۷۶۵۴۹۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

عامل بیشترین تصادفات فوتی در تابستان ۹۷

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۳۵ درصد تصادفات منجر به فوت تابستان امسال به علت سرعت و سبقت غیرمجاز و ۳۸ درصد از تصادفات فوتی به علت عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۳۵ درصد تصادفات منجر به فوت تابستان امسال به علت سرعت و سبقت غیرمجاز و ۳۸ درصد از تصادفات فوتی به علت عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

سردار تقی مهری بعدازظهر چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورها در آستانه تعطیلات عید غدیر خم افزود: در حال حاضر با افزایش تردد هم‌وطنان در سطح معابر به خصوص در محورهای منتهی به شمال، مشهد، قم و شیراز مواجهیم.

رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش ترددها از بعدازظهر امروز خبر داد و گفت: هم‌اکنون در جاده هراز در محدوده پلور تا گزنک - در محدوده‌ای ۲۰ کیلومتری -تردد سنگین خودروها به سمت شمال را شاهد هستیم؛همچنین در محدوده سه راهی چلاو نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی به اعمال محدودیت در محور کرج - چالوس پرداخت و اعلام کرد: از ساعت ۱۴ تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع شده و این محور در ادامه یک‌طرفه خواهد شد، این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد ادامه دارد.

سردار مهری به هم‌وطنان توصیه کرد: با توجه به حجم کم معابر و افزایش ترددها و عدم گنجایش معابر،‌ نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام داشته باشند؛ از سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی که منجر به واژگونی خودرو می‌شود اجتناب کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا به آمار تصادفات تابستان امسال اشاره و اظهار داشت: ۳۵ درصد از تصادفات منجر به فوت در این مدت به علت سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است؛ همچنین ۳۸ درصد از تصادفات فوتی به علت عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی رخ داده است.

وی اعلام کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگانی که اقدام به انجام تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز کرده، همچنین افرادی که بخواهند با سبقت از شانه خاکی راه استرس را بر دیگر رانندگان تحمیل کنند، برخورد جدی خواهند کرد.

وی با بیان این که تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای خدمت به مردم و ایجاد ایمنی در جاده‌ها حضور فعال دارند، گفت: ۶۶ درصد از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد و باید گفت که این محدوده منطقه خطر به شمار می‌آید، بنابراین رانندگان باید دقت بیشتری را لحاظ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تشویق وتنبیه مثل اروپاکنیدتصادفات نصف کمترمیش

    • محمد

      به نظر من ۸۰ درصد علت فوتی و مصدومیت به خاطر ماشینای آشغالیه که به مردم میدین ! خودمونو گول نزنیم واقعا هم همینه ! به طور مثال مثل آدم داری رانندگی میکنی یه ماشین از رو ب رو میای میزنه به شما و به علت ایمنی کم ماشینتون به ایزدی میپیوندید

    • محمد

      چه فایدهای داره این افراد اصلا توجه نمیکنند بهتری راه اینه که گواهینامهشون را باطل کنند .تا اینکه یه عدهای بیخود وبیگنا ه کشته نشن .

    • بدون نام

      تقی جون چرا از خودروهای بی کیفیت و ارابه های مرگ چیزی نگفتید
      تصادف اتفاق میفته اما آنچه مهم است ایمنی خودرو هست که تولیدات داخل ندارد و این لگنها شده چرخ گوشت و بلای جون مردم
      اگه وجدان داشتی از عدم ایمنی این ارابه های مرگ هم گزارش میدادی
      خیلی بی وجدانی

    • بدون نام

      تقی جون چرا از خودروهای بی کیفیت و ارابه های مرگ چیزی نگفتید
      تصادف اتفاق میفته اما آنچه مهم است ایمنی خودرو هست که تولیدات داخل ندارد و این لگنها شده چرخ گوشت و بلای جون مردم
      اگه وجدان داشتی از عدم ایمنی این ارابه های مرگ هم گزارش میدادی
      خیلی بی وجدانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج