۹۳۹۲۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کلوپ: می‌توانستیم پیروزی آسان‌تری کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از استقامتی که شاگردانش برای کسب پیروزی خانگی مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به کار گرفتند، تمجید به‌عمل آورد.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ در نشست خبری پس از برد ۲ بر صفر امروز (شنبه) لیورپول مقابل واتفورد در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس که قهرمانی نیم‌فصل قرمزپوشان مرسی‌ساید را مسجل کرد، به تمجید از روحیه شاگردانش پرداخت. لیورپول در این بازی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد، اما در نهایت با دو گل محمد صلاح شانزدهمین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد.

کلوپ گفت: مهمترین چیز در این مقطع از فصل استقامت داشتن است و این همان چیزی بود که در بازی امروز ما دیده شد. ما نسبت به حریف خود بازی‌های به مراتب بیشتری در این فصل انجام داده‌ایم، حریفی که با آرایشی جدید به میدان آمده بود و نایجل پیرسون هم نشان داد در مدت کوتاهی که سرمربی این تیم بوده است توانسته تأثیر فوق‌العاده‌ای روی این تیم بگذارد. این بازی به نظرم برای آنها یک قدم روبه جلو بود.

کلوپ با اعتراف به اینکه تیمش بهترین بازی خود را ارائه نکرده است، افزود: حریف موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت، اما ما هم آلیسون را درون دروازه داشتیم. ما گل‌های‌مان را زدیم، اما جدا از این، بازی جنگنده‌ای هم ارائه کردیم. اما اگر می‌‌خواهید بدانید که آیا می‌توانستیم آسان‌تر از این‌ها بازی را ببریم باید بگویم که بله. اگر هوشمندانه‌تر بازی را مدیریت می‌کردیم و کمی بیشتر توپ را در زمین بازی می‌چرخاندیم، می‌توانستیم آسان‌تر برنده شویم. بازیکنان ما خسته نیستند، اما اینکه همیشه بر بازی کنترل داشته باشید، خسته‌کننده است. به همین دلیل من احساس می‌کنم که گاهی اوقات هم لازم است که خوب دفاع کنیم، چون همیشه نمی‌شود بی‌‌عیب و نقص حمله کرد.

کلوپ ۵۲ ساله با اشاره به مصدومیت جورجینیو واینالدوم که در ابتدای بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد - آنهم در حالی سه‌شنبه شب در یک چهارم نهایی جام اتحادیه باید به مصاف استون‌ویلا برود و یک روز بعد در جام جهانی باشگاه‌ها در قطر به میدان خواهد رفت - تأکید کرد: در هر بازی ما داریم یک بازیکن را از دست می‌دهیم که این اتفاق جالبی نیست. این مشکل اصلی ماست. ما مشکلی با برنامه بازی‌های‌مان نداریم، چون تقویم همین است، اما از دست دادن بازیکن در این وضعیت اصلاً جالب نیست. با این حال چاره‌ای جز کنار آمدن با آن نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج