جاباما
۹۲۶۰۶۰
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

کاخ سفید: ترامپ کار اشتباهی انجام نداده است

کاخ سفید مدعی شد، متن‌های جدید منتشر شده از شهادت‌های مربوط به تحقیقات استیضاح رئیس جمهوری آمریکا شواهد بسیار کمتری نسبت به آنچه قبلا در این باره وجود داشت، نشان می‌دهد.

ایسنا: کاخ سفید مدعی شد، متن‌های جدید منتشر شده از شهادت‌های مربوط به تحقیقات استیضاح رئیس جمهوری آمریکا شواهد بسیار کمتری نسبت به آنچه قبلا در این باره وجود داشت، نشان می‌دهد.

به نقل از پایگاه خبری هیل، پس از آنکه نماینده منصوب ترامپ شهادتش را تغییر داد و رئیس جمهوری را به اعمال فشار بر اوکراین متهم کرد، استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: هر دو متنی که امروز منتشر شدند، نشان می‌دهند شواهد بسیار کمتری نسبت به گذشته درباره تحقیقات استیضاح ترامپ وجود دارد. هیچ عنوانی از عناوین مغرضانه رسانه‌ای مبتذل وجود ندارد که بر روایت مذکور تاثیر بگذارد و این حقیقت را تغییر دهد که ترامپ کار اشتباهی انجام نداده است.

کاخ سفید: ترامپ کار اشتباهی انجام نداده است

این بیانیه از سوی سخنگوی کاخ سفید کمی پس از آن منتشر شد که سفیر منصوب شده آمریکا از سوی ترامپ در اتحادیه اروپا شهادت اصلی خود را تغییر داد و گفت "یادش آمده" درباره مشروط کرده کمک نظامی به اوکراین به تحقیقات درباره پسر جو بایدن، با یکی از دستیاران رئیس جمهوری اوکراین صحبت کرده است.

گریشام ادامه داد: گوردون ساندلند مستقیما گفت که از این مساله آگاهی نداشته و هنوز هم نمی‌داند چه زمانی و چرا یا توسط چه کسی این کمک‌ها به تعویق افتاده است. او گفته بود که تصور می‌کند ارتباطی به این کمک‌ها داشته باشد اما نمی‌تواند منبع موثقی را برای این تصور و گمانش معرفی کند.

سخنگوی کاخ سفید به دومین متن شهادت از سوی کرت وولکر، فرستاده ویژه سابق آمریکا در اوکراین نیز اشاره کرد که در آن آمده‌، "اوکراینی‌ها نمی‌دانستند که ما چنین تصمیمی درباره تعویق کمک‌های نظامی داشتیم و این گروکشی محسوب نمی‌شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره ترامپ خونخوار جنایتکار دیکتاتور

    • بدون نام

      ترامپ کسمشنگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج