۷۹۹۹۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راز پیشرفت محسوس آگوئرو در این فصل

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی راز بازی‌های زیبای خود در این فصل را فاش کرد. او همچنین تیمش را بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر دانست.

خبرگزاری ایسنا: مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی راز بازی‌های زیبای خود در این فصل را فاش کرد. او همچنین تیمش را بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر دانست.

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی موفق شد در این ماه صد و پنجاهمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند. این مهاجم آرژانتینی توانسته با عملکرد خوب خود، گابریل ژسوس را نیمکت‌نشین کند.

سرخیو آگوئرو درباره دلایل پیشرفت محسوسی که در این فصل داشته است گفت: مدت‌ها بود که با درد زانو بازی می‌کردم و شرایط چندان خوبی نداشتم. بارها مورد درمان فیزیوتراپ‌ها قرار گرفتم ولی بعد از پایان فصل قبل و قبل از جام جهانی تصمیم به جراحی زانوی خود گرفتم و خوشبختانه بعد از آن هیچ دردی در زانوی خود احساس نمی‌کنم. شرایط خیلی خوبی دارم و به خوبی می‌توانم دستورات مربی را در زمین اجرا کنم.

آگوئرو در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: تکرار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کار آسانی نیست ولی من همان نگرش و انرژی را در رختکن تیم می‌بینم که فصل قبل هم شاهد آن بودیم. فکر می کنم امسال هم بخت نخست قهرمانی در لیگ باشیم. اگر تمرکز خودمان را از دست ندهیم و از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم، می‌توانیم بار دیگر در پایان فصل قهرمانی را به دست بیاوریم.

منچسترسیتی این هفته در لیگ برتر برابر وستهام قرار می‌گیرد که هدایت آن را مانوئل پیگرینی سرمربی سابق سیتی عهده‌دار است. شاگردان گواردیولا در ادامه در لیگ قهرمانان هم به دیدار لیون خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج