جاباما
۷۸۹۸۵۶
۱۱۰ نظر
۵۳۰۹
۱۱۰ نظر
۵۳۰۹
پ

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

برخلاف تمامی تبلیغاتی که علیه دین اسلام در سطح جهانی صورت می‌گیرد باز هم پرتو نور اسلام در جهان تجلی دارد و هر از گاهی در خبرها شاهد گرویدن سلبریتی‌های سرشناس به اسلام هستیم.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: برخلاف تمامی تبلیغاتی که علیه دین اسلام در سطح جهانی صورت می‌گیرد باز هم پرتو نور اسلام در جهان تجلی دارد و هر از گاهی در خبرها شاهد گرویدن سلبریتی‌های سرشناس به اسلام هستیم.

اسلام آوردن این سلبریتی‌ها در نوع خود جالب توجه است چرا که با وجود ثروت و مکنت باز هم آرامش و رستگاری را در اسلام پیدا می‌کنند. به همین منظور در ادامه با هم قصد داریم نگاهی کنیم به سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند.

در همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم بعضی از سلبریتی‌های این فهرست مسلمان شدن خود را رسما اعلام نکرده‌اند اما به شیوه‌های مختلف از گرویدن به اسلام خبر داده‌اند و از آنجایی که بازار شایعات همیشه داغ است در نتیجه نمی‌توان نظر قطعی در خصوص مسلمان‌ شدن برخی آن‌ها صادر کرد.

1. محمد علی کلی

اولین سلبریتی سرشناسی که در این فهرست به او اشاره می‌کنیم کسی نیست به غیر از محمد علی کلی. وی که بدون شک می‌شناسیدش برترین بوکسور تاریخ بود و در بیرون از رینگ بکس نیز به عنوان یک فعال مدنی و فردی تأثیرگذار شناخته می‌شد.

محمد علی در سال ۱۹۶۲ با الیجا محمد آشنا شد و همین آشنایی باب گرویدن کلی به اسلام را به روی او باز کرد. وی که با نام کاسیوس کلی شناخته می‌شد پس از اینکه به اسلام گروید نام محمد را برای خود برگزید و فامیلی‌اش را به علی تغییر داد تا اسم و فامیل وی برای همیشه جلوه‌ای از اسلام داشته باشد.

کلی از آن دسته سلبریتی‌هایی بود که هرگز حرف‌های ضداسلامی شخصیت‌های سیاسی را بر نمی‌تابید و زمانی که ترامپ به عنوان کاندید ریاست جمهوری مدعی شد آمریکا باید جلوی ورود مسلمانان به این کشور را بگیرید، با انتشار بیانه‌ای رسمی این گفته را نکوهش کرد.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۲. جنت‌ جکسون

اگر به مایکل جکسون علاقه داشته باشید بدون شک جنت جکسون را نیز می‌شناسید، وی از سن هفت سالگی به موسیقی و خوانندگی علاقه پیدا کرد و در بزرگسالی همانند برادرش افتخارهای زیادی در موسیقی کسب کرد و به گفته مجله فوربز جنت جکسون یکی از ثروتمندترین خانم‌ها در زمینه موسیقی و خوانندگی است.

جنت جکسون در سال ۲۰۱۳ با یک بازرگان اهل قطر ازدواج کرد، این ازدواج باعث شد تا جنت با دین اسلام از نزدیک آشنا شود و مدتی بعد نیز خبر مسلمان شدن جنت را در رسانه‌‌ها شاهد بودیم. جنت جکسون دین اسلام را تمام و کمال پذیرفته و عکس‌های زیادی را از شاهد هستیم که حجاب کامل اسلامی را رعایت کرده است.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

3. آیس کیوب

علاقه‌مندان به سبک موسیقی رپ آیس کیوب را به خوبی می‌شناسند، وی مدت‌های زیادی است که مسلمان شده و از سال ۱۹۹۵ به دین اسلام گرویده است. آیس کیوب در کنار خوانندگی دستی در فیلمسازی و بازیگری نیز دارد.

آیس کیوب از جانب MTV به عنوان هفتمین رپر موفق دنیا شناخته می‌شود و به‌رغم اینکه به ۵۰ سالگی نزدیک می‌شود باز هم همچنان فعال و پرتلاش در زمینه‌های مختلف هنری مشغول به کار است.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۴. اسنوپ داگ

این رپر و سلبریتی سرشناس و معروف سبک زندگی عجیب و پرفراز و نشیبی دارد. اگر سرگذشت اسنوپ داگ را مطالعه کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید که وی تاکنون چندین بار نام و مذهب خود را تغییر داده است و ثبات زیادی در این زمینه ندارد.

در این بین جالب است بدانید اسنوپ داگ در سال ۲۰۰۹ به دین اسلام روی آورد اما مدتی بعد خبرهای دیگری در خصوص دین وی مطرح شد از آن زمان به بعد هم تاکیدی روی مسلمان بودن اسنوپ داگ نشده است اما با توجه به سبک زندگی و شخصیتی که از او سراغ داریم امیدواریم اسلام چشم اسنوپ داگ را باز کرده باشد.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

5. شکیل اونیل

شکیل اونیل به عنوان یکی از ۵۰ ستاره برتر دنیای بسکتبال شناخته می‌شود و با ۲ متر و ۱۶ سانتی‌متر قد یکی از غول‌های بسکتبال دنیا بود. شکیل اونیل کارنامه بسیار درخشانی در بسکتبال دارد اما داستان دین او بسیار پیچیده و جالب است.

مادر شکیل اونیل مسیحی و پدرش مسلمان بود و در نتیجه شکیل اونیل نیز با قرار گرفتن در پرتو نور اسلام، این دین مقدس را انتخاب کرد.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۶. فرید زکریا

اگر اهل تماشای اخبار باشید به احتمال زیاد فرید زکریا، مجری موفق شبکه سی‌.‌ان‌.‌ان را می‌شناسید. زکریا در کنار شهرتی که در امر خبرنگاری و مجری‌گری برای خودش به هم زده است زندگی خصوصی بسیار ساکت و آرامی دارد و از آن دسته سلبریتی‌هایی به حساب می‌آید که خبری از زندگی خصوصی او به بیرون درز نمی‌کند.

زکریا مدعی است دین اسلام را با جان و دل قبول دارد اما به دستورات این دین در زندگی شخصی خود رعایت نمی‌کند.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

7. مایک تایسون

مایک تایسون سابقه درخشانی در مشت‌زنی دارد و زندگی پر حاشیه‌ای را نیز در داخل رینگ و خارج از آن دنبال کرده است. یکی از جالب‌ترین حادثه‌هایی که مایک تایسون در رینگ بکس ایجاد کرد گاز گرفتن گوش حرف خود در یک مسابقه بکس بود. این امر حاشیه‌های زیادی را برای تایسون به دنبال داشت.

گفته می‌شود تایسون چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار از مشت‌زنی درآمد داشته است که بیشتر این پول را به باد داده. داستان گرویدن تایسون به اسلام نیز قضیه جالبی است.

تایسون در سال ۱۹۹۲ به دلیل تجاوز جنسی راهی زندان شد و ۳ سال آب خنک خورد. وی مدعی بود در این مدت کتاب‌های مالکوم ایکس را مطالعه کرده و همین کتاب‌ها باعث شد تا وی به اسلام روی آورد. به دنبال مسلمان شدن تایسون نام ملک عبد العزیز را برای خود برگزید.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۸. ایکان

این رپر اهل سنگال اولین اثر خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد و مدتی بعد به دلیل پخش مواد مخدر به زندان افتاد تا اینکه نهایتاً راه خود را به آمریکا پیدا کرد و در سال ۲۰۰۴ با انتشار اولین آلبوم خود به شهرت جهانی رسید.

ایکان مسلمان است و به مسلمان بودن خود افتخار می‌کند. او در حال حاضر ۳ زن دارد و مدعی است اسلام دست او را برای چند همسر بودن باز گذاشته است.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

9. دکتر آز

این روزها دکتر آز در بین ایرانی‌ها به چهره‌ شناخته شده‌ای تبدیل شده است و در دنیا نیز به عنوان مردی که در برنامه‌های سلامتی حضور موفقی دارد شهرت و آوازه خوبی برای خودش دست و پا کرده است.

جالب است بدانید پدر و مادر محمت آز که ما وی را با نام دکتر آز می‌شناسیم مسلمان بودند و گفته می‌شود محمت پدری بسیار سخت‌گیر داشته و مادرش نیز مسلمان بسیار پایبندی است.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۱۰. ماهرشالا علی

کمتر کسی ماهرشالا علی را قبل از دریافت جایزه اسکار می‌شناخت اما زندگی ماهرشالا به واسطه دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم مهتاب زیر و رو شد و به یکی از سلبریتی‌های سرشناس مسلمان تبدیل شد.

جالب است بدانید ماهرشالا علی از ابتدا مسلمان نبود و در سال ۱۹۹۹ به دین اسلام گروید. ماهرشالا از منتقدین سیاست‌های ضد اسلام‌گرایانه دولت آمریکا است و از هر فرصتی برای انتقاد به این سیاست‌ها استفاده کرده است.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

11. عمر شریف

بازی عمر شریف در فیلم‌های دکتر ژیواگو و لورنس عربستان او را به چهره‌ای جاودان در سینمای جهان تبدیل کرد. عمر شریف در ابتدا با نام میشل دیمیتری شلهوب از جانب پدر و مادرش نامگذاری شده بود بود زاده مصر بود. وی در خانواده‌ای کاتولیک بزرگ شد و تا دوران جوانی مسیحی باقی ماند تا اینکه پس از ورود به سینما با یکی از هنرپیشه‌‌های زیبارو با نام فاتن حمامه آشنا شد و دل به او باخت.

دست برقضا حمامه مسلمان بود و از آنجایی که آتش عشق عمر شریف خاموش نمی‌شد قبول کرد بخاطر ازدواج با حمامه دین اسلام را انتخاب کند. در نتیجه نام خود را به عمر الشریف تغییر داد.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۱۲. مالکوم ایکس

بسیاری از نظریه‌پردازان مالکوم ایکس ار به عنوان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا می‌شناسند. مالکوم ایکس در اوایل کودکی از نعمت داشتن پدر محروم شد و مادرش نیز فرصتی برای مادری کردن در حق فرزندش پیدا نکرد.

مالکوم نتوانست ادامه تحصیل دهد و در نهایت به جرم سرقت به مدت ۱۰ سال به زندان افتاد. او در زندان به مطالعه کتاب‌های مذهبی روی آورد و با سیاه‌پوستان مسلمان آشنا شد این آشنایی گرویدن مالکوم ایکس به اسلام را به دنبال داشت. وی تبلیغات زیادی برای اسلام در آمریکا انجام داد و سیاه‌پوستان زیادی را به اسلام سوق داد.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

13. بریتنی اسپیرز

این خواننده پرطرفدار فراز و نشیب‌های زیادی را در طول زندگی‌اش تجربه کرده است و پس از جدایی از همسر اولش با مشکلات روحی زیادی روبرو شد، در سال ۲۰۰۸ خبری جالب در رسانه‌ها منتشر شد که از گرویدن بریتنی به اسلام حکایت داشت.

از قرار معلوم بریتنی در آن زمان به عدنان غلیب، یکی از عکاس‌های معروف دل بسته بود و برای ازدواج با او مسلمان شد. ناگفته نماند عدنان و بریتنی سرنوشت خوبی نداشتند و از آن زمان تاکنون بریتنی صحبتی از مسلمان شدن خود به میان نیاورده است.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۱۴. مایکل جکسون

شایعات مخلتفی در خصوص دین مایکل جکسون مطرح شده است و افراد مخلتفی سعی دارند مایکل را به دین‌های مختلفی مربوط کنند. در این بین یکی از مهم‌ترین شایعات در خصوص دین مایکل جسکون در سال ۲۰۰۸ مطرح شد.

در آن زمان گفته شد که مایکل جکسون مسلمان شده است و نام خود را نیز به میکائیل (Mikael) تغییر داده اما شوربختانه عمر مایکل به دنیا نبود و مدتی بعد دار فانی را واع گفت تا شایعه مسلمان شدن مایکل جکسون برای همیشه به عنوان یک راز بزرگ باقی بماند.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

15. مدونا

این ستاره پرفروغ دنیای موسیقی که این روزها ۶۰ سالگی زندگی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد هنوز هم زیبا و جذاب است و با انرژی فعالیت‌های هنری خود را دنبال می‌کند. مدتی پیش مدونا به هواداران خود گفت که قرآن می‌خواند و همین امر باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص مسلمان شدن مدونا مطرح شود.

این گمانه‌زنی‌ها هرگز اثبات نشد و بعید به نظر می‌رسد در آینده نیز چیزی در خصوص دین مدونا بشنویم اما به هر ترتیب شایعه‌ مسلمان‌ شدن مدونا را نمی‌توان دست کم گرفت.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

۱۶. نیل آرمسترانگ

چیزهای زیادی در دنیا وجود دارد که یک انسان به عنوان اولین کسی به آن‌ها دست پیدا کرده می‌تواند به این دستاورد خود افتخار کند اما افتخار نیل آرمسترانگ تکرار نشدنی است و با فردی طرف هستیم که به‌عنوان اولین انسانی شناخته می‌شود که روی کره ماه قدم گذاشته است.

گفته می‌شود که نیل آرمسترانگ مسلمان است و از قرار معلوم داستان مسلمان شدن جالبی هم دارد. اینگونه که پیداست آرمسترانگ در همان چند ساعتی که روی کره ماه مشغول به پیاده‌روی بود طنین صدای اذان به گوشش می‌رسد و این صدا در گوش او ماندگار می‌شود تا اینکه روزی در قاهره دوباره صدای اذان را می‌شنود.

وی از اطرافیان در خصوص این صدا می‌پرسد و به او می‌گویند که این صدای اذان است، در نتیجه شنیدن صدای اذان در کره ماه باعث گرویدن نیل آرمسترانگ به اسلام می‌شود.

افراد بسیاری این داستان را باور دارند و خیلی‌ها نیز به دلایل علمی شنیدن صدای اذان در کره ماه را تکذیب می‌کنند. از طرف دیگر از آنجایی که نیل آرمسترانگ از دنیا رفته است نمی‌توان مسلمان بودن یا نبودن او را شخصاً از خودش پرسید.

سلبریتی‌های معروفی که به اسلام گرویده‌اند

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات خوبی در زمینه سلبریتی‌هایی که مسلمان شده‌‌اند دارید یا اینکه مطالب بالا موردی در ذهن شما ایجاد کرده است پیشنهاد می‌کنیم این موارد را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خخخخخ مدونا قرآن میخونده !! گذشته ای از مدونا اصلا میدونین؟؟

      پاسخ ها

      • غزل

        والا مدونا که خیلی تباهه

      • آتوسا

        چرا اکثرشون سیاه پوست بودن??!!

      • آرین

        پیامبراسلام فرمودند اگرشب فاحشه ای را درحال تن فروشی دیدی صبح با همان چشم به وی نگاه نکن شاید توبه کرده باشد. گذشته هرکسی بخودش مربوطه مهم اینه تو الان غیبت کردی

      • بدون نام

        چه پست الکی مدونا بریتنی اگر مسلمون شدن چرا میخونن حجاب کامل ندارن دوست پسر دارن حتما مشروب هم میخورن راست میگن مثل تو ایران ما زندگی کنند

      • بدون نام

        از این مقاله های چرت الکی ترجمه نکن کاربراتو از دست میدی

      • بدون نام

        آرین جان گذشته ی مدونا البته زیادم با زمان حالش فرقی نداره با نوشتن اینکه چندتا خواننده مسلمان شدن در حالی که هیچ چیشون به مسلمون نمیخوره اسلام بزرگ نمیشه اسلام خودش بزرگ هست احتیاج به مدوناو اسپیرز نداره که بزرگش کنن در اسلام دروغ گناه کبیره هست ولی اینا صرفا از یه سری شایعه میان واقعیت میسازن برای خودشون

      • بدون نام

        مدونا کابالیسته
        چن سال پیش با شیمون پرز دیدار داشت

    • بدون نام

      بخدا قسم اگر اینها در ایران زندگی میکردند و می دیدندکه مسئولان این کشور در صف اول نماز می ایستندو در عمل هزاران دروغ وتخلف میکنند ویا اینکه مگرمی شوید دریک کشور اسلامی باداشتن 98درصدمسلمان اینهمه بی عدالتی از جمله فاصله طبقاتی وجود داشته باشند مسلمان نمی شدند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره ؟ شما که شک دارم کلا تو عمرت یکصفحه قرآنو خونده باشی چرا مسلمون شدن مردم رو به رفتار دیگران ربط میدی؟

      • بدون نام

        استفاده ابزاری از دین نفی کننده دین نیست، میدونین به اسم مسیحیت چه ظلمهای وحشیانه ای بخصوص تو قرون وسطی شده، اما این چیزی از قداست مسیحیت برای مسیحیان واقعی کم نکرده، درست ببینید

      • hassan.h

        فَإِنَّ النَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلَامِنَا لَاتَّبَعُونَا (اگر مردم محاسن و برتری کلام و روش ما را میدانستند بدون ) شک از ما تبعیت میکردند) - امام رضا (ع) 0
        در تبلیغ دین مخاطب شناسی مهمترین موضوع است برای هر مخاطبی نسخه ای لازم است.

      • بدون نام

        حق به واسطه اشخاص شناخته نمیشود

      • fm

        کاش اینقدر قدرت تشخیص داشته باشیم که فرق بعضی از مسائل رو بفهمیم ،حرف شما درسته بی عدالتی زیاده اما چه ربطی به دین اسلام داره؟؟؟ ایا اسلام چیزی جز دعوت به عدالت و نیکی سفارش کرده ؟؟

    • بدون نام

      ايناالان حجاب کامل اسلامى رورعايت کردن اينطورى که توضيحاتش نوشته البته

    • ترسو

      نظر دارم ولي ...... خوف هم دارم كه ابرازش كنم !!!!

      پاسخ ها

      • ari

        به این خوف داشتنت ادامه بده ک به نفعته

    • مهدی

      به قول فردوسی پور ، اجازه بدین قانع نشم آخه این لیستی که شما دادین به همه چیز میخوره بقیر از مسلمون بودنشون احتمالش یک از میلیارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • محسن

      خخخخخخخخ
      جالب بود
      کم مونده بود ترامپ و نتانیاهو هم تو این لیست قرار بگیرن

    • سعید

      اینطوری که تو همه رو مسلمون کردی، فقط ترامپ مونده!!

    • بدون نام

      خخ یه گزارشی هم از سلبریتی های خودمون بگذارید که کلی از اسلام فاصله گرفتن
      و دین گریزی جوان های نسل جدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نکته ی ظریفی اشاره نمودی ... دین گریزی نه فقط همین نسل
        ! که چند نسل این چند دهه

    • بدون نام

      ساقیتون کیه ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیه؟ مشکلت چیه؟ خب چه چیز غیر عادی دراین مطلب هست؟؟؟؟ مسلمون شدن انسانها از نظر تو غیر عادیه؟!!!

      • بدون نام

        خخخخخخ...اهل دلی داداش....خیلی با باحالی...کلی خندیدم

      • فرشاد

        چیز غیرعادی که هست..ولی مساله بی ادبی توئه که باعث میشه اصل مطلب یادمون بره

      • بدون نام

        شما به من یه نمونه از چیزایی که نشون میده مدونا مسلمونه نشون بده من هزار نمونه از کاراشو که با اسلام در تضاد کامله بیخیال میشم میگم برترینها راست میگه. آبروی اسلامم شماها با این دروغاتون میبرید

    • بدون نام

      کم جک بگید! نیل آرمسترانگ واقعا خنده دار بود خخخخ

    • نوکر ولایت

      آیا این فاسدان بزرگ مسلمان بوده اند!!؟؟
      می خواهید با این صحبت ها چهره اسلام را خراب کنید؟!!!؟
      چهره واقعی اسلام را می توانید در بزرگترین اجتماع جهان در روز اربعین ببینید.

      پاسخ ها

      • Niloofar

        تو ساکت شو و به نوکریت ادامه بده

      • بدون نام

        برو بابا

      • بهار

        چشم قول میدیم ببينيم، شما فقط شور نزن فشارت نیفته

      • hassan.h

        غلام حلقه بدوش ساندیس الان چه قیمتیه با توجه به تورم های اخیر
        در ضمن جشن هالووین وین و ولنتاین رو هم اشاره کن کثرت جمعیتش دها برابره به جون تو
        خخخخ

      • بدون نام

        باشه بش میگم
        :/

      • بدون نام

        کله پوک

      • بدون نام

        نوکر ولایت با این نظرت موافق بودم ولی از خودت اصلا خوشم نمیاد نظرات دیگت حالمو بد میکنه اما خب دلیل نمیشه چون ازت خوشم نمیاد حرفی که از نظرم درسته رو رد کنم

    • محسن

      بابا اینا دین اسلامو ب رسمیت شناختن بعضیاشون

    • o'o

      چی میگید واسه خودتون، الکی حرف میزنید، منبع موثق دارید آخه...؟!؟!؟!
      زده به سرتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ هم الکی نیست از چی تعجب کردی؟

    • بدون نام

      مسلمان شدن ظاهری فایده نداره باید به دستورات خداوند در قران عمل بشه مثلا مالکوم ایکس یا محمدعلی کلی

    • بدون نام

      فرانك ريبرى فوتباليست فرانسوى مسلمان شد بعد از آشنايي با زنش.
      مادونا يهودى شده و بيرتنى و مايكل جكسون هم هيچوقت مسلمان نشدند.

    • آدینه

      والا ما که مسلمانیم چیز خاصی ندیدیم! جز دزدی های کلان! حالا اینا چی دیدن الله اعلم

      پاسخ ها

      • محمد

        مسلمانی به بیان نیست که کسی گفت من مسلمانم و بعد هر غلطی کرد به اسم اسلامو مسلمانی ربط داد
        اسلام گفته اختلاس کن، دزدی کن......
        مطمئن باش ۱۰درصد اسلام واقعیم تو این جامعه فعلی عملی نمیشه(و عملی نمیکنن) بیشتر تظاهر به اسلام و مسلمانی میکنیم

      • بدون نام

        امثال تو مسلمان شناسنامه ای هستید !!! معلومه هیچ مطالعه ای در اسلام و قران نداری وگرنه اینجوری .....

      • بدون نام

        پیروی کورکورانه از دین یا مذمت اون بر اساس اعمال ریاکاران به اندازه سوءاستفاده از دین جاهلانه است

    • بدون نام

      چرت محض بود. اگرم چیزی بوده فقط کنجکاوی بوده

    • بدون نام

      امیدوارم مدونا با خواندن قران به دین اسلام روی بیاره

    • بدون نام

      خیلی درصد چرتیه مطلب بالا بود /:

    • بدون نام

      خوبه خوشگذریاشونو میکنن دم پیری مسلمون میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا گناه کردن خوشگذرونی نیست ثانیا خداوند در قران با خوشگذرونی مخالفتی نداره

    • مصطفآ

      ماشالله چقدر هم تحت تاثیر قرار گرفتن.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :)))))))

      • بدون نام

        خخخخ

    • AIA1234

      آقای نویسنده بدجور داری اشتباه میزنی ((((:.
      مدونا و اسلام؟ اینکه دیگه همه میدونن از بزرگای فرقه شیطان پزستیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کم مونده بیان بگن کیتی پری با اون همه کلیپ که آشکارا داره تبلیغ شیطان پرستی میکنه مسلمانه!از هر کی خوششون میاد الکی تو مخیلات خودشون مسلمانش میکنن بلکه اون دنیا با هم محشور شن

    • نیل آرمسترانگ

      اگر نصف کاربرهایتان با خواندن این مطلب شاخ در آوردند زیاد تعجب نکنید !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاخ دراوردن نداره مسلمان شدن که غیر عادی نیست

      • بدون نام

        دوست من ، یه نگاه به کامنتهای منفی و مثبت بیاندازی متوجه میشی چه تعداد شاخ درآوردن و چه تعداد مثل تو ساده و خوش باورند

    • مایکل جکسون - مدونا

      لطفا در باره سلبریتی هایی هم که از اسلام خارج شدند مطلب بنویسید !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که از اسلام خارج بشه مثل این میمونه که از بالاترین مرتبه علم بره بره کلاس اول بشینه البته اسلام واقعی

      • بردیا

        کاربر 14/34,
        از واقعی صحبت کردی الان کجاست بریم دنبالش ؟

    • هم وطن

      به جز چند نفر معروفشون که همه میدونند مسلمون هستند بقیه تخیلات نویسنده بوده.

    • بدون نام

      مدونا؟؟؟؟؟ مایکل جکسون؟؟؟؟؟!!!! سر کارتان گذاشته اند.

    • بدون نام

      براساس يه مشت شايعه اين مقاله رو نوشتي كه چي بشه؟

    • m

      کلی چندساله فوت کرده،چطور شده در مورد ترامپ از اون دنیا بیانیه داده یا من اشتباه میکنم هنوز زنده س

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا چون تو دنیا خیلی بچه های خوبی بودن اجازه دارن از اونور واسه اینور بیانیه بدن مثل بعضی از خواننده های خودمون که بعد از مرگ کم مونده آلبوم بدن بیرون

    • hgjghgjg

      انسانیت

    • بدون نام

      در غرب اسلام را دیدم ولی مسلمان ندیدم ولی در شرق مسلمان دیدم ولی اسلام را نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو غرب هم اسلام نمیبینی.الکی کلاسشون رو بالانبر.

    • بدون نام

      پا گذاشتن بشر روی کره ماه بزرگترین دروغ علمی تاریخ هست که ناسا به کل جهانیان گفته! پس مسلمان شدن نیل هم یک شوخی بسیار بسیار خنده دار هست

    • بدون نام

      ریحانا هم یه عکس داره با لباس تعزیه کلاه پوشیده،اشتباه نکنم مسلمون شده، اونم اضافه کنین ب لیستتون :)):))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو عربستانم با حجاب چندتا عکس تو یکی از مساجد گرفته بود که از بس برای عکس گرفتن تو مسجد سبک بازی درآورده بود اومده بودن جمعش کرده بودن اگه اون عکسا دست اینا میفتاد قطعا میگفتن مسلمان شده

    • بدون نام

      ریحانا هم یه عکس داره با لباس تعزیه کلاه پوشیده،اشتباه نکنم مسلمون شده، اونم اضافه کنین ب لیستتون :)):))

    • ساسان

      تعدادی از این اشخاص که اطلا ماسون هستند

    • بدون نام

      برترین ها رد دادی؟ مدونا قرآن بخونه؟ مگه داریم؟

      پاسخ ها

      • مسلمان

        من که حاضرم تا صبح پشت سر مدونا نماز بخونم و سجده کنم

      • بدون نام

        15:53
        برو بخون.کسی جلوت رو نگرفته

    • بدون نام

      چه داستانهای جالبی,ترامپ هم مسلمان شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ دهنت

    • بهزاد احمدی

      مطمعنی

    • آگاسه

      فقط اسنوپ داگ
      پرچنش بالاس

      :)))))

    • بدون نام

      منم یه بار رفتم کره مریخ چند تا آدم فضایی دیدم
      بعد فهمیدم ما اشرف مخلوقات نیستیم
      این بود که برگشتم و ملحد شدم

    • بدون نام

      فرعون که با لشکرش به تعقیب موسی ع رفت یه لحظه به خودش اومد که وسط نیله وآب شکافته شده.به حقانیت موسی پی برد ولی دیر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلمنامه ی قشنگی میشه

    • رزیتا

      آخه یه کم عاقلانه فکر کنیم بد نیست تو خلأ اصلا صدا وجود نداره چطور صدای اذان شنیده؟؟ ؟ حالا هزاران کیلومتر فاصله بماند همین دروغها رو گفتن که ملت از اسلام فراری شدن

    • احمداشک

      عمل به اسلام به همین راحتی نیست که این حضرات فقط شو مسلمان شدنشونو براه انداختن،باید پا روی خیلی از هوا و هوساشون بزارن

    • بدون نام

      والا اروپاییا و آمریکاییا خیلی مسلمون تر از ما به اصطلاح مسلموناست، مسلمونی به شعور و فرهنگه که واسه اونا بهتر از مسلموناست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا به اروپا و آمریکا توهین نکنید

    • بدون نام

      تنها چیزی ک باعث شده بین انسان جنگ بشه و صلح رو از میون مردم برداشته دین و مذهبه فرقیم نمیکنه چه دینی ،میخواد اسلام باشه یا مسیحیت یا یهودیت دین و مذهب باعث تفرقه و جنگ میشه همیشه همینطور بوده و هست حالا عده ای انقدر کورن و متعصب ک نمیخوان قبول کنن م..تو بی دین باش ولی ب کسی اسیب نرسون و انسان خوبی باش خدا بیشتر دوست داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        حالا نمیشه دین داشته باشی و انسانیت هم داشته باشی و به کسی آزار نرسونی؟

      • بدون نام

        بهترین کامنت
        و بهترین دین انسانیته
        هرکی باورمذهبی داشته باشه و تعصب بدون خردمندی، باعث میشه به خون طرفداران بقیه ادیان تشنه باشه
        همین از ذات خدایی دورش می کنه و البته از انسانیت

        خداروشکر که من بنده خوش شانسش بودم که مسلمونیم با عشق خدایی ترکیب شده و در قلبم آرامش الهی برقراره

      • بدون نام

        آدم باید دلش پاک باشه .حموم بهونه است

    • پویا قلعه ویسی

      واقعا خودم در مورد اسنودن داک شاه در اوردم

    • طراوت

      دکتر آز عالیه

    • بدون نام

      کامنتای ملت شاسگول مارو ببین
      شماها از اسلام چی میدونید آخه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاسگول تویی
        هر کسی یه نظری داره
        خخخخ تو ازینایی که خودتو بالاتر از بقیه میدونی و در عین حال سیکل هم نداری آره؟
        خخخخخ

      • parisa.a

        تو از اسلام چی میدونی خودشاخ پندار که به بقیه میگی شاسکول؟
        فک کردی خیلی مسلمونی هه

      • مهرداد

        اختيار داريد!...لطفا شما بفرماييد چي ميدونيد....

      • بدون نام

        تو چی میدونی بگو ما هم بدونیم علامه ی دهر

    • rez

      یعنی اونی که این مطلبو نوشته چ.ت بوده ها چ.ت به معنی واقعی کلمه

    • مسعود

      مدونا بوداییه همه عالم میدونن..بیشتر مواردی که ذکر کردید کذب محض هستن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته، این هم منظورش از اسلام آوردن مدونا همون اسلام بودایی هستش

    • بدون نام

      اونوقت سلبریتی های ما از اسلام فراری!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شرف سلبریتی های فراری

      • بدون نام

        یعنی الان باور کردی؟جایزه ی سیمرغ زودباور سال تعلق میگیره به این کامنت

    • زهرا

      کارداشیان هارو هم میاوردید

    • بدون نام

    • ص.روحی

      بیشتراین اخباردقیقاشایعه س.کاش مسلمان شده های واقعی روکه کم هم نیستن معرفی میکردین

    • سپیده

      اکثرشون فراماسونر هستن
      مخصوصا مدونا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج