۸۷۴۲۸۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

هتل فضایی به زودی در مدار قرار می‌گیرد

هتل فضایی به زودی آماده پذیرایی از ثروتمندانی خواهد بود که علاقمندند تعطیلات خود را در مدار زمین بگذرانند. رابرت بیگلو رئیس شرکت هوا-فضایی "بیگلو" از فعالیت جدی این شرکت و ثبت‌نام افرادی برای اقامت در هتل فضایی این شرکت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: هتل فضایی به زودی آماده پذیرایی از ثروتمندانی خواهد بود که علاقمندند تعطیلات خود را در مدار زمین بگذرانند. رابرت بیگلو رئیس شرکت هوا-فضایی "بیگلو" از فعالیت جدی این شرکت و ثبت‌نام افرادی برای اقامت در هتل فضایی این شرکت خبر داد.

وی گفت که ۱۶ نفر با پیش پرداخت "مبلغ قابل توجهی" به شرکت او برای پرواز به ایستگاه فضایی بین‌المللی با استفاده از سفینه‌های "استارلاینر" و "دراگون" ثبت‌نام کرده‌اند.

هتل فضایی به زودی در مدار قرار می‌گیرد

نمونه آزمایشی هتل فضایی شرکت هوا-فضایی بیگلو در آوریل ۲۰۱۶ با سفینه دراگون از کیپ کاناورال در فلوریدا راهی فضا شد و به بخش "ترانکویتی" ایستگاه فضایی بین‌المللی وصل گردید. این زیستگاه مداری، به صورت فشرده در سفینه دراگون راهی مدار زمین گردید و بعد از اتصال به ایستگاه با دمیدن هوا باز شد.

فضانوردانی که در آن زمان در ایستگاه فضایی بین‌المللی زندگی می‌کردند به داخل "بیگلو" رفتند و از کیفیت و وضعیت آن اعلام رضایت کردند. این زیستگاه بعد از سفر آزمایشی موفقیت آمیز خود طبق برنامه از بین رفت.

بیگلو یک محفظه است که با دراگون به فضا می رود و به ایستگاه فضایی ملحق می شود. داخل آن قابلیت زیست دارد و از طریق ایستگاه می‌شود به داخل آن رفت.

هتل فضایی به زودی در مدار قرار می‌گیرد

اینک شرکت بیگلو آماده می‌شود که در آینده نزدیک، گردشگرانی را برای اقامت در نمونه جدید زیستگاه فضایی راهی مدار زمین کند. براساس اطلاعیه این شرکت در هر پرتاب امکان فرستادن یک تا چهار نفر وجود خواهد داشت و آنها می‌توانند حداکثر یک یا دو ماه در مدار بمانند.

ظاهراً هزینه بلیط مسافرت ۵۲ میلیون دلار است و مسافران باید روزانه مبلغ ۳۵,۰۰۰ دلار به عنوان هزینه‌های زندگی و غذا بپردازند.

هتل فضایی به زودی در مدار قرار می‌گیرد

از سوی دیگر شرکت اسپیس ادونچرز که سابقه اعزام گردشگران فضایی را دارد اعلام کرده است که با بستن قراردادی با شرکت استارلاینر، می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مسافرانی را به مدار زمین بفرستد. نرخ بلیط اعلام شده برای این سفر از سوی اسپیس ادونچرز ۵۸ میلیون دلار است.

هتل فضایی به زودی در مدار قرار می‌گیرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه رایگان برم

    • نا شناس

      برای ادم های پولدار بسیار عالی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج