۷۸۶۶۵۷
۵۷۸۳۶۳
۵۷۸۳۶۳
پ

محتوای حمایت‌شده

قیمت لمینت دندان در سال ۱۴۰۲ | هزینه لمینت هر واحد دندان

قیمت لمینت دندان در سال ۱۴۰۲ بسته به کیفیت کار پزشک و برند مواد اورجینال استفاده شده از واحدی ۸ تا ۱۲ میلیون در کلینیک دکتر نوربخش متفاوت است. در این کلینیک در طی پروسه درمان هزینه تسویه خواهد شود.

برترین‌ها: زیبایی طبیعی، مقاومت به رنگ پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به انواع ونیر کامپوزیتی از مزایای لمینت سرامیکی است. قیمت لمینت سرامیکی برای هر واحد از سه میلیون و پانصد هزار تومان تا سه میلیون و هشتصد هزار تومان است. انتخاب بهترین نوع لمینت دندان و تکنیک پزشک مهم‌ترین دلایل رضایت شما بعد از انجام لمینت دندان و اصلاح طرح لبخند است.

امروزه گزینه اصلی طیف گسترده ای از مردم که به دنبال ظاهری بی نقص برای دندان هایشان هستند، لمینت دندان است چرا که این روش تقریبا بی خطر و بدون عوارض است.

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۰۳۹۷۷۴

لمینت دندان چیست؟

لمینت برای از بین بردن بهم‌ریختگی‌های خفیف دندانی، بدرنگی و بدشکلی دندان، بستن فاصله‌ی بین دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند استفاده و بایستی توسط متخصص ترمیمی زیبایی انجام شود.

باید توجه داشت که لمینت دندان، مشکل دندان‌های قدامی را برطرف می‌کند. برای انجام لمینت دندان، شرایط فک و لثه باید مناسب باشد. اگر بیمار مشکل فکی، تحلیل لثه و یا نیاز به ارتودنسی داشته باشد، گزینه مناسبی برای نصب لمینت دندان نیست.

قیمت لمینت دندان چقدر است؟ 

بعد از انتخاب تصمیم  برای داشتن لبخندی زیبا و ایده ال مهم ترین دغدغه  هزینه طراحی لبخند در درمان  لمینت سرامیکی  است

قیمت لمینت هر دندان در شهر تهران اگرلمینت از جنس کامپوزیت ونیرها باشد حدودا یک سوم تا نصف درمان لمینت سرامیکی هست بازه ای بین قیمت  ۲/۵ تا ۵میلیون تومان برای ونیر های کامپوزیتی درنظر گرفته میشود و بازه ای بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان برای درمان لمینت سرامیکی میباشد.این تفاوت در بازه قیمت ها بدلیل کیفیت کار پزشک استفاده از مواد مرغوب و طول عمر لمینت های سرامیکی نسبت به کامپوزیتی میباشد.

با توجه به اینکه هزینه لمینت ازجنس لمینت بسیار مناسبتر از لمینت سرامیکی دندان هست باید گفت که لمینت سرامیکی طول عمر و مقاونت به شکست حدود سه برابر لمینت های کامپوزیتی دارند،بنابراین میتوان گفت درمان لمینت های سرامیکی در طولانی مدت بسیار مقرون بصرفه تر از ونیر های کامپوزیتی میباشد  

نکته ای باید به ان دقت کنیم لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیتی هزینه جانبی اضافه ای ندارد و در مرکز ما بابت روکش موقت هزنیه اضافه ای از بیمار دریافت نمیشود مگر اینکه دندان کاندید لمینت نیاز به ترمیم یا بازسازی زیرین داشته باشد 

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

قیمت لمینت دندان چقدر است؟
نوع لمینت: قیمت هرواحد:
لمینت دندان موقت رایگان
لمینت ونیر کامپوزیت ۳.۰۰۰.۰۰۰ الی ۴.۵۰۰.۰۰۰
 لمینت دندان زیرکونیا
۶.۵۰۰.۰۰۰ الی ۸.۰۰۰.۰۰۰
 لمینت دندان سرامیکی Vita
۷.۰۰۰.۰۰۰ الی ۹.۰۰۰.۰۰۰
لمینت دندان ایمکس ۸.۰۰۰.۰۰۰ الی ۱۰.۰۰۰.۰۰۰
لمینت دندان فلدسپاتیک ۱۲.۰۰۰.۰۰۰الی ۱۴.۰۰۰.۰۰۰

هزینه های جانبی لمینت دندان

نکته ای که شاید کار شما را برای برآورد دقیق هزینه لمینت هر دندان سخت کند، هزینه های جانبی مثل هزینه ویزیت، نسخه پزشک و اسکن دندان است. از سوی دیگر برای لمینت دندان به روش غیر مستقیم، از شروع تراش دندانتان تا آماده شدن لمینت نیاز به یک روکش موقت دارید، که آن هم جزئی از هزینه های جانبی محسوب می شود.

انواع لمینت دندان

انواع لمینت دندان را می توان به دو دسته کلی تقسیم تقسیم کرد که از نظر جنس و ساخت متفاوت هستند:

 لمینت سرامیکی

این نوع لمینت از جنس سرامیک است که شاید تفاوت در هزینه ای که میبینید وابسته به استفاده از مواد اصلی و نوع بلوک های لمینتی که ساخته میشود بهترین لمینت ها امروزه از جنس ایمکس و فلسباتیک میباشد.لمینت های سرامیکی و پس از قالب گیری در لابراتوار ساخته می شود.

 لمینت کامپوزیتی

در روش لمینیت کامپوزیتی (کامپوزیت ونیر )، به جای تراش دندان صرفا خراش سطحی مینای دندان جهت اتصال انواع کامپوزیت به دندان کافی است. تنها در نواحی از دندان‌ها که بیرون زدگی نسج دندانی از قوس فکی وجود داشته باشد، نیاز به تراش بسیار اندکی از مینا دندان هست. در این روش، رنگ دندان به دلخواه بیمار انتخاب می شود. 

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

عوامل مؤثر بر هزینه لمینت دندان

حال شاید این سوال در ذهن شما بی پاسخ مانده باشد که با توجه به تعرفه ثابت،علت تفاوت قیمت لمینت دندان در مطبهای گوناگون چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت قیمت لمینت هر دندان، به عوامل زیر بستگی دارد:

  • انجام کار توسط متخصص ترمیمی زیبایی یا دندانپزشک عمومی
  • نوع لمینت (لمینت کامپوزیتی یا سرامیکی)
  •  زمان صرف شده
  •  منطقه جغرافیایی مطب دندانپزشکی 
  • هزینه لابراتوار
  • تعداد واحد لمینت دندان

مزایای استفاده از لمینت دندان

  • رنگ لمینت دندان

برتری بزرگ این روش، ثابت ماندن رنگ لمینت دندان، همرنگ بودن با دیگر دندان ها و داشتن سطح شفاف و درخشنده است. برای مثال برای افراد سیگاری که تصمیم به ترک سیگار ندارند، لمینت دندان راه مناسبی برای داشتن لبخندی زیباست.

  • کاربرد درمانی

در برخی مواقع لمینت دندان برای درمان پوسیدگی دندان به کار می رود.

  • نصب نسبتا آسان

لمینت دندان معمولا به تغییر شکل زیاد دندان نیاز ندارد وبعد از نصب ظاهری شبیه به دندان واقعی دارد. نکته مهم دیگر اینکه در فرآیند نصب لمینت دندان، آسیبی به مینای دندان وارد نمی شود.

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

مراقبت های بعد از نصب لمینت دندان

بعد از اینکه درمان انجام شده و لمینت بر روی دندان نصب شد، لازم است زمان بیشتری نسبت به قبل صرف بهداشت دهان و دندانتان نمائید.

از دیگر مشکلات شایعی که ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی پس از نصب لمینت دندان پیش بیاید، تغییر رنگ است. البته دامنه این تغییر رنگ بسیار به سبک زندگی شما مربوط می شود. استفاده از دخانیات و یا نوشیدن مداوم قهوه و چای می تواند این روند را سرعت بخشد که البته با پالیش، پرداخت و ویزیت سالیانه به حالت اول برمی‌گردد.

دکتر نازنین نوربخش - دندانپزشک

  • مرکز دندانپرشکی زیبایی
  • کامپوزیت و لمینت دندان
  • کاشت تخصصی دندان

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۰۳۹۷۷۴

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

https://noorbakhshdds.com

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

نمونه خدمات را از اینستاگرام دنبال کنید.

dr.n.noorbakhsh@

قیمت لمینت دندان در سال 1402 | هزینه لمینت هر واحد دندان

تهران، خیابان فرشته، پلاک 28، ساختمان رودیوم

 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج