۷۶۱۵۵۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

HBO دستور ساخت سریال Watchmen را داد

پس از شایعاتی مبنی بر این که قرار است شبکه HBO ساخت سری جدیدی از سریال Watchmen «واچ من» را شروع کند، بالاخره این شبکه دستور ساختش را تایید کرد.

سینما گیمفا: پس از شایعاتی مبنی بر این که قرار است شبکه HBO ساخت سری جدیدی از سریال Watchmen «واچ من» را شروع کند، بالاخره این شبکه دستور ساختش را تایید کرد.

HBO دستور ساخت سریال Watchmen را داد

حالا که این شبکه به ساخت سریال واچ من چراغ سبز نشان داده است، قرار است که این پروژه توسط دیمون لیندلوف «Damon Lindelof» نوشته و کارگردانی شود. هنوز جزئیات زیادی از سریال واچ من منتشر نشده است، اما ما می‌دانیم که این سریال در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

در یک دوره زمانی، با ابرقهرمان‌ها همانند مجرم‌ها رفتار می‌شد، واچ من یک نوستالژی از رمان گرافیکی است، درحالی که تلاش می‌کند چیز جدیدی را برای ارائه دادن به ارمغان بی‌آورد. رمان اصلی این اثر در دنیای کمیک‌ها پیشگام بوده است.

HBO در یک پست نوشت: این سریال با اتفاقات کمیک شروع می‌شود، اما در ادامه عناصر و بخش‌های مختلف داستانی به آن اضافه خواهند شد. چندی پیش لیندلوف «Lindelof» گفته بود که این سریال قرار نیست که یک دنباله برای فیلم یا ریبوتی از آن باشد. داستان این سریال در جهانی روایت می‌شود که سازندگان آن به سختی آن‌ را طراحی کرده‌اند.

HBO دستور ساخت سریال Watchmen را داد

اولین فیلم واچ من در سال ۲۰۰۹ ساخته شد، زمانی که زک اسنایدر کارگردان این فیلم، تصمیم گرفت که اثری از روی رمان گرافیکی Watchmen بسازد. شبکه HBO در سال ۲۰۱۴ به شدت تلاش کرد تا بتواند سریالی از روی این رمان گرافیکی بسازد، اما موفق به انجامش نشد. لیندوف دارای تاریخچه‌ای از همکاری‌ها با شبکه HBO است . او چندی پیش کار فصل سوم سریال تحسین برانگیز The Leftovers را به پایان رسانده.

رمان گرافیکی واچ من اولین بار در سال ۱۹۸۶ توسط دی سی منتشر شد. این رمان شامل یک مجموعه ۱۲ قسمتی بود که توسط آلن مور «Alan Moore» نوشته شد و دیو گیبونز «Dave Gibbons» کار طراحی آن را انجام داد. این سری از رمان‌ها برای این که قهرمانان بالغ‌تر و فضایی تاریک‌تر را به تصویر کشیده بود، با واکنش‌های خوبی رو به رو شد. در سال ۲۰۰۵ این سری از رمان، در لیست ۱۰۰ رمان برتر قرن ۲۰ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج