۸۹۴۷۹۱
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

پژمان بازغی: دستمزد میلیاردی نگرفته‌ام

بازغی گفت: دستمزد‌های میلیاردی که برخی بازیگران دریافت می‌کنند را من تا به حال نگرفته ام و نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم. شاید هم باشد اما من پیشنهاد میلیاردی نداشتم، بعید می‌دانم ظرفیت سینما آنقدر باشد که یک بازیگر دستمزد میلیاردی بگیرد مگر اینکه اسپانسر داشته باشد و پول خود را از این طریق تأمین کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: پژمان بازغی در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهر‌های مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی به دست آورده است.تا ۴ سالگی در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی می کردند و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می‌رود، پس از قبولی در دانشگاه آزاد در لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همانجا با سینما آشنا می‌شود. در ادامه قسمتی از گفتگوی او را می خوانید:

پژمان بازغی: دستمزد میلیاردی نگرفته‌ام

وضعیت این روز‌های سینما چگونه است؟

امروز کار کردن در سینما سخت‌تر از قدیم شده است. سینما به سمت صنعتی شدن، تبلیغاتی شدن پیش می‌رود و خیلی‌ها این کار را بلد هستند. شاید ما یک مقدار ذهنمان کهنه‌تر باشد که این کار را بلد نیستیم.

در طول این ۲۶ سالی که کار کردم ۵۰ فیلم، ۳۲ مجموعه تلویزیونی، ۱۷ تله فیلم و ۳ سال کار اجرا، فکر می‌کنم فقط بلد بودم کارم را انجام بدهم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم، اما اکنون مناسبات سینما شکل دیگری شده است و طبیعی است آدم اگر خودش را منطبق با اتفاقات روز نکند ممکن است عقب بماند و فکر می‌کنم بزرگترین آرزویم این است که بتوانم رو سفید باشم.

مافیا در سینما وجود دارد؟

صد در صد مافیا وجود دارد، در اکران و تولید مافیا وجود دارد به هرحال پول اگر در صنعت و ورزش وارد شود، مافیای خودش را خواهد داشت من از خیلی پول‌هایی که وارد سینما می‌شود اطلاعی ندارم، اما خیلی از اتفاقات به شکل تبلیغاتی برای بعضی‌ها رقم می‌خورد.

دستمزد‌های میلیاردی که برخی بازیگران دریافت می‌کنند را من تا به حال نگرفته ام و نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم. شاید هم باشد اما من پیشنهاد میلیاردی نداشتم، بعید می‌دانم ظرفیت سینما آنقدر باشد که یک بازیگر دستمزد میلیاردی بگیرد مگر اینکه اسپانسر داشته باشد و پول خود را از این طریق تأمین کند.

کسی که پول ندارد برای حضور در سینما چه کاری انجام بدهد؟

مسیر آکادمیک مسیر خوبی برای ورود جوانان به عرصه هنر است، از گروه‌های کوچک شروع کنند. بازیگران موفقی را داریم که از مسیر آکادمیک به این عرصه وارد شده اند.

هومن سیدی از سینمای جوان کارگردانی را شروع کرد و شاهد جوایز داخلی و خارجی آن هستیم، نوید محمدزاده از تئاتر شروع کرده است. این نشان می‌دهد که سینما مبتنی بر پول، شانس، پارتی نیست و بخشی از آن به توانایی و سواد بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      نا جونم محض رضای خدا موش می گیری!؟

    • بدون نام

      این بچه رشتی باید دستمزد میلیاردی بگیرد ؟؟؟؟
      مگه چکاره است ؟؟؟
      در این شرایط که مردم نمیتونن یک کیلو گوشت بخرند .
      فردا پس فردا هم میره کانادا و به ریش مردم میخنده .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تامردم نادان وبیشعور هست وضع همینه

    • بدون نام

      صداوسیما بودجه کلانی داره ووظیفه داره مردم روباراست ودروغ سرگرم کنه.بنابراین هرکس مثل همین پژمان بتونه یکساعت گربه رقصونی کنه،میتونه پول خوبی به جیب بزنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج