۸۵۹۹۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

آخرین خبرها از انفجار مرگبار در فیلم ده نمکی

در پی انفجار در پشت صحنه‌ی فیلم «معراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی، جمعی از بستگان کشته‌شدگان، مجروحان و همچنین مسوولان به شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس رفتند.

خبرگزاری ایسنا: در پی انفجار در پشت صحنه‌ی فیلم «معراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی، جمعی از بستگان کشته‌شدگان، مجروحان و همچنین مسوولان به شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس رفتند.

براساس مشاهدات خبرنگار ما، از ورود خبرنگاران خبرگزاری‌ها به شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس که برای اطلاع رسانی مراجعه کردند، فعلا ممانعت به عمل آمده است.

در پیگیری‌های انجام شده درباره مهمات و محمولات منفجر شده اطلاعاتی بدست نیامد، همچنین پنج دستگاه آمبولانس از سازمان بهشت زهرا (س) دقایقی پیش برای انتقال پیکر کشته‌شدگان وارد شهرک شد.

نیروهایی نیز از یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای خنثی‌سازی مهمولات باقی مانده در محل حضور دارند که گفته شد نیازی به حضور آن‌ها نیست و نیروهای تخریب مستقر در شهرک کار خنثی‌سازی را انجام دادند.

همچنین از عکس‌برداری و فیلمبرداری از روبروی شهرک ممانعت به عمل آمد و تصویربرداری که در حال فیلمبرداری بود با برخورد نیروهای نگهبانی شهرک روبرو شد.

مسعود ده‌نمکی کارگردان و محمود رضوی تهیه‌کننده در محل حادثه حضور دارند.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر، محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، فرجی مدیر شبکه یک، مهدی صباغ‌زاده کارگردان نیز پس از این حادثه در محل حضور پیدا کردند.

انفجار در پشت صحنه‌ی فیلم و سریال «معراجی‌ها»ی مسعود ده‌نمکی به کشته شدن ۵ نفر و زخمی شدن ۲ نفر منجر شد.

در حالی که مراحل پایانی فیلم «معراجی‌ها» در حال انجام بود، صبح امروز، ‌۱۸ دی‌ماه، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد.

خبرنگار ما در تماس با عوامل حاضر در صحنه مطلع شد که بر اثر این انفجار، حداقل ۵ نفر کشته شدند، علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس، جواد شریفی‌راد مسوول جلوه‌های ویژه ، رضا فرجی دستیار تولید، جمشید احسانی‌ نگهبان ، مرتضی مولایی دستیار طراح صحنه از دنیا رفتند.

حمید شهیری طراح صحنه و مهدی مرادی جلوه‌های ویژه به بیمارستان صاحب‌الزمان اسلامشهر منتقل شدند.

روایت علی سرتیپی از حادثه‌ی انفجار فیلم «معراجی‌ها»

علی سرتیپی مدیرعامل پخش «فیلمیران» که در محل حادثه‌ی انفجار فیلم مسعود ده‌نمکی حضور داشت، ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: متاسفانه این روزها آخرین روزهای فیلمبرداری، «معراجی‌ها» بود که این اتفاق افتاد.

او که پخش‌کننده «معراجی‌ها» است گفت: آن‌طور که در محل حادثه متوجه شدم، پیش از شروع فیلمبرداری مواد منفجره در ماشین شریفی‌راد مسوول جلوه‌های ویژه فیلم این اتفاق افتاده است.

به گفته‌ی سرتیپی آخرین ساخته‌ی مسعود ده‌نمکی آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می‌گذاشت و قرار بود امروز ۳۰۰ سیاهی لشکر برای حضور در سکانس‌های پایانی این فیلم به شهرک دفاع مقدس بروند.

او همچنین گفت: فعلا کسانی که مراجعه کردند،نمی‌توانند به محل حادثه نزدیک شوند.

مسعود ده‌نمکی کارگردان و محمود رضوی تهیه‌کننده در محل حادثه حضور دارند.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر، محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، فرجی مدیر شبکه یک، مهدی صباغ‌زاده کارگردان نیز پس از این حادثه در محل حضور پیدا کردند.

انفجار قبل از شروع تصویربرداری سریال «معراجی‌ها» رخ داده است

روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد، «بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه دلخراش انفجار در شهرک سینمایی دفاع مقدس، معاون سیما، مدیر شبکه یک را به همراه مدیران مرکز بهداشت و حراست سازمان، مامور بررسی این حادثه کرد.»

گروهی از مدیران سازمان برای اطلاع از جزئیات ماجرا و انجام امور و هماهنگی‌های لازم در محل حاضر شده‌اند و به سرعت اقدامات لازم را تمهید کردند.

مدیر شبکه یک سیما در جریان بازدید از محل حادثه سریال ده نمکی در شهرک سینمایی دفاع مقدس اعلام کرد: انفجار قبل از شروع تصویربرداری رخ داده است و متاسفانه پنج تن در این حادثه جانگداز معراجی شده و دو نفر نیز مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

فرجی همچنین گفت: جواد شریفی راد مدیر جلوه های بصری مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها»‌، عباس رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس و دستیارش، رضا فرجی جانشین مدیر تولید فیلم و یک دستیار صحنه، افرادی بودند که بر اثر این حادثه ، معراجی شدند.

مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» با موضوع اردوهای راهیان نور و به تصویر کشیدن ارزش های هشت سال دفاع مقدس تولید می شود.

آخرین وضعیت مصدومان انفجار در پروژه "معراجی‌ها"

خبرگزاری مهر: حمید شهیری طراح صحنه و لباس پروژه "معراجی ها" در حال حاضر در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری در نوبت جراحی به سر می برد.

او از قسمت های مختلف بدن از جمله ران و سینه دچار مصدومیت شده است. زخم های او عمیق است و تا یک ساعت دیگر با تثبیت وضعیت جسمی‌اش برای جراحی به اتاق عمل منتقل می شود.

همچنین مرتضی مولایی دستیار تدارکات این پروژه در بیمارستان امام زمان (عج) اسلامشهر در حال جراحی است. وی دچار سوختگی شدید شده است.

جمشید احسانی فر از کارگران حاضر در پشت صحنه از دیگر کسانی است که امروز در اثر این سانحه جان خود را از دست داد.

از صبح امروز افرادی مانند علیرضا رضاداد دبیر سی و دمومین جشنواره فیلم فجر، مهدی فرجی مدیر شبکه یک، محمدرضا شرف الدین رئیس انجمن انقلاب و دفاع مقدس در شهرک دفاع مقدس حضور یافته‌اند.

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی پیام تسلیت خود را برای این اتفاق دردناک اعلام کرده است.

علی اکبر رنجبر مدیرعامل شهرک دفاع مقدس، جواد شریفی مدیر جلوه های ویژه، رضا فرجی جانشین تولید فیلم، مهدی مرادی، دستیار جلوه های ویژه و یکی از کارگران حاضر در صحنه کشته شدند.

پیکر این افراد درگذشته به پزشکی قانونی منتقل شده و هنوز جزئیات تشییع پیکر آنها مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      متاسفم

    • بدون نام

      اخه این دهنمکی بلده فیلم بسازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی به موضوع داشت؟!؟!؟!؟!
        چند نفر کشته و مجروح شدند لازم نیست عقده هامونو خالی کنیم

      • Maedeh_Na

        خیلی ربط داره کارگردان اگه کارگردان باشه می فهمه که تو این دوره از زمان که تکنولوژی حرف اولو می زنه از وسایل عهد تیر کمون میرزا برای فیلم برداری استفاده نمی کنن..

    • ترسو

      این اردوی راهیان نور داره همه جوره کشته میده !!!! بس نیست ؟؟ باید همه راهی نور !!!! بشن تا دست بردارین ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راهیان گور...

    • شهروز

      ایشون استاد من در دانشکده افسری نیروی هوائی و یکی از مهربانترین و باهوش ترین انسانهایی بودند که در عمرم دیدم . عموجوادم ! ... شما رو اندازه پدرم دوست داشتم و اشکهام از صبح بند نمیاد... شاگرد همیشه شما : سرگرد شهروز آقائی پور

    • پاینده آزاد

      عقده چیه کاربر!!!!!!!!!!!! این مردک با این فیلمای بی مایه اش همه رو به سخره گرفته اصلا ایشون کجا بودن قبل این چندتا فیلم البته به ظاهر فیلم!!!!!!!!!بهترینهای سینما در حسرت ساخت فیلم هستند و ایشون با سرمایه ی ؟؟؟؟؟ هی فیلم میسازه مضحک

    • مرتضی جعفری پور

      این بنده خدا رضارویگری یه چیزی میدونست سکته کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج