۸۸۰۶۶۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آینده میلاد محمدی در گروی آرسنال و ناپولی

اگر اسمش را در گوگل سرچ کنید هنوز هم ویدئوهای مربوط به پرتاب اوت عجیب و نافرجامش مقابل اسپانیا در جام‌جهانی به اصطلاح ترند است و جزء ویدئوهای پیشنهادی قرار دارد.

فرهیختگان: اگر اسمش را در گوگل سرچ کنید هنوز هم ویدئوهای مربوط به پرتاب اوت عجیب و نافرجامش مقابل اسپانیا در جام‌جهانی به اصطلاح ترند است و جزء ویدئوهای پیشنهادی قرار دارد. با این حال میلاد محمدی، مدافع چپ ۲۵ساله تیم ملی ایران به خاطر توانایی‌های بالایی که از خود در این سال‌ها نشان داده مورد توجه چند تیم اروپایی است و خیلی‌ها منتظر این هستند تا ببینند او برای فصل بعد خود چه لیگ و تیمی را انتخاب می‌کند. انتخابی که در مسیر پیشرفتش نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.

چند روز قبل قرارداد میلاد با تیم احمد گروژنی به اتمام رسید. او پیش از این اعلام کرده بود که همکاری سه ساله‌اش با این تیم به پایان رسیده و برای فصل بعد به دنبال یک چالش جدید خارج از روسیه خواهد بود. محمدی از یکی دو تیم داخلی مانند زسکا مسکو و حتی زنیت هم پیشنهادهایی داشت ولی همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد علاقه‌ای به ادامه فوتبالش در سرزمین تزارها نداشت.

میلاد هم‌اکنون در ترکیه به سر می‌برد. مدیر برنامه‌های او اعلام کرده که این بازیکن از کشورهای اسکاتلند، انگلیس، هلند و بلژیک پیشنهادهایی دارد ولی هنوز با هیچ‌یک از آنها به توافق نرسیده است. در این بین جدی‌ترین مقصد مدافع اسبق تیم راه‌آهن، سلتیک گلاسکوی اسکاتلند خواهد بود؛ قهرمان بلامنازع فوتبال اسکاتلند که در سطح اروپا هم تیم شناخته شده‌ای به شمار می‌رود.

آنها یک سال قبل هم خواهان میلاد بودند اما انتقال او نهایی نشد ولی قصد این تیم برای به خدمت گرفتن مدافع ایرانی فصل قبل احمد گروژنی جدی است اما در این بین یک شرط بزرگ وجود دارد، شرطی که مربوط به تیم آرسنال انگلیس می‌شود.

نشریه «سان» چاپ اسکاتلند در گزارشی راجع به ماجرای محمدی مطلب جالبی را منتشر کرد: «سلتیک باز هم به مدافع چپ ایرانی علاقه‌مند شده است و این بار می‌تواند او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد چراکه قراردادش با تیم احمد گروژنی روسیه به اتمام رسیده و یک بازیکن آزاد به حساب می‌آید. محمدی پیشنهاد احمد گروژنی برای تمدید قرارداد را رد کرده است. او در جام‌جهانی روسیه برای ایران بازی کرد و به شهرت معکوسی رسید؛ وقتی که می‌خواست توپ را به صورت ‌اکروباتیک پرتاب کند اما موفق به انجام این کار نشد.

با این حال او از سرعت بالایی برخوردار است. در دفاع یک بازیکن سختگیر به حساب می‌آید و قابلیت بازی در سمت راست خط دفاعی را نیز دارد. میلاد می‌تواند جایگزین خوبی برای تیرنی باشد. با این حال نیل لنون ممکن است برنامه‌های دیگری در سر داشته باشد. سلتیک در جذب امیلیو ایزاگوئیره ناموفق بود و محمدی در حال حاضر یک گزینه ایده‌آل برای آنها خواهد بد. چراکه هم برای خریدش نیاز به پول نیست و هم اینکه این بازیکن جای پیشرفت زیادی دارد و از سابقه ملی خوبی برخوردار است.

تیِرنی به آرسنال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. آنها با ۱۷.۵ میلیون پوند می‌خواهند این مدافع چپ ۲۲ ساله اسکاتلندی را به خدمت بگیرند. توپچی‌ها فقط ۴۵میلیون پوند در این فصل برای خرید بازیکن می‌توانند هزینه کنند و این تنها مشکل در راه جذب تیرنی است. اورتون و ناپولی هم جزء علاقه‌مندان مدافع چپ اسکاتلندی سلتیک به شمار می‌روند. در ساعت‌های اخیر ناپلی‌ها تلاش فراوانی برای جذب تیرنی انجام داده‌اند. باید گفت که دو تیم اندرلخت و خنک بلژیک هم جزء دیگر مشتریان محمدی به حساب می‌آیند که ممکن است گوی سبقت را از سلتیک بربایند.»

رسانه «۶۷ هیل‌هیل» نوشت: «سلتیک مانند سال قبل دوباره به جذب میلاد محمدی علاقه‌مند شده است. تیرنی به آرسنال در یک هفته اخیر نزدیک شده است. با رفتن احتمالی او تنها آندرو گوتمن به‌عنوان گزینه دفاع چپ برای سلتیک باقی می‌ماند و آنها باید یک بازیکن دیگر نیز به خدمت بگیرند. البته که جانی هایس هم می‌تواند در این منطقه از زمین بازی کند اما پست اصلی‌اش دفاع چپ نیست.

محمدی به واسطه پرتاب دیوانه‌وار سال قبلش در جام‌جهانی شهرت بالایی دارد. او حدود ۳۰ بازی ملی برای ایران انجام داده است اما تاکنون با هیچ تیمی، قهرمانی به دست نیاورده و البته باید بدانیم که در دوران بازیگری‌اش تنها برای دو تیم راه‌آهن و احمد گروژنی بازی کرده است. انتقال به سلتیک می‌تواند مهم‌ترین چالش زندگی ورزشی محمدی باشد.

تنها ضعف میلاد عدم تجربه بازی در مسابقات اروپایی است که می‌تواند کمی کارش را در ابتدا سخت و دشوار کند. محمدی باید بداند که تا انتقال تیرنی به‌آرسنال قطعی نشود او نمی‌تواند به اسکاتلند بیاید. سلتیک دو پیشنهاد اولیه آرسنال را رد کرده است.» نشریه «لسپورتس لنز» نیز اذعان داشت: «محمدی بهترین دفاع چپ حاضر در بازار نقل و انتقالات نیست اما نکته مثبت در قبال او این است که می‌تواند به صورت رایگان خریداری شود. محمدی یک گزینه خوب برای سلتیک در لیگ اسکاتلند خواهد بود اما در مسابقات اروپایی شاید انتخاب ایده‌آلی نباشد.»

وضعیت کنونی میلاد کاملا در این مطلب شرح داده شد. سلتیک او را می‌خواهد اما در صورتی که انتقال مدافع چپ حال حاضرشان به آرسنال یا ناپولی قطعی شود. توپچی‌های لندن فعلا در حال رایزنی با باشگاه اسکاتلندی برای گرفتن تخفیف هستند و ناپولی هم مذاکرات جدی‌ای را به تازگی آغاز کرده است. به نوعی آینده مدافع ملی‌پوش ما به آرسنال، ناپولی و جیب آنها بر می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • NEIMAR JR

      بره ارسنال

    • آدولف هیتلر ( وطن پرست )

      بیا ارسنال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج