جاباما
۸۲۵۸۷۰
۷ نظر
۵۲۴۱
۷ نظر
۵۲۴۱
پ

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

برخی از ستاره های هالیوود برای بازی در کنار هم ساخته شده اند. به عنوان مثال ما دوست دارید که همیشه آنجلینا جولی را در کنار برد پیت ببینیم یا که عادت کرده ایم نقش مقابل درو بریمور، آدام سندلر باشد. بازی این ستاره ها به عنوان زوج آنقدر تاثیرگذار بوده که در فیلم های مختلفی در مقابل هم قرار گرفته اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برخی از ستاره های هالیوود برای بازی در کنار هم ساخته شده اند. به عنوان مثال ما دوست دارید که همیشه آنجلینا جولی را در کنار برد پیت ببینیم یا که عادت کرده ایم نقش مقابل درو بریمور، آدام سندلر باشد. بازی این ستاره ها به عنوان زوج آنقدر تاثیرگذار بوده که در فیلم های مختلفی در مقابل هم قرار گرفته اند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که به عنوان زوج در چندین فیلم بازی کرده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

درو بریمور و آدام سندلر

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

درو بریمور و آدام سندلر که جدا از همکار دوستان خوبی نیز برای یکدیگر هستند، اولین بار در سال ۱۹۹۷ در فیلم عاشقانه «The Wedding Singer» با هم بازی کردند. چند سال بعد آنها در فیلم دیگری با نام « ۵۰ First Dates» در کنار هم دیده شدند. بریمور در این فیلم نقش دختری را بازی می کرد که فراموشی گرفته، از این رو آدام مجبور بود که هر روز خاطراتش را به او یادآوری کند. همکاری بعدیاین دو ستاره در سال ۲۰۱۴ در فیلم «مخلوط» بود. آدام سندلر در این فیلم که همسرش را از دست داده همراه با سه دخترش در تعطیلات در آفریقای جنوبی با یک زن مطلقه(درو بریمور) و دو پسرش در یک مجتمع مسکونی ساکن می‌ شوند. با پی بردن به کارهایی که این دو می ‌توانند با هم برای خانواده‌ هایشان انجام دهند علاقه ‌ای بین آنها شکل می ‌گیرد.

متیو مک کانهی و کیت هادسون

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

قبل از بازی در فیلم هایی چون «باشگاه خریداران دالاس» و «کارآگاه حقیقی»، متیو مک کانهی چهره ژانرهای کمدی- رمانتیک بود. اما نقش مقابل او در چنین فیلم هایی چه کسی بود؟ کیت هادسون. آنها در سال 2003 در فیلم «چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم» با هم بازی کردند. متیو مک‌کانهی در این فیلم یک متخصص تبلیغاتی و همین ‌طور مورد علاقه خانم هاست، که برای برنده شدن در یک رقابت شرط می ‌بندد که می‌ تواند کاری کند یک زن در طول ۱۰ روز عاشق او شود. آنها بار دیگر در سال 2008 در فیلم «پیریت» نیز در کنار هم ظاهر شدند.

جولیا رابترس و ریچارد گی ‌یر

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

«زن زیبا» فیلمی رمانتیک- کمدی است با بازی جولیا رابرتس و ریچارد گی‌یر که در سال ۱۹۹۰ ساخته شده است. ریچارد گر در سفرش در هالیوود توقف می‌ کند و در آنجا با جولیا رابرتز آشنا می شود. بعد از او می‌ خواهد تا نقش همراه را برای او بازی کند تا با هم با شرکای تجاری دیدار کنند و در پایان ادوارد که مردی به شدت درگیر تجارت بود تحت تأثیر وی قرار می‌ گیرد و به هم علاقه ‌مند می ‌شوند. ۹ سال بعد، بار دیگر این دو ستاره در فیلم «عروس فراری» با هم همکاری کردند که این فیلم در سال ۱۹۹۹ منتشر شد.

آنجلینا جولی و برد پیت

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

با این که آنجلینا جولی و برد پیت از هم جدا شدند، اما ما هنوز هم آنها را به عنوان یک زوج به یاد داریم. این دو سوپر استار سینمای هالیوود اولین بار در سال ۲۰۰۵ در فیلم «آقا و خانم اسمیت» با هم بازی کردند. جان و جین اسمیت برای رد گم کردن و برای این ‌که به ‌عنوان مظنون در یک بمب ‌گذاری دستگیر نشوند، به ‌شکل مصلحتی با هم ازدواج می‌ کنند و بعد تصمیم می‌ گیرند با هم زندگی کنند اما رابطه آنها به تدریج به سردی می ‌گراید. این فیلم باعث شد که رابطه عاشقانه ای در زندگی واقعی میان آنجلینا و برد شکل بگیرد که در نهایت به ازدواج آنها منجر شد. آنجلینا و برد بار دیگر در سال ۲۰۱۵ در فیلم «کنار دریا» نیز نقش یک زوج را با هم بازی کردند.

لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت اولین بار در فیلم به یاد ماندنی «تایتانیک» در کنار هم بازی کردند. آنقدر همکاری آنها با هم جذاب بود که هواداران شان دوست داشتند بار دیگر آنها را در کنار هم ببینند. ۱۱ سال بعد، آنها دومین همکاری شان را در فیلم «جاده انقلابی» به نمایش گذاشتند. این فیلم نامزد جایزه اسکار برای بهترین هنرپیشه نقش دوم مرد و برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین هنرپیشه زن فیلم درام شد.

تام هنگس و مگ ریان

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

دهه 90 میلادی، زمان فیلم های کمدی رمانتیک بود. تام هنگس و مگ ریان نیز از ستاره هایی بودند که در این ژانر چندین بار در کنار هم درخشیدند. آنها اولین بار در سال 1990 در فیلم «جو در برابر آتشفشان»، 3 سال بعد، یعنی در سال 1993، در فیلم «بی ‌خواب در سیاتل» و در نهایت در سال 1998 در «ایمیل داری» با هم بازی کردند.

جینا دوان و چنینگ تیتوم

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

جینا دوان و چنینگ تیتوم که زوج های واقعی هستند، در فیلم های مختلفی در کنار هم ایفای نقش کردند. آنها اولین بار در سال ۲۰۰۶ در فیلم «استپ آپ» در مقابل هم بازی کردند. پس از آن، یعنی در سال ۲۰۱۱ نیز بار دیگر در فیلم «۱۰ سال» در کنار هم دیده شدند. داستان این فیلم در مورد دوستانی است که در دوران دبیرستان با یکدیگر همکلاس بوده ‌اند و حالا می خواهند شبی را همانند دوران دبیرستان گذران کنند اما متوجه می ‌شوند که هنوز در بعضی موارد بزرگ نشده ‌اند.

اما استون و رایان گاسلینگ

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

اما استون و رایان گاسلینگ اولین بار در سال ۲۰۱۰ در فیلم «دیوانه ‌وار، احمقانه، عشق» در کنار هم بازی کردند. رایان برای ایفای نقش در این فیلم، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. این دو ستاره بار دیگر به عنوان یک زوج در فیلم «جوخه گانگستر» محصول سال ۲۰۱۳، ایفای نقش کردند. آنها جدیدا نیز در فیلم «لالالند» که برنده جایزه گلدن گلوب شد، بهترین بازی شان را ارائه دادند.

بردلی کوپر و جنیفر لارنس

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

بردلی کوپر و جنیفر لارنس با وجود این که ۱۶ سال اختلاف سنی دارند، به عنوان یک زوج در کنار هم بازی می کنند. آنها اولین بار در سال ۲۰۱۲ در فیلم «دفترچه امیدبخش» در کنار هم درخشیدند و هر دو عنوان بهترین بازیگر را در این فیلم کمدی از آن خود کردند. «سرنا» نیز فیلم دیگری ست که شاهد هنرنمای این دو ستاره می باشد. آنها در این فیلم نیز نقش یک زوج را بازی کردند. بردلی و جنیفر در سال ۲۰۱۳ در فیلم «حقه ‌بازی آمریکایی» بار دیگر در کنار هم دیده شدند اما خب رابطه آنها در این فیلم رابطه ای عاشقانه نبود.

ساندرا بولاک و کیانو ریوز

ستاره‌هایی که همیشه نقش زوج را بازی می‌کنند

در سال ۱۹۹۴، بولاک و ریوز نقش یک زوج را در فیلم «سرعت» بازی کردند. آنها تا یک دهه با هم هیچ همکاری نداشتند اما در نهایت در سال ۲۰۰۶ بار دیگر در کنار هم ظاهر شدند. «خانه ای روی برکه» فیلمی بود که این دو ستاره در آن عاشق یکدیگر می شوند، با وجود این که در دو زمان مختلف از هم زندگی می کنند

منبع: cheatsheet

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرستو صالحی و بهاره رهنما هم همین نقش را خوب بازی میکنند فقط در فیلما !!!!!!!!

    • بدون نام

      ترانه علیدوستی و شهاب حسینی

    • بدون نام

      خانه ای روی برکه ترجمه lack house میشه؟

    • مسعود

      فکر کردم حمید لولایی و مریم امیرجلالی رو نوشتین الان..

    • رزیتا

      ها چه عجب عکسو درست کردین ترسیدین شغلتونو ازتون بگیرم ههههه تازه سانسور کردن کامنت اصلا کار صحیحی نیست

    • بدون نام

      تو ایرانی ها هم گلزار رو داریم با افشار و شاکر دوست

    • زهرا

      هیچ زوجی مثل حمیده خیر آبادی و کشاورز توی پدر سالار نمیشه. خیلی دلم برای حمیده خیر آبادی تنگ شده حضورش توی سریالها بهم آرامش میداد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج