جاباما
۷۵۴۲۴۹
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

امیرآبادی: آماده مناظره با معاون روحانی هستم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی برای مناظره با حسینعلی امیری درباره سوال از رئیس‌جمهور گفت: متاسفم که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به جای همراهی و هماهنگی با مجلس به دنبال حاشیه‌سازی و زیر سوال بردن اختیارات قانونی نمایندگان است.

خبرگزاری فارس: «احمد امیرآبادی فراهانی» مسئول سوالات در هیات رئیسه مجلس در واکنش به درخواست حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انجام مناظره پیرامون طرح سوال از روحانی گفت: آماده‌ام با آقای امیری درباره ابهامات وارده به نحوه اعلام وصول سوال از رئیس جمهور مناظره‌ای داشته باشم.

وی اضافه کرد: متاسفم که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به جای همراهی و هماهنگی با مجلس به جهت ایجاد فضای آرام و مناسب برای حضور آقای روحانی در مجلس به دنبال حاشیه‌سازی و زیر سوال بردن اختیارات قانونی نمایندگان است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: بررسی تعداد انصراف‌دهندگان با حضور آقایان امیری و هروی صورت گرفت و صورتجلسه شد؛ طرح سوال از رئیس‌جمهور کاملا قانونی است و از همگان بخصوص دولت می‌خواهم به قانون تمکین کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلام

      اگرمسولین به قانون احترام می گذاشتن وتمکین می کردنداین دیوان سالاری درکشورنبودوقتی درکشوربعلت بیکفایتی زیرمجوعه رسوای ببارمی آوردند بایدوزیرمربوطه استفادهدوازملت عذرخواهی نماید

    • الف

      مردم میخوان بدونندنمایندگان باموضوع طرح سوال ازرییس جمهور دکترروحانی چه سوالات میخواهندبپرسند؟ایاباطرح سوال ازرییس جمهورمشکلات مردم مرتفع خواهدشد!؟اغایون نماینده باطرح سوال ازرییس جمهور دنبال دریافت امتیازاتی جهت منافع شخصی خودشان هستند

    • بدون نام

      حالا هر ننه قمری میخواد مناظره کنه الان زمان قحط الرجاله انشالا یکی مثل مصدق یا امیر کبیر ظهور میکنه

    • نیلوفر

      جناب ریاست جمهور اگر من جای شما بودم تمام قد به مجلس میآمدم وازصفر تاصدرا بدون کوچکترین رحمی ودلسوزی نسبت به اطرافین بازگو میکردم تامردم بدانند شمادست بسته اید.یاحق

      پاسخ ها

      • حسین

        من هم موافقم بروید مجلس وبگویید چقدر بودجه در اختیار شماست والباقی در اختیار چه‌افراد وسازمان ونهار هایی است بروید وبگویید موضوع ارز وسکه را چه کسانی هدایت میکنند وام بانک وابسته بکدام سازمان پشتیبانی کرده است

    • بدون نام

      سوال از رییس جمهور قانونی نیست خدایی بخواهید با توجه به فشار هر روز مخالفان و کارشکنی آنها دولت نسبت به دولتهای قبل نمره قبولی دارد به غیر از این دو سه ما که تحریم میخوایم بشیم و جو حاکم و نفروختن اجناس و انبار کردن وسایل وضعیت خراب شد آدم باید وجدان داشته باشد و خداوند بر کارهای ما نظارت می کند وباید قدر شناس باشیم و من از دکتر روحانی ممنون هستم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش شما چیزی زدی؟

    • بدون نام

      با یک دروغگو چه مصاحبه مثمرثمری میتوان داشت

    • بدون نام

      دکتر روحانی همه ی شما را فتیله پیچ می کند.

    • بدون نام

      دکتر روحانی همه ی شما را فتیله پیچ می کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج