جاباما
۸۱۹۲۰۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

اگر آقا تختی اینجا بود بخدا دلش می‌شکست!

یکی از مریدان جهان پهلوان تختی که هر ساله برای گرامیداشت مرادش به ابن بابویه می آید، گفت: آقا اگر تختی اینجا بود و این چیزها را می دید بخدا دلش می شکست، او راضی نیست برای احترامش دل کسی را بشکنند.

ایسنا: چند روز قبل مردم قدرشناس به رسم هر ساله خود را به ابن بابویه رساندند تا پنجاه و یکمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان را با حضور بر سر مزارش گرامی بدارند.

مثل هر سال با داربست و برزنت فضایی را برای برگزاری مراسم و سخنرانی مسئولان و همدوره ای های تختی تدارک دیده بودند تا مردم در جریان تازه ترین خصایص و ویژگی ها و حتی کارهای تختی قرار بگیرند تا بیشتر با راز و رمز ماندگاری"جهان پهلوان " آشنا شوند.

دو ورودی برای شرکت کنندگان در این مراسم که جمعیت نسبتا زیادی نیز بودند تدارک دیده شده بود؛ یکی برای مسئولان و چهره های شاخص و دیگری برای مردم عادی تا جاییکه حتی خبرنگاران و عکاسان هم با وجود ارائه کارت و برای انجام وظایفشان به سختی اجازه ورود از قسمت ویژه را پیدا می کردند.

بحث و خواهش و بعضا جدل ها میان برخی از مردم با مامورین برای ورود از قسمت ویژه داغ بود، اما حضور و خواهش ۲ پیرزن از ماموران که یکی عکس تختی و دیگری شاخه گل در دست داشت توجهم را جلب کرد، نزدیک شدم‌ اصرار داشتند از قسمت ویژه داخل شوند اما هر چه گفتند فایده ای نداشت و به آن ها تاکید شد باید از سمت ورودی مخصوص مردم عادی وارد مراسم شوند.

یکی از آن ها که برگه ای نیز در دست داشت و به نظر می رسید خواسته ای از یک مسئول دارد بیشتر برای ورود اصرار داشت اما از او اصرار و از ماموران انکار.

اما در داخل مراسم نیز مردم عادی و مسئولان و چهره ها بوسیله "میله" از هم جدا شده بودند. دو، سه نفر از پا به سن گذاشته ها که هر ساله به ابن بابویه می آیند از اینگونه برخوردها و گذاشتن میله با هدف جدا کردن مردم از مسئولان ناراحت بودند.

یکی از آنها می گفت: " اگر آقا تختی اینجا بود و این چیزها رو می دید بخدا دلش می شکست، همه جا که مردم را از خودشان جدا کرده اند حداقل در سالگرد تختی این کار را نکنند، تختی راضی نیست برایش اینطور مراسم بگیرند."

دیگری هم می گفت: " تختی بخاطر مردم رفت چرا باید در مراسمش بین مردم و مسئولان تفاوت بگذارند؟اینجا همه یکی هستند"

مسئولان و چهره ها همچنان از مردم داری و پهلوانی تختی می گفتند و مردم می شنیدند!

اگر آقا تختی اینجا بود بخدا دلش می‌شکست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      درود بر ایران وپرجم شیرخورشید

      پاسخ ها

      • محمد

        درود بر حماقت های سلطنت طلبانه و غرب پرستانه ی شما ، مثل قضیه ی همون شعاری که توی فیلم اخراجی ها ۲ میدادن درود بر صدام یزید کافر. شده داستان ما مردم که اگه طرفتون نباشیم میگید ساندیس خوره و جیره خور که البته شرف داره به کارای شما و جیره خوریاتون و وطن فروشیاتون اما ما مجبوریم برای اینکه شما سلطنت طلب ها و براندازای بی منطق بهمون گیر ندین همرنگ شما بشیم که از قضا شماها کمتر از ده درصد مردمید و درصدتون دورقمی نیست و عموم جماعت نیستید ولی متاسفانه اینه داستان ما مردم و شما و امثال شما.

    • بدون نام

      عزیز دلم مردم احمق هستن که هرجا این مسولین بی بته وبنه میرن اونا هم دنبالشون میدون وپای منبر هاشون میشینن اخرش هم این مسولان آقازاده میگن مردم قاطی ما نشن لباس هامون رو کثیف کنن یعنی نمیشد ملت همیشه در صحنه دوساعت قبل از مسولین سر مزار اون مرد بزرگ برن یا دوساعت بعد اونا برن؟ مقصر خود مردم هستن که بخاطر یه لیوان شربت آب ورنگ وشکر عزت خودشون رو زیر پا میذارن تو هم کاسه داغ تر از آش نشو ملت خودشون اینجوری میخوان مسولین از خون شهدا خجالت نمیکشن اونوقت بیان به مردم محل بذارن؟

    • حسین

      تختی همان پوریا زمان های قدیم و جدید است و الگو پهلوانی خدایش بیامرزد یکی از نقره هاش بخاطر سیصد گرم وزن اضافه اگر یادم باشد آ ن زمان مساوی بود با مدويد بد از وزن کشی شد نقره و یک نقره با آ عيک کشتی گیر ترکیه قهرمان با یک امتیاز بود آ هر شش دقیقه ای دو سه دقیقه ای که به خود گفت طلا تو مشتم بود انداختم زمین مبارک حريفم باد آ ری هیچ کس دو امتیاز از او نگرفت ای پلوان خدا یت بیامرزد ترا که نجیبانه در هتل که هر گز فکرش به این جور جاها نمی رفت ساواک لعنتی

    • بدون نام

      بابا پهلوانان زنده را دریابید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج