۷۵۷۷۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهماندوست: تا تسویه حساب نکنم، جدا نمی‌شوم

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: در حال حاضر وضعیت فدراسیون تکواندو آذربایجان نابسامان است و به نظر می‌رسد بعد از المپیک ۲۰۱۶ ما را چشم زدند.

تسنیم: رضا مهماندوست در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو آذربایجان اظهار داشت: اوضاع خیلی خوب نیست و به نظر می‌رسد بعد از المپیک ریو ما را چشم زدند. در حال حاضر وضعیت بسیار نا به سامان است و ۷ ماه است که حقوقی دریافت نکردیم. ما برای حضور در نخستین مرحله مسابقات گرندپری در ایتالیا ثبت‌نام کردیم اما به خاطر مشکلات مالی در مسابقات حاضر نشدیم.

وی تصریح کرد: فدراسیون جهانی تکواندو نیز بعد از ثبت‌نام و عدم حضور در مسابقات ما را جریمه و اجازه حضور در گرندپری مسکو را به ما نداد. در کنار این مسئله مشکلات مالی مانع حضور تیم ما در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در یونان و شش تورنمنت دیگر شد.

در حال حاضر نیز با فدراسیون تکواندو آذربایجان درگیر هستیم. شرکتی که حقوق بازیکنان را پرداخت می‌کرد از انجام این کار شانه خالی کرده است و رئیس فدراسیون تکواندو آذربایجان هم از جیب خود خرجی نمی‌کند تا اردوهای ما تعطیل شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی این شرایط را تحمل خواهد کرد، گفت: هر کسی تا یک زمانی می‌تواند تحمل کند.

مهماندوست: تا تسویه حساب نکنم، جدا نمی‌شوم

مسئولان فدراسیون آذربایجان نمی‌گویند که این پول را نمی‌دهند و تلاش می‌کند رفاقتی ما را در شرایط انجام شده قرار بدهند. این شرایط باعث شده رادیک عیسی‌آیف و میلاد بیگی صدرنشینی خود در رنکینگ را از دست بدهند و نفرات دیگر ما نیز با افت در رنکینگ مواجه شوند.

مهماندوست در ادامه بیان کرد: مشکلات مالی باعث شده است تا بازیکنان ما حضور در تورنمنت‌های زیادی را از دست بدهند و نتواند امتیاز کسب کنند. این موضوع مهمتر از پول است، چرا که پول را یا در نهایت می‌دهند یا این کار را نمی‌کنند اما از دست دادن جایگاه یک ورزشکار در رنکینگ واقعا سخت است. همه این موضوعات را به فدراسیون آذربایجان منتقل کردم و آنها نیز قبول کردند.

وی افزود: در کشور آذربایجان مانند کشورهای پیشرفته سیستم وجود ندارد و همه قدرت وابسته به شخص است. ما نیز هنوز کار را به رسانه‌های آذربایجانی و دولت این کشور نکشاندیم و قطعا در صورت این اتفاق دولت با رئیس فدراسیون آذربایجان برخورد خواهد کرد. این وضعیت تنها در تکواندو نیست و وضعیت بوکس، کشتی و کاراته این کشور نیز بدتر از تکواندو است.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران خاطر نشان کرد: اگر قصد بازگشت از آذربایجان را داشته باشم نیز ابتدا باید تسویه حساب کنم. در حال حاضر که در آذربایجان هستم پول ما را نمی‌دهند و قطعا در صورت عدم تسویه حساب و رفتن از این کشور پول ما را خواهند خورد.

بحث پول کمی نیز در جریان نیست و بحث 7 ماه حقوق و جوایز قهرمانی جهان، اروپا، جام‌جهانی و کشورهای اسلامی در میان است. باید ببینیم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد تا به صورت دقیق‌تر تصمیم بگیریم.

مهماندوست در خصوص پیش‌بینی نتایج تیم ملی تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی و امکان تکرار قهرمانی دو دوره گذشته گفت: اگر من هر صحبت خیر یا شری در خصوص تیم ملی تکواندو انجام بدهم به آقایان بر خواهد خورد. در گذشته چند بار زنگ هشدار را داده بودم و از سرمایه‌گذاری کشورهای روسیه، چین، تایلند و حتی کره گفته بودم اما به آقایان برخورد و سریعا جواب دادند که دلم من برای تکواندو ایران نسوزد.

وی تصریح کرد: در گرند اسلم تیم چین موفق به شکست ایران شد اما دوستان سریعا اعلام کردند با یک تیم جوان مغلوب شدند. همین دوستان اگر به موفقیت برسند هم می‌گویند با تیم بی‌تجربه و جوان قهرمان شدیم. در این شرایط برای تیم ملی در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم اما واقعا کار بسیار سخت است. قطعا همه تیم‌ها با بهترین نفرات در بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت و کار برای کسب مدال سخت‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر چین یکی از قدرت های جهان شده است و کره نیز بعد از یک دوره افت سریعا به دوران اوج بازگشته است. این تیم قهرمان جهان و قهرمان مسابقات گرند اسلم شد و این در حالی بود که ما همچنان در باد پیروزی‌های گذشته هستیم.

تا زمانی که قبول نکنیم همه کشورها در حال تلاش هستند لطمه خواهیم خورد. امیدوارم در این شرایط نیز تیم ملی قهرمان بازی های آسیایی شود تا ما سر خود را با افتخار بالا بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج