اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۶۲۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داستان جذاب ایسکو در ال‌کلاسیکوهای برنابئو

بازیکن مغضوب این روزهای رئال مادرید در ال‌کلاسیکوهای برنابئو داستان‌های جالبی را پشت سر گذاشته است.

سایت نود: رئال مادرید با بنزما خیلی آماده، بیل که با ورودش به زمین گل می‌زند و البته واسکس و دیگر عناصر تهاجمی، ظاهرا به ایسکوی مغضوب شده نیازی ندارد.

حالا که تیم سفیدپوش باید در عرض ۴ روز ۲ بار در برنابئو به مصاف بازسلونا برود، نقش مهاجم اسپانیایی تازه رها شده از مصدومیت در ال‌کلاسیکوهای خانگی قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا، بیش از پیش به یاد آورده می‌شود.

آمار منفی

در حقیقت ایسکو از وقتی سال ۲۰۱۳ به رئال پیوست تا به حال ۶ ال‌کلاسیکوی خانگی را تجربه کرده اما فقط در یکی از آن‌ها از ابتدا بازی کرده و ۳ بار هم بدون هیچ گونه مصدومیتی از روی نیمکت تلاش هم‌تیمی‌هایش را نظاره کرده است. البته او برای تجربه دومین حضور ثابت در خانه مقابل بارسا باید نظر سولاری را جلب کند و در چند ماه اخیر سرمربی آرژانتینی به وضوح نشان داده به ایسکو اعتقاد چندانی ندارد.

داستان جذاب ایسکو در ال‌کلاسیکوهای برنابئو

رئال مادرید در 3 بازی اخیر خانگی مقابل بارسا در خانه، ایسکو را نداشت و 2 بار باخته را تجربه کرد. در واقع آخرین بار، این مهاجم 4 سال قبل یعنی در سال 2015 مقابل بارسلونا در برنابئو به میدان رفت؛ آن هم به عنوان یک تعویض غیرمنتظره پس از گل چهارم میهمان! ایسکو اولین حضور در ال‌کلاسیکوی خانگی را در جریان شکست 4 بر 3 در فصل 2014-2013 تجربه کرد؛ آن هم تنها به مدت 5 دقیقه.

جنگ در خانه بارسلونا

از سوی دیگر، ایسکو تا به حال 4 بار در خانه بارسلونا برای رئال به میدان رفته که 3 جدال در چارچوب لیگ بود و یک رقابت هم در سوپر جام اسپانیا شکل گرفته است و در همه این بازی‌ها از ابتدا به میدان رفت. شماره 22 از زمان بازی 3 فوریه مقابل آلاوس تا به حال به میدان نرفته و اگر می‌خواهد در بازی‌های تیم ملی اسپانیا در روزهای 23 و 26 مارس به میدان برود، باید حتما در چند بازی آتی بدرخشد و نظر لوئیس انریکه، سرمربی «لاروخا» را جلب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج