جاباما
۸۸۲۳۷۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

عصبانیت پرسپولیسی‌ها از عملکرد محمدنبی

هواداران پرسپولیس به شدت از رفتارهای مهدی محمدنبی شاکی و عصبانی هستند.

خبرآنلاین: نبی به عنوان شانس اول مدیرعاملی باشگاه به هیات مدیره اضافه شد. آن زمان هیچ کس فکرش را نمی کرد ایرج عرب جانشین حمیدرضا گرشاسبی شود اما در عین تعجب، این اتفاق رقم خورد و از این رو، نبی به عنوان عضو هیات مدیره به کارش ادامه داد ولی او رفتارهایی داشت که انگار مدیرعامل باشگاه است.

مثلا در بحث مذاکره با گزینه های جانشینی برانکو، شخصا وارد عمل شد و حتی با عرب به ترکیه رفت. او تلاش کرد با برانکو نیز مذاکراتی داشته باشد ولی موفق به این کار نشد. حتی هنگام مذاکره با بازیکنان بر سر تمدیدقرارداد، نبی بیشتر از عرب در عکس ها به چشم می خورد.

این اتفاقات چندان هم بعید نبود اما موضوعی که هواداران پرسپولیس را شاکی کرده، اخباری است که از مذاکره نبی با بازیکنان مغضوب برانکو به گوش می رسد. گویا او طی یک ماه گذشته با مهدی طارمی، رامین رضاییان، پیام صادقیان، محسن مسلمان و... مذاکرات مستقیمی داشته و در فکر بازگرداندن وحید امیری است. می گویند فرشاد احمدزاده نیز پس از ملاقات با نبی به پرسپولیس اضافه شد.

هواداران پرسپولیس می گویند شرایط به گونه ای پیش می رود که انگار نبی فقط به دنبال بازیکنانی می رود که یک زمانی با برانکو به مشکل برخوردند و حالا که برانکو رفته، می خواهد همه آنها را به تیم برگرداند. البته گلایه جدید گابریل کالدرون در مورد پر بودن لیست تیم از یک سو و یارگیری غیرتخصصی بدون مشورت با کالدرون از دیگر مسائلی است که سرخ ها را آزار می دهد.

پرسپولیسی ها از دست نبی عصبانی هستند و با این شرایط بعید به نظر می رسد او دیگر شانسی برای مدیرعاملی بر باشگاه سرخپوش پایتخت به دست بیاورد زیرا برای رسیدن به صندلی مدیریت، محبوبیت مهم ترین اصل است ولی نبی فعلا این اصل را از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۳۳

      نبی حیا کن،پرسپولیس رو رها کن.

    • بدون نام

      خاک برسرش که پرسپولیس نابودکرد

    • عشقپولیس

      چرت نگو خبرآنلاین کثیف
      واقعا کثیفی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج