۹۰۴۷۲۸
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

حمایت وزیر از فتحی در جلسه محاکمه‌اش

روز پنجشنبه برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان رفتند تا با مسعود سلطانی‌فر درخصوص وضعیت این تیم گفت‌وگو کنند.

فرهیختگان: روز پنجشنبه برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان رفتند تا با مسعود سلطانی‌فر درخصوص وضعیت این تیم گفت‌وگو کنند. قرار بود تعدادی از پیشکسوتان جلسه‌ای خصوصی برگزار کنند، اما خبرش پخش شد و تعداد پیشکسوتان حاضر در جلسه افزایش یافت. جلسه‌ای که البته باب میل حاضران نبود و به چیزی که دنبالش بودند، نرسیدند.

حلقه‌ای که شکست

حلقه‌ای که قرار بود با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش قرار بگذارند، متشکل از هفت پیشکسوت بود که از طریق یکی از مسئولان وزارت ورزش به سلطانی‌فر پیغام داده بودند. قرار بود این نفرات در جلسه خصوصی با وزیر، خواهان برکناری فتحی و حضور یکی از اعضای هیات‌مدیره یا یکی از مدیران قبلی باشگاه در راس سکان مدیریت باشند. تلاش آنها برای برگزاری این جلسه، اما از داخل خود وزارتخانه شکست خورد، چراکه وزیر ورزش تمایلی برای تغییر مدیرعامل ندارد. روی همین حساب خبر جلسه هم به فتحی رسید و هم به چند پیشکسوت دیگر که آنها هم در جلسه حضور پیدا کنند. با حضور نفرات دیگر حلقه‌ای که قرار بود روی سلطانی‌فر تاثیر بگذارند، کارایی خود را از دست داد.

فتحی از میانه‌های جلسه وارد شد

یکی از نکات جالب این جلسه این بود که امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال دیرتر از سایرین به جمع اضافه شد. او دیرتر آمد تا بعضی‌ها با تصور نبودن او در جلسه راحت‌تر سخن بگویند و حتی خواهان برکناری فتحی شوند. با این‌همه بعد از ورود فتحی و تعجب برخی پیشکسوتان که به اصطلاح دست خود را رو کرده بودند، سلطانی‌فر حمایت خود را از فتحی علنی و از این لفظ استفاده کرد که خیالی برای ایجاد تغییر در استقلال ندارد و تا وقتی روی این صندلی هست، فتحی تغییر نخواهد کرد. حضور فتحی در نشستی که قرار بود تبدیل به محاکمه غیابی او شود، خوشایند چند نفر نشد و آنها به نشانه اعتراض صحبتی نکردند.

حضور چند پیشکسوت به نمایندگی از یک مدیر اسبق

نکته دیگری که باید به این گزارش اضافه کرد، حضور چند پیشکسوت استقلال در این جلسه از سوی یکی از مدیران اسبق باشگاه بود که سال‌هاست در این تیم حضور ندارد. او که چندی پیش هم انتقادهای تندی از وزیر ورزش مطرح کرده بود، چند پیشکسوت قدیمی را به این جمع فرستاد تا مسائلی را مطرح کنند که مدنظر او بود. این بحث‌ها بیشتر حول محور واگذاری تیم به بخش خصوصی و اهدای بخشی از سهام به پیشکسوتان بود. وزیر ورزش هم قول واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تا پایان سال را داد؛ وعده‌ای که هر سال تکرار می‌شود!

گلایه‌های جباری بعد از مراسم

«حقیقتا برای من چیزی عوض نشد و دیدگاهم تغییر نکرد. اگر به‌تنهایی مسائل را عنوان می‌کردم، شاید خیلی چیزها بر دلم نمی‌ماند. من دوست داشتم به وزیر ورزش که رئیس مجمع باشگاه استقلال است، بگویم چه اتفاقاتی در این باشگاه می‌افتد. دوست داشتم او صحبت‌هایم را موشکافی کند و بعد همه‌چیز را بررسی کند و تصمیم بگیرد.

من خیلی دوست داشتم بدانم مسائل داخل و اطراف باشگاه چگونه به گوش وزیر می‌رسد و عادت ندارم در جمع، چنین حرف‌هایی را بزنم، اما به هر حال دیروز فرصت این کار فراهم نشد.» اینها صحبت‌های علی جباری، رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه درمورد نشست با وزیر ورزش بود که مشخص می‌کند از برگزاری این جلسه به‌شدت ناامید شده است. او قصد داشت در این جلسه به‌تنهایی یا همراه با چند پیشکسوت همسو با وزیر صحبت کند که با پاتک وزیر مواجه شد.

کسی فکر رفتن فتحی را نکند

پیغام این جلسه به پیشکسوتان استقلال بسیار واضح بود. درحقیقت وزیر ورزش در این جلسه به قدیمی‌ترهای استقلال توصیه کرد که با باشگاه استقلال همکاری کنند و از فتحی در رسانه‌ها حمایت داشته باشند تا باشگاه در شرایط آرامش قرار بگیرد. حمایت او از فتحی و حضور پیشکسوتان نزدیک به او در این جلسه پیغام واضحی را برای معترضان به مدیریت فتحی صادر کرد؛ اینکه قرار نیست تغییری ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن حاجتی

      خاک بر سر پیشکسوتان اینقدر بی عرضه هستن بایستی باشگاه سر وزیر فتحی خراب کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنبال پست مقام هستن ...اینم یک جور سیاست واسه ساکت کردن پیشکسوتان بی عرضه استقلال ...مرد به زنوزی میگن درود بر شرفش دیدیم چطور از حق تیم تراکتور داشت دفاع می کرد..به عنوان یک ترک حال کردم به غیرت شرفش ...بااینکه تیم دومم استقلال بود اما خیلی بی صاحب.... هواداران استقلال شده بازیچه اقای وزیر و ناظمی ...با یک اعتراض کوچک مدیر عامل پیروزی عوض شد اما استقلالیا سه سال فریاد می زنن ولی کسی ادم حسابشون نمی کنه ..تازه از مدیر عاملش دفاع هم می کنن ....

    • مسعود. الف

      سلطان فیزوری علی جباری!!! تو که عرضه نداری حرفتو در جمع بزنی واز حق باشگاه و هواداران دفاع کنی، چطور سلطان شدی؟؟!!! تورو خدا دست ازسر این باشگاه بردار برو یه مغازه ای چیزی برا خودت دست وپا کن!

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      شرف کجارفت‌ ؟ این تلاش وزیر واس نابودیه استقلال نیس؟ فتحی با بازی دادن هوادران کل تیم استقلالو تغییر داد ب دستور همین وزیر کفتار. ثبات رو از استقلال گرفت.‌هوادران بارها رفتن در فدراسیون فوتبال اعتراض کردن اینهمه تو ورزشگاه اعتراض میکنن تو شبکه های مجازی اعتراض کردن پیشکسوتان اعتراض کردن هواداران زیر پستای همین کفتار تواینستاگرامدکامنت دادن ک آقا ما فتحی رو نمیخایم پس چرا این فتحی رو عوض نمیکنن؟ چرآ نباید یکی مث آذری و فتح الله زاده بیان؟ چون دوتا عالی ان اگ اومدن تیمای خوبی میبندن ‌ . بعد ازاینور ایرج عرب ک خوبم کار کرد واس پرسپولیس تیمو حفظ کرد چهارتا ملی پوشم جذب کرد اما هوادراش اعترآض کردن اما ن ب اندازع نصف هوادرای استقلال. ی اعتراض معمولی کردن زود رفتن ی مدیر عامل فوتبالی جناب انصاری فرد رواوردن بجاش. این تبعیض نیست؟ تلاش واس نابودیه استقلال و تلاش واس موفقیت پرسپولیس نیست؟ چرا کسی ب هواداران استقلال گوش نمیده‌ ؟ چون میخان استقلالو کلا منحل کنن دستور از بالاس‌ چون تیم شاهنشاهیه. فتحی میمونه چون هنو ماموریتش تموم نشده نگهش میدارن ک اامسالم تو آسیا و لیگ و حذفی استقلالو ناک اوت کنه بدهکارش کنه بعد بره

      پاسخ ها

      • م.ر.ا

        خدا پدرت بیامرزه دقیقا درست گفتی

      • بدون نام

        ب نظربنده حقیر سیاست وزارت خوب جواب داده تو این چند سال البته همراه با اقای ناظمی ‌‌‌‌..اینا از استقلال پیروزی برای محکم کاری خودشون نشستن رو صندلی حدقل تو چند سال سو استفاده می کنن ..از هواداران دو تیم موافق و مخالف ساختن ...اما استقلال تو این وسط مظلوم واقع شده ...خوب دارن از باشگاه استقلال برای دلالی از بازیکنا و بقیه چیزا پول ب جیب می زنن ..اگر هوادران استقلال اعتراض کرد از اون طرف هواداران پیروزی از وزارت فدارسیون اینا دفاع کنن ...‌۱۸ تا بازیکن رد بدل میشه از یک تیم معنیش ینی چی تازه بازیکنای گرون قیمت جایگزین می شود .......بخدا از یک ادم خنگ اسکل و دیونه هم بپرسی متوجه میشه استقلال شده کار کاسبی مدیران و هیات مدیره استقلال و وزیر و اقای ناظمی ....ینی از جنایت بدتر..... این خیانت بزرگ باید تو کتاب گنیس ثبت بشه ....ب هر حال ما هنوزم که هنوز اعتقاد داریم چوب خدا صدا نداره به این امید نشستیم چش ب راهیم

    • بدون نام

      چرا اقای ناظمی میگه ما به خاطر هوادارهای مدیرعامل پرسپولیس رو عوض کردیم ولی در مورد استقلال اقای وزیر پافشاری برای موندن فتحی میکنن،اقای روحانی کی میری و این لجنها رو با خودت میبری؟ایشالا اه این هوادارها دامن خودت و خانوادت رو بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج