جاباما
۸۸۶۷۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ریوالدو: گریزمان ثابت کند ارزش ۱۲۰ میلیون را دارد

اسطوره بارسا معتقد است آنتوان گریزمان باید در زمین ثابت کند ارزش این همه هزینه کردن را داشته است.

ورزش سه: اسطوره بارسا معتقد است آنتوان گریزمان باید در زمین ثابت کند ارزش این همه هزینه کردن را داشته است.

آنتوان گریزمان پس از حرف و حدیث های بسیار در نهایت از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. ستاره فرانسوی یک سال پیش قرار بود پیراهن بارسا را به تن کند ولی قراردادش را تمدید کرد اما پس از حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان بار دیگر با بارسا وارد مذاکره شد و در نهایت آبی اناری ها با پرداخت بند فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی او را به خدمت گرفتند.

ریوالدو: گریزمان ثابت کند ارزش ۱۲۰ میلیون را دارد

ریوالدو اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا در مورد انتقال گریزمان گفت:« اگر بهترین بازیکنان را می خواهید، باید این ارقام نجومی (120 میلیون یورو) را برای خریدشان هزینه کنید.

این اعداد وارقام بار مسئولیت روی دوش بازیکنان را افزایش می دهد و اگر گریزمان می خواهد که تردیدی درموردش ایجاد نشود، باید بتواند شرایط را مدیریت کند. چگونه؟ او باید با ارائه بهترین فوتبالش، ثابت کند که ارزش پرداخت چنین مبلغی را داشته است.

ریوالدو همچنین در مورد شایعات جدایی نیمار از پی اس جی گفت:« اگر نیمار در پاریس بماند، باید رفتارهایش را اصلاح کند. او باید سعی کند تا دوباره هرجا که هست بهترین فوتبالش را ارائه دهد.

کاملا روشن است که او از شرایطش در پاری سن ژرمن راضی نیست و از تصمیمش مبنی بر ترک بارسلونا پشیمان شده است. ولی این مسائل آنقدرها ساده نیستند. پاری سن ژرمن مبلغ هنگفتی را برای خرید نیمار پرداخت کرده و طبیعی است که به او اجازه جدایی ندهند.

ممکن است که رسانه ها یا هواداران از نیمار راضی نباشند ولی او به تنهایی باید دراین شرایط برنامه ریزی کرده و بهترین بازی های ممکنش را ارائه دهد. اگر بتواند کار بزرگی برای تیم پاریسی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد، ممکن است هواداران پاریسی آرام شده و دلخوری های شان برطرف شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج