جاباما
۸۵۵۰۵۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

پورسیدآقایی: شکایت از شهرداری تهران منتفی است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از حل‌ و فصل موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد خبر داد.

ایسنا: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از حل‌ و فصل موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد خبر داد.

محسن پورسیدآقایی گفت: پس از طرح این موضوع طی جلسه‌ای که با حضور نمایندگان پلیس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، دو تن از اعضای شورای شهر و نماینده دادستان کشور در فرمانداری تهران برگزار و مستندات لازم و مصوبه شورای اسلامی شهر در این جلسه ارائه شد، اغلب اعضای حاضر در جلسه ازجمله فرمانده راهور تهران پس از استماع دلایل شهرداری اقناع شدند که اخذ عوارض از ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج یا فرد بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اقدامی قانونی بوده است.

وی در تشریح ادامه روند حل‌ و فصل شدن موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد تصریح کرد: شکایت مربوط به سه ماه قبل است و با مکاتبه‌ای که با فرماندهی جدید راهور ناجا صورت پذیرفته دستور بازنگری در این موضوع داده‌ شده است. منتظریم تا اقدامات رسمی از سوی اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در این خصوص صورت گیرد.

پورسیدآقایی: شکایت از شهرداری تهران منتفی است

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: آن دسته از شهروندانی که عوارض ورود به محدوده‌ طرح ترافیک و زوج یا فرد به‌حساب شهروندی‌شان منظور شده، می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» مانند جرائم راهنمایی و رانندگی به‌صورت انتخابی و اقساطی عوارض خود را پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت عوارض ورود غیرمجاز به محدوده‌ طرح ترافیک و محدوده زوج یا فرد تاکید واظهارکرد: معتقدم عوارض ورود به محدوده‌های مذکور حق تمامی شهروندان است و باید اخذ شود. از همین رو خطاب به شهروندان تهرانی اعلام می‌کنم و متعهد می‌شوم که ریالی از محل کسب درآمد حاصل از عوارض طرح ترافیک و زوج یا فرد، به‌جز در زمینه توسعه حمل‌ و نقل عمومی و رفع آلودگی هوای شهر و تحقق حقوق شهروندان هزینه نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایان

      تو راست میگی خدمتگزار به همشهری

      پاسخ ها

      • یدی عمو

        لطفا این اقای پور سید اقایی را باز نشسته کنید چون خیلی بی حال است.!!!!!

    • بدون نام

      می شود قیافه پور سید اقایی در رسانه زیاد چاب نشود چون چشم می خورد با این طرحهای جامع اش

    • بدون نام

      حال کننده جیب مردم

    • مرتضی

      مدیر نا لایق وبی کفایت دروغگو

    • داود

      می خواهی دست توی جیب مردم بکنی وجدانا توهین به شعورمون نکن دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج