جاباما
۹۲۱۲۳۷
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

چرا یارانه شهریور برای برخی واریز نشد؟

سازمان هدفمندسازی یارانه ها طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی در مورد برخی شبهات مطرح شده درباره واریز نشدن یارانه حدود چهار صدم درصد از سرپرستان خانوار (کمتر از ۱۰ هزار نفر) در شهریور ماه ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هدفمندسازی یارانه ها طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی در مورد برخی شبهات مطرح شده درباره واریز نشدن یارانه حدود چهار صدم درصد از سرپرستان خانوار (کمتر از ۱۰ هزار نفر) در شهریور ماه ارائه کرد.

اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این اطلاعیه نوشته است: ‌هر ماه تعداد اندکی از خانوارها به دلایل مختلفی ناچار به اقدام هایی از جمله تغییر حساب بانکی، تغییر بانک عامل، تغییر سرپرست خانوار یا اعمال جداسازی و تفکیک خانوار به دلیل ثبت رخداد ازدواج، طلاق، معرفی سرپرست جدید به دلیل فوت سرپرست قبلی و غیره می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است: از آنجایی که فرآیند محاسبه و پرداخت یارانه ها مطابق قانون فرآیندی ماهانه است، تعداد بسیار کمی از ۲۴ میلیون خانوار دریافت‌کننده یارانه نقدی یعنی جمعیتی کمتر از ۱۰ هزار نفر که کمتر از چهار صدم درصد سرپرستان خانوار هستند در زمان محاسبه نهایی و واریز یارانه ماهانه موفق به معرفی شماره حساب معتبر نمی‌شوند که در اصطلاح به آن «رد حساب» می‌گویند که به منزله نبود حساب بانکی معتبر در سامانه رفاهی است و بر این اساس مطابق قانون یارانه آن ماه خاص برای آنها محاسبه و در نتیجه واریز نمی شود.

بدیهی است به محض معرفی شماره حساب بانکی معتبر از سوی این سرپرستان خانوار مجدداً در فهرست پرداخت یارانه قرار خواهند گرفت، اما این امر به معنی واریز یارانه ماه یا ماه هایی که شماره حساب معتبر نداشته‌اند نیست؛ زیرا بر اساس ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی ماده هفت قانون هدفمند کردن یارانه ها، مجوز قانونی برای این موضوع وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسآنی که یارانه میگیرند در مملکت شریک هستند بایستی در رای گیری شرکت کنند ازبقیه انتظار نداشته باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!!!با 45000 تومن؟

    • بدون نام

      ولش کنید‌ این حرفهای مزخرف را‌ این ها چیه؟

    • بدون نام

      چرا یارانه اضافه کمیته امداد و بهزیستی پرداخت نشد

    • امید

      آخه برادررر!!! چرا دروغ؟؟؟ من هیچکدام از اون دلایلی که گفتی نداشتم .شماره حساب بانکی هم کاملا صحیح و سلامت بود ، کارت بانکی هم سالم بودبعد بدون دلیل یارانه رو واریز نکردین؟خودتان نفهمین به بقیه میخواین دروغ را بفهمانید!!!

    • بدون نام

      یعنی کسی که شماره حسابش عوض بشه حداقل یکماه یارانشون بزور خورده میشه، اونوقت چطور توقع دارن این دولتی که دنبال خوردن حق مردم هست بهش اعتماد بشه، کسی که یارانش واریز نشه هر آدم سالمی میدونه که این باید نزد دولت به امانت بمونه نه اینکه از خدا خاسته هاپولی کنن کم میخورین که به یارانه مردم هم رحم نمیکنید؟!!

    • محمود

      به این میگن دروغ شاخدار.برای قطع حساب سرپرست مشخصه ،لرای واریز ماه جاری مشخصه اما برای واریز یارانه ربوده شده نامشخص .بقول بچه خای اینترنتی ههه هههههههه

    • mehdi

      سلام.ما سه نفریم.کارم اینه که پیش پدرم شاگردی میکنم واسه همین یارانه منو قطع کردن ازبس حقوقم بیشتر هس واسه همین خخخخخخ.جالبش اینجاس یارانه پدرم قطع نشده

    • نادم و پشیمان

      یارانه من قطع شد.
      من دیگه در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم.
      هر چی هم تا حالا رای دادم حرومتون باشه انشالله.

    • بدون نام

      اصلا مشخص نیست چه به چیه دولت دستش توجیب مردمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج