناد و قراردادها را منتشر کنند.)

۴-من مدیر نیستم، مسول نیستم، کارمند دولت نیستم، کارمند صدا و سیما هم نیستم، من تهیه‌کننده و ‌برنامه‌ساز مستقل هستم، ولی فراتر از هر بازی رسانه‌ای ، تهمت و قضاوتی، خودم را در برابر قانون و اذهان مردم پاسخگو می‌دانم. حالا هم از شبکه سه و صدا و سیما و ‌مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی خواهش می‌کنم تا به طور دقیق این موضوع را بررسی کنند و نتیجه را شفاف به مردم گزارش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گریه کن عمویی ببینه
      گریه کن دلشون بسوزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی با حال اول تکذیب کرده بعد در بند 2 خرج مخارج و تبلیغات گذاشته در بند 3 هم فرموده این مبلغ مختص تهیه کننده هستش بابت خرج و مخارج یعنی دمت گرم که به همین راحتی همه چی رو ماس مالی کردی خوب گرفتی بگو گرفتم هزینه کردم نوش جونم حالا چرا جوش میاری واقعا مردم ایران دیگه سال اینده به شما کمک نخواهند کرد
        بند سه احسان جان نوشتند : طی سه سال و‌‌ نیم و در قالب شش قرار داد با صدا و سیما و شبکه، شش عنوان برنامه (دو‌نیمه سیب، ماه عسل ۹۲، ماه عسل ۹۳، سه ستاره، ویژه برنامه تحویل سال ۹۳ ، بهارنارنج ) تولید و‌ پخش شد که مبلغ مذکور از جانب اسپانسر بعد از تایید بر‌آورد هزینه‌های تولید توسط کارشناسان مربوطه شبکه و بابت تهیه و توليد به صدها نفر عوامل و هزينه‌های توليد به تهيه كننده تخصیص می‌یابد. (روابط عمومی، گروه اجتماعی و مدیر مالی شبکه سه در صورت صلاحدید اسناد و قراردادها را منتشر کنند.)

        خیلی باحالی احسان جان

      • بدون نام

        دروغگوی ریاکار الان اومده آنتن صدا وسیما رو گرفته با مجری گری رشید پور میگه از سال 94 که فهمیدیم غیرمجازه ببعد ما دیگه تبلیغ ثامن الحجج نکردیم درحالی که سال 93 بانک مرکزی به صدا و سیما گفته این موسسه غیرمجازه در این مدت کلی پول برای تبلیغ گرفتن کلی هم باعث شدن مردم اعتماد کنن به این موسسه(برنامه تحویل سال و ماه عسل)
        خدا کنه مردم و مسئولان پیگیر باشن فراموش نکنن این قضایارو

    • بدون نام

      خدا رو شکر که زود قضاوت نکردم...
      امیدوارم که راست باشه

      پاسخ ها

      • ایرانی

        همونقدر که دزدی بده، اتهام هم بده...دزدهای واقعی را دستگیر کنید و اینقدر جو ندید تا افکار عمومی را به انحراف بکشونید...مردم هوشیارند و درست و غلط را تشخیص می دن...دیگه با عقل های کوچیکتون سعی در فریبکاری نداشته باشید

      • بدون نام

        تردید ندارم که علیخانی آدم پاکدستیه

    • بدون نام

      الله اعلم.

    • یلداY

      باشه من دزدیدم.....

    • علی

      باگفتن ای جملات بعتوان دفاعیه قابل قبول نیست انچه .که مهم با کسانی که مال مردم خوردن در ارتباط بودید

    • فرشید

      همتون دزدید . مملکتو به گند کشیدید . خدا ازتون نگذره رانت خوارهای زالو صفت . که فقط بلدید از احساسات مردم سواستفاده کنید

    • فرهاد

      دزد منم ... تو خودتو دلگیر نکن ... فکر مهمونی ماه عسل سال بعد باش و اسپانسر بعدی ... دزدی رو هم برات درست تعریف نکردن وگرنه الان کانادا بودی

    • فری

      از روز اول برنامه ماه عسل حتی یک قسمتشو خدارو شکر ندیدم . اینقدر بدم میاد ازت علیخانی که برنامه ات حالمو بد میکرد و حداقل ثابت شد به خودم که در مورد تو اشتباه فکر نمیکردم . حالا دیدن داره اون طرفدارهایی که برای تو سینه چاک میدادن . من موندم یه مجری چی داره که بعضی ها طرفدارش میشن . بابا برید طرفدار یکی بشید که حداقل یه خاصیتی برامون داره

    • حسین

      من کمتر ماه عسل را مشاهده کرده ام چون باندازه کافی اندوه در زندگی شخصی دارم نمی خواهم بیشتر شود ولی خبر فوق که اشاره داشتید دلم را آزرد نمی خواهم باور کنم شما وارد این فساد ها باشید نمی خواهم باور کنم شما به غضب الهی بی توجه وبی اعتقادید تمام کسانی که فساد مالی دارند شاید خود را زرنگ وباقی را ترسو می پندارند این ترس از عذاب الهی وعذاب وجدان بهتر از میلیارد ها تومان دزدی وشرمنده بودن نزد مردم است فقر بسیار بد است‌ اما شرمندگي چندانی ندارد ولی دزدی خیر انشالله این خبر همانطور که شما تحریر فرمودید از اساس صحیح نباشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توایران اینا دزدی نیس هدیه هست

    • بدون نام

      خوبه این یکی میگه گرفتم و زیرش نزده
      میگه حقم بوده هدیه و پاداش بگیرم چون تهیه کنندم

    • بدون نام

      من نه قبول ميكنم نه انكار ولي ميدونم هيچ كاري از هيچ كسي بعيد نيست

    • بینام

      مرد تایید است. این خبر را باز نشر کردم

    • بدون نام

      اتفاقا شما و دیگر سلبریتیها، فقط زبون میریزین و به فکر جیب مبارکتون هستین!

    • بدون نام

      نه شما نیستی
      ما فقیر فقرا دزد بیت المال هستیم

    • بدون نام

      چه زود قضاوت میکنیم فقط

    • بدون نام

      نمیشه تهمت زد و با این ا ح اسم گفتن فقط افکار عمومی و مردم سرگر م تهمت وشوخی و....میشوند.اما تلویزیون حتی وسط مسابفه فوتبال و کنار زمین بازی گزارشگر صندوق ثامن الحجج را مدام فریاد زدند و شنیدیم، اگرم پول داده شده بابت تبلیغات بوده و حلاله باید از کسی که پرداخت میکرد و همزمان پولهای مردم رو غارت میکردند پرسید.اقا احسان پول این صندوق جزو بیت المال نیست و به افراد سپرده گذاران تعلق دارد که به فنارفت!!! طرف اجازه تاسیس در یک شهر با شش میلیون تومان صندوق میزند وجای تاسف دارد که کسی از ۸۴ تا حالا نپرسیده بیا یه حساب وکتاب بکنیم! چون متعلق به خودشون نبوده ...! ضمنا یه جا زن متهم اول گفته اقا احسان رو فقط بایت تبلیغ دادم .ودفاع کرده ازت .اگرم گرفتی از صاحبان ان باید حلالیت بگیری

    • شبگرد

      این که ایشون الان طلبکار شده من رو یاد اون قسمتی از کلاه قرمزی میندازه که فامیل دور به جیگر می گفت خر اونم جواب داد من خر نیستم بعد فامیل دور گفت ببخشید جسارت کردم شما عقابی،شما پروانه ای

    • بدون نام

      کی بود کی بود دمم بود برو عمو ما انتظار نداریم بیای قبول کنی که اگه شجاعتش رو داشتین مال مردم خور نمیشدین جالبه همه امروز تکذیب کردن 12هزار میلیارد کی خورده؟

    • ایرانی پاکدست

      اقای علیخانی حاضری شفاف سازی کنی چقدر پول و ملک و سکه و طلا و دلار داری؟؟؟ کل حقوقت را حساب کن دارایی ات را نیز حساب و اعلام کن. اگر غش نداری

    • مهران

      خخخ... خودت موضوع ماه عسل سال بد شدی..

    • بدون نام

      در واقع اگر آن سلبریتی بدهکار اکنون زیر ذره بین قرار گرفته، برنامه «ماه عسل» و مدیران مرتبط صداوسیما، به ویژه در بخش مالی این سازمان ـ که با چنین اقداماتی موافقت کردند و چشمشان را بر آثار منفی اسپانسر مسأله دار جذب شده توسط علیخانی و دوستانش بستند ـ نیز باید به اندازه این سلبریتی بدهکار پاسخگو باشند؛ هرچند امیدی نیست که شاهد پاسخی جدی و یا پیگیرد آنها به عنوان عاملان مغبون شدنِ گروهی از مردم باشیم.

    • نظری

      خداوند بر همه چیز آگاه هست

    • بدون نام

      باشه همه قبول کردن شماها همتون پاکین ما مردم دزدیم

    • بدون نام

      شما بیشتر متظاهری

    • بدون نام

      آقای محترم گفته هاتو خودت فهمیدی؟ خیلی فکر کردی تا این درهم برهم ها را بنویسی.

    • بدون نام

      خوب ! حرف شما را قبول کردیم .پس این اسم اختصاری کیست ؟ شما هم می ترسی ؟ تو از همه حقه باز تر هستی همه ی تلویز یونی ها حقه باز هستد.شما هستید که مردم را بازی می دهید شما علیه دولت مردمی تبلیغات می کنید کثافت ها!!!

    • بینام ایرانی

      دزد دزد

    • بدون نام

      دز دزدیدی حق بیت المال را بده خداوند نابودتان کند لعنت خداوند بر کسانی که حق بیت المال را میخورن زیر خاک عقربها و مارها پذیراتون هستن

    • بدون نام

      نه شما دزد پولهای مردم هستید آقای علیخانی نه بیت المال...

    • بدون نام

      مدارک چیز دیگه ای نشون میده

    • ساوان صباحت

      درست میشه انشاالله بعدا معلوم میشه نترس

    • محمد

      احسنت به آقای علیخانی. ما هم میخواهیم تمام مراجعی که شما گفتید با قاطعیت این موضوع را رسیدگی وبا متخلف یا تهمت زن این واقعه برخورد شدید قانونی نمایند.

    • بدون نام

      تو نیستی رفتگر محل ما است !!!

    • بدون نام

      شما که جلوی تابلو تبلیغ همین موسسه یک ماه تمام مجانی کار نمی کنید که!!!!!!

    • بدون نام

      احسان جان من بچه بودم می گفتم مگه میشه دکتر دزد باشه مهندس دزد باشه معلم دزد باشه وکیل یا آدم تحصیل کرده و هنرمند یا ....؟؟؟؟ ولی تو این چند سال همه مدلش و دیدیم حالا موندم تجربم چه جوری به بچه هام انتقال بدم تا حواسشون و جمع کنند

    • دروغگو

      با سلام و خسته نباشيد بحضور برادر ارجمند احسان علبخانی عزیز که محبوب همه دلها و زبان زد همه زبانهاست، نه به هیچ وجه کسی حق ندارد بر شما عزیز دل خرده گیری و بهانه جویی کند، سرکار به هیچ وجه دست به بیت المال نبرده و نخواهید برد، این رقم ناچیز دو سه میلیارد از طریق ویزینس احتمالاً بوده، و دیگرانی که هزار و چند هزار میلیارد ی دلار می برند کار وزینس و تبلیغ از زبان شیرین و رسای شما یحتمل باب میل هر مرد و زن است نوش جان شما هیچ هم مانعی ندارد اما اگر در توان داشتید که دارید با همان زبان گویا بفرمایید پس از حدود شش ماه این مبلغ ناچیز مابهالتفاوت مستمری بگيران و بازنشسته ها را پرداخت کنند تا شاید برحی از گناهان شما بخشوده گردد،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای لعنت خدابرهمه تون ازتو وکوچک وبزرگتون دزدهای بی رحم مال مردم فقیر وبینواخوروقت رسیدگی ب شمازودزودفرامیرسه منتظرانتقام مردم باشید

      • بدون نام

        ای لعنت به اون چهره کریهت علیخانی ,....

    • مجنون

      من که نفهمیدم چی شد
      به تهیه کننده دادن
      تهیه کننده هم که خودشه!!!!

    • کامبیر

      این خونه ها دک وپز ماشین باحقوق کارمندی است!؟

    • جوان بی کار افسرده

      مقصر تمام این حرف وحدیث ها رسانه ها وحتی قوه قضائیه کشور که اسم این اختلاس گرها رو به صورت گنگ ومسخره( ا-ع)ویا( م-م)معرفی میکنن! یا اعلام نکنید یا اگه اعلام میکنید درست معرفی کنید؟ اگه تبرئه شد که اعلام میشه تو رسانه ها محکوم هم شد که شده الان کشورهای جهان روال عادی همینه، اوضاع و احوال مملکت وکشور به کجا رسیده

    • حسین

      آقای محترم کسی نگفته دزد هستی.حرف از رانت میلیاردیست که با پوششی موجه وتحت عناوینی ظاهرا قانونی مثل وام و دستمزد وقرارداد،مرتکب رانت،ویژه خواری و کسب مال نامشروع شده اید ولی جز سیستم قضائی احدی قادرنیست شمارا مجرم قلمداد کند‌پس بهتره دراین مقوله از فرار روبه جلو،همذات پنداری شعاری بامردم وهمچنین عادت چندین ساله اتان در سر دادن آه وناله دست بردارید.درآخر بعنوان یک حقوقدان درنهایت احترام،بی هیچ قضاوتی ومن باب افزایش معلومات جنابعالی یادآور میشوم طبق قانون هرگونه ویژه خواری پس از اثبات، در زمره جرایم یقه سفیدها بوده ومضراتی که به جامعه تحمیل مینمایدوهمچنین مجازاتی که قانون برای آن معین نموده بسیار فراتر از جرم سرقت است،بااستثناء سرقت مسلحانه.

    • مریم

      بمن هم بگن میگم تکذیب میکنم نه پس تایید میکنم!!!!

    • سعید

      اقا احسان این همه گفتی اما نگفتی وام گرفتی یا نگرفتی هدیه گرفتی یا نگرفتی رانتی در کار بوده یا نبوده داداش من خیلی شفاف با مردم صحبت کن گرفتی یا نگرفتی البته منظورم به اقای مهران مدیری هم هست خیلی شفاف مبلغ بگو

    • ندا

      شما كارت درسته آقاى عليخانى ،
      دمتون گرم دلتون خوش ....
      خداقوت
      ياعلى

    • بدون نام

      بهله

    • بدون نام

      بهله

    • هستی ب

      احسان جونم غلط کرده هرکی شک کرده،تو پاکترین. تهیه کننده ایی

    • بدون نام

      حرفاش منطقین؛
      جامعه ما تو این چند سال از نظر عقلانیت به شدت ضعیف شده و مردم تا شایعه ای از دهان فردی بیرون میاد باور میکنن بدون اینکه سند و مدرکی برای اون حرف ببینن!
      جامعه با عقلانیت ضعیف+ بخل+حسادت= جامعه امروز ما

    • علیرضا

      باسلام
      جناب برادر علیخانی نهایتا نفرمودین سهم شمااز اسپانسری مربوطه چقدر بوده است ؟ کاش عنوان میکردین تا شبهات ازبین برود

    • بدون نام

      من دزدشبرونیستم، من روزهادزدی کنم، دزدشبهادیگریست..

    • بدون نام

      دروغ میگه حقه باز

    • اسما

      گفتم غم تو دارم ....
      گفتا....

    • بدون نام

      دزدی نیست استفاده از رانت است .
      این وامها آیا برای همه هست .

    • بدون نام

      نسبت به بقیه دزدا خداییش نه

    • بدون نام

      اون وزیر میگه دزدی نکردنم اون مدیرمن دزد نیستم اینم مجردی من دزد نیستم پس حتما من پول این مردم خوردم

    • بدون نام

      کاربر دروغگوما هم براساس این نامه گریه سوز گفتیم تهمت هست ولی چند ساعت بعد خود رسانه تائید کرد.البته منم در نظر م گفتم این تیتر با متن فرق دارد و شما دزدی نکردید بلکه انها هدیه تبلیغات دادند ولی الان که میدانید مال مردم عارت شده هست برگردانید. ..تاوقتی جهالت هست فقر و دزدی هست.درماه عسل که بقول خبرنگاری پول ممع میکرد برای زندانی وحرفهیی گلریزیون میکرد چرا صد هزار تومان از جیب خودش به پیرمردی که در دروبین تلویزیون اشک میرخت احسان قهرمان نگفت من و چن نفر ... پرداخت میکنیم و فقط میگفت اگر ده هزر تومان هم بدید بی اجر نمیمانید؟؟؟؟؟ خودتو گول نزن مجوز پیام بازرگانی مدارکی خاصی لازم که باید به رویت پخش و بعد باامضا اقدام شود.....ببینید مجوزی بوده بعد حلال کنید. این پول مانند ور زدن تحریمهاست و شاید مسئولی پاکدست ممانعت کرده ولی اگثال حاج احسان گرفته وگفته لحظه به لحظه اسم موسسه را میگیم مثل زمینهای فوتبال و گزارشگران....

    • فریبرز کلهری

      لطفا
      برای اثبات بی گناهی به مردم در فضای مجازی توهین نکن زیرا مردم فضای مجازی همان مردمی هستند که شما هر روز در برنامه خودتان التماس میکردید بروید در فلان اپریکیشن دانلود کنید
      در ثانی کسی توهین میکنه که درست زده باشی وسط خالش یعنی دزد بیت المال هستی که با ناراحتی وقتی دستت رو شده توهین میکنی
      ثالثا اگر پارتی نبود جلو درب رسانه هم نمیگذاشتن رد بشی پس شما بچه رسانه نیستی

    • بدون نام

      ... زبان شان هم درازتر هست
      لمپن بی هنر اتفاقا چون تهیه کننده بودی و رفتی گفتی اول سبیل منو چرب کنید تا اسپانسر شوید.
      امیدوارم طبل رسوایی تو با پاکسان هم به صدا در بیاد......

    • مریم

      تعریف دزدی و رانت و ... با هدیه و هبه و پاداش و .. قاطی شده نه تعریف داریم نه قانون درهم برهم . هرکی هم هر اشتباهی میکنه یه حرفی واسه توجیه داره دیگه

    • بدون نام

      خودتی عمو برو هر چی المثی داره به غیراز اعتبار

    • بدون نام

      بالاخره هستی یانیستی مملکت غارت زده هرازگاهی برای سرگرمی خودشان نفراتی رانشانه‌گیری می کنند

    • هه

      .. کامنت گذاران... فرق شب و روز رو هم تشخیص نمیدین . حالا ما هر چی بگیم 3 میلیارد برای ساخت برنامه یعنی پول دستمزد و باج سبیل صدا و سیما و هزار و یک خرج دیگه نمیفهمید . اصل و ول کردن به فرع میچسبن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج