۹۱۹۰۸۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طالبی: برای قضاوت ویلموتس زوداست

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باخت به بحرین، بحران‌زا نیست گفت: مارک ویلموتس را نباید با برد پرگل مقابل کامبوج و یا باخت یک بر صفر مقابل بحرین تحلیل و قضاوت کرد.

خبرگزاری مهر: جلال طالبی در خصوص باخت یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در سومین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا گفت: شکی نبوده و نیست که بحرین از لحاظ فوتبالی حرفی برای گفتن مقابل بازیکنان تیم ملی ایران ندارد. شب گذشته هم که باختیم روی موقعیت های اندکی بود که بحرین به دست آود و نهایت استفاده را هم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه درباره عملکرد شاگردان مارک ویلموتس یادآور شد: بحرین خوب بازی کرد و بالاتر از حد توانش هم ظاهر شد اما تیم ملی هم نخواست که از دیدگاه هجومی خودش دست بکشد. تیمی که مدام به فکر گلزنی است قطعا با ریسک بالا هم بازی می کند و می تواند در لایه های دفاعی اش شکننده شود.

وی تاکید کرد: مارک ویلموتس را نمی توان با برد ۱۴ بر صفر مقابل کامبوج و باخت یک بر صفر مقابل بحرین آنالیز کرد. برای قضاوت و تحلیل این مربی زود است. او در ابتدای مسیر خود در فوتبال ملی ایران است. فرصت زیادی را باید به ویلموتس داد تا بتواند فلسفه متفاوت خود نسبت به دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی را پیاده کند.

طالبی بار دیگر با اشاره به این موضوع که باخت مقابل ایران کار برای صعود به مرحله بعدی مسابقات را کمی سخت تر کرد اظهار داشت: شخصا فکر نمی کردم مقابل بحرین ببازیم. فوتبال همین است و باید با اتفاقی که افتاده است راه را ادامه دهیم. تیم ملی ایران کار خود را برای صعود به دور بعدی کمی سخت تر کرد اما باز هم معتقدم به عنوان تیم اول از گروه صعود خواهیم کرد. تیم ملی با باخت به بحرین وارد بحران نشده و این اتفاقی است که می تواند برای همه تیم ها رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سه تا مربی اوردن یکی برای تیم ملی یکی برای استقلال یکی برای‌ پرسپولیس که هر سه انها به ده شاهی هم نمی ارزند والله مربی ایرانی بهتر از اینها هستند فقط پول. بیت المال را بی جهت هزینه کردید

    • بدون نام

      سه تا مربی اوردن یکی برای تیم ملی یکی برای استقلال یکی برای‌ پرسپولیس که هر سه انها به ده شاهی هم نمی ارزند والله مربی ایرانی بهتر از اینها هستند فقط پول. بیت المال را بی جهت هزینه کردید

    • علی11

      مونده پی ببریم کی روش چه کارها و خدماتی برای فوتبال کشورمون کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج