اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۳۷۵۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بلیت سینما برای آخر هفته‌ها؛ ۲۰ هزار تومان

در جلسه امروز شورای صنفی نمایش درباره قیمت بلیت سینما‌ها در سال ۹۸ تصمیم گیری شد و قرار شد بلیت سینما‌ها روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ هزار تومان، بقیه روز‌های هفته به قیمت سابق و سه شنبه هم نیم بها باشد. اعلام نهایی قیمت بلیت سینما‌ها بر عهده وزارت ارشاد خواهد بود.

ایلنا: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش درباره قیمت بلیت سینماها در سال ۹۸ تصمیم گیری شد و قرار شد بلیت سینماها روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ هزار تومان، بقیه روزهای هفته به قیمت سابق و سه شنبه هم نیم بها باشد. اعلام نهایی قیمت بلیت سینماها بر عهده وزارت ارشاد خواهد بود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش آخرین وضعیت افزایش قیمت بلیت سینماها در سال ۹۸ و همچنین تعطیلی سالن‌های سینما در آخرین چهارشنبه سال را تشریح کرد.

بلیت سینما برای آخر هفته‌ها؛ ۲۰ هزار تومان

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 27 اسفندماه) شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه درباره افزایش قیمت بلیت سینماها، بحث و تبادل نظر شد. گروهی از اعضا باتوجه به افزایش هزینه‌های نگهداری سالن‌های سینما و همچنین گران شدن سایر اجناس، پیشنهاد افزایش قیمت بلیت‌ها برای سال 98 را داشتند و برخی از اعضا نیز با استدلال اینکه افزایش قیمت باتوجه به تورم‌های اخیر باعث ریزش مخاطب می‌شود با این مساله مخالف بودند.

وی ادامه داد: بعد از چند ساعت بحث و تبادل نظر و جمع‌بندی مباحث پیشنهادی آماده شد و این پیشنهاد به وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان سینمایی اعلام و قرار شد آخرین تصمیم درباره قیمت بلیت‌ها در سال 98 توسط وزارت ارشاد اتخاذ و نظر آنها درباره پیشنهاد اعلام شود.

فرجی همچنین درباره تعطیلی سینماها در آخرین چهارشنبه سال گفت: بر اساس جدول نمایش؛ ما تعطیلی به عنوان آخرین چهارشنبه سال یا چهارشنبه سوری نداریم اما صاحبان سینما در هر منطقه می‌توانند بر اساس صلاحدید و تشخیص خود و اقتضائات منطقه برای حفظ آرامش و امنیت سالن‌های سینما تصمیمات لازم را اخذ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه خانواده چهار نفره باید هشتاد تومن بدن یه فیلم بی سروته ایرانی ببینن...خب چکاریه از اینترنت میشه بهترین فیلم های دنیا رو دانلود کرد...حیف پول به اینا

    • بدون نام

      سینما نمیریم خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج