جاباما
۸۷۹۳۱۹
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

چالش آرژانتین مقابل ونزوئلا؛

دروازه‌بانی که از مسی گل نمی‌خورد

ویلکر فارینز یکی از بهترین دروازه بان های کوپا آمریکا در مرحله گروهی بوده است.

وبسایت نود و به نقل از مارکا: دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا جمعه شب میان دو تیم ونزوئلا و آرژانتین برگزار خواهد شد و این بازی، قطعا داستانی متفاوت با بازی دوستانه دو تیم در ماه مارچ در واندا متروپولیتانو خواهد داشت.

لیونل مسی که بعد از حذف آرژانتین در مقابل فرانسه در جام جهانی، در سایر بازی های آلبی سلسته در سال ۲۰۱۸ حضور نداشت، بعد از غیبت در ۶ مسابقه در مارچ ۲۰۱۹ به تیم ملی بازگشت و اولین دیدار خود را در رقابتی دوستانه در مقابل ونزوئلا تجربه کرد؛ دیداری که با حضور ۹۰ دقیقه ای مسی با بازوبند کاپیتانی همراه بود و در پایان با شکست ۳-۱ آرژانتین در مادرید به پایان رسید.

دروازه‌بانی که از مسی گل نمی‌خورد

در آن روز هم مانند این روزها، ویلکر فارینز درون دروازه ونزوئلا ایستاد و در 90 دقیقه، تنها یک گل آن هم از لاتارو مارتینز دریافت کرد. اگر او 90 دقیقه دیگر این بار در ماراکانا مقابل مسی و هم تیمی هایش دوام بیاورد، قطعا به قهرمانی ملی تبدیل خواهد شد.

دروازه بان 21 ساله که اینک در میلوناریوس کلمبیا بازی می‌کند، یکی از بهترین دروازه بانان کوپا آمریکا در مرحله گروهی بوده و نمایش های او، چشم استعدادیاب های اروپایی را گرفته است. فارینز در بازی مقابل پرو با ثبت 4 سیو، به تساوی بدون گل ونزوئلا در مقابل پرو کمک کرد و چند روز بعد همین کار را این بار در مقابل برزیل میزبان تکرار کرد.

با 180 سانتی متر قامت، او از میانگین قدی دروازه بانان پایین تر است و 5 سانتی متر هم از الگوی خود، ایکر کاسیاس کوتاه تر است؛ دروازه بانی که فارینز گفته آرزو دارد روزی او را از نزدیک ببیند.

دروازه بان ونزوئلا امیدوار است جمعه شب با ایستادگی در مقابل مسی و هم تیمی هایش به قهرمان ونزوئلا تبدیل شود. تجربه نشان می‌دهد او اگرچه توفیقی در بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل آرژانتین نداشته، اما حداقل توانسته در مقابل شخص لیونل مسی مقاومت کند.

به جز بازی دوستانه مورد اشاره در ماه مارچ و برتری 3-1 ونزوئلا، فارینز یک بار دیگر و این بار در مقدماتی جام جهانی 2018 در مقابل آرژانتین و مسی قرار گرفته است. این مسابقه در 5 سپتامبر 2017 در ورزشگاه مونیومنتال بوینس آیرس برگزار شد و تیم تحت هدایت خورخه سمپائولی نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برابر مهمانش کسب کند.

در آن دیدار لیونل مسی، پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی عناصر تهاجمی آرژانتین بودند اما تک گل آلبی سلسته با اشتباه رولف فلتچر، مدافع ونزوئلا وارد دروازه فارینز شد.

فارینز در صحبت هایی ایستادگی در مقابل مسی را یک چالش برای هرکس عنوان کرده است. مسی در 3 دیدار آرژانتین در مرحله گروهی تنها یک بار، آن هم از روی نقطه پنالتی، موفق به گلزنی شد و شاید ادامه همین روند مقابل ونزوئلا و فارینز، به قیمت حذف زودهنگام آرژانتین از کوپا آمریکا تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی از حذفی موتورش روشن میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فسی کوتوله اینبار هم بجایی نمیرسه

    • بدون نام

      میخوره دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره

    • Amirreza.F.16

      نیمه نهایی میبازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج