جاباما
۸۴۶۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیغام گریزمان برای سران اتلتیکو؛ می مانم

مهاجم فرانسوی قصد ندارد اتلتیکو مادرید را ترک کند و یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد.

ورزش سه: مهاجم فرانسوی قصد ندارد اتلتیکو مادرید را ترک کند و یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد.

به نقل از آاس، اتلتیکو مادرید در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است و با آرامش این کار را انجام می‌دهد. لوکاس هرناندز از این تیم جدا شد (مدافع فرانسوی با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست)، اتفاقی که باشگاه از آن خبر داشت.

اکنون تیم مادریدی به دنبال این است که با چهار مدافع قرارداد امضا کند تا خط دفاعی اش تقویت شود. این در حالی است که همچنان شایعات در رابطه با جدایی آنتوان گریزمان وجود دارد. هر روز منابع خبری مختلف به جدایی و یا ماندن مهاجم فرانسوی در روخی بلانکو اشاره می‌کنند.

با این حال در باشگاه اتلتیکو همه آرام هستند چون گریزمان به مسئولان و دیگو پابلو سیمئونه (سرمربی) اعلام کرده است در این تیم می‌ماند. مهاجم فرانسوی قصد ندارد اتلتیکو را ترک کند و از شرایطش در این تیم راضی است. او به صورت علنی و خصوصی به این موضوع اشاره کرده است.

اتلتیکو زمانی که قرارداد مهاجم فرانسوی را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد مبلغ بند آزاد سازی اش را ۲۰۰ میلیون یورو قرار داد. با این حال ارزش آن در یکم جولای کاهش خواهد یافت و به ۱۲۰ میلیون یورو می‌رسد. این رقم برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی دست یافتنی و باشگاه مادریدی از آن آگاه است.

با این حال اتلتیکو و گریزمان زمان تمدید قرارداد در فصل گذشته در این رابطه توافق کردند. اتلتیکو می‌داند مهاجم فرانسوی در این تیم خواهد ماند چون از شرایطش خشنود است و اطمینان دارد که با سیمئونه می‌تواند فاتح عناوین شود.

اتلتیکو می‌خواهد در فصل بعد هم آلوارو موراتا، گریزمان و دیگو کاستا را در اختیار داشته باشد. پیام باشگاه آشکار است برخی از بازیکنان این تیم را ترک خواهند کرد اما نه مهم ترینشان. بر این اساس گریزمان در اتلتیکو در پست مورد نظر سیمئونه بازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج