۹۷۶۶۱۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

همه افراد را آلوده به ویروس کرونا تصور کنید

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: همه افراد را باید آلوده به ویروس کرونا تصور کنیم، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: همه افراد را باید آلوده به ویروس کرونا تصور کنیم، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

محمدرضا صائینی دیروز (۱۰ فروردین) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان از لحاظ آزمایشگاهی، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۵۴۰ مورد رسید که از این تعداد ۳۴۹ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی در رابطه با مجموع بیماران مبتلا به بیماری کووید - ۱۹ که در بیمارستان‌های استان بستری شدند، افزود: مجموع بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۱۵۱۵ نفر بوده و بر اساس آخرین آمارها، ۳۵۹ نفر در استان بستری هستند.

این مسئول تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶ نفر در اثر ابتلا به کووید - ۱۹ جان خود را از دست دادند که مجموع افراد فوتی بر اثر این بیماری به ۵۲ مورد رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با تاکید بر اینکه اکنون در شرایطی هستیم که فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از آیتم‌های بسیار مهم برای کنترل بیماری کرونا است، ادامه داد: فاصله‌گذاری اجتماعی بحثی است که همه ما باید به آن اعتقاد داشته باشیم، زیرا این بحث تنها مختص ایران نیست، بلکه همه کشور‌های دنیا نیز به این مسئله اعتقاد دارند و آن را اجرا می‌کنند.

صائینی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم این بیماری در کشورمان کنترل شود باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را به صورت دقیق اجرا کنیم، اظهار کرد: همه مردم استان و کشور باید به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مومن، هم‌قسم و هم‌نظر باشند و با رعایت فاصله طولی، آداب تنفسی، بهداشت فردی، حضور نیافتن در اجتماعات و دورهمی‌ها به خصوص در روز طبیعت اجتناب کنند تا به پیک بیماری کرونا در استان نرسیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به رعایت نکات بهداشتی و آداب تنفسی مردم استان و وجود اقداماتی که در راستای کنترل و پیشگیری از کووید - ۱۹ در استان انجام شد، وضعیت قابل قبولی داریم، افزود: اقداماتی در استان برای کنترل و پیشگیری از کووید - ۱۹، از جمله تعطیلی اصناف، دانشگاه‌ها و مدارس جزو گام‌های موثر برای پیشگیری از ویروس کرونا بود.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۶۰۰۰ نفر از استان قم به استان ما سفر کرده بودند که همه آنان رصد شده و مراقبت‌های مربوطه برای آنان انجام شد، تصریح کرد: کنترلی که بر روی چینی‌های مقیم زنجان داشته‌ایم و شناسایی، قرنطینه و ایزولیشن صحیح افراد مبتلا و مشکوک به بیماری کووید - ۱۹ نیز مانع شیوع وسیع و خارج از کنترل ویروس کرونا در استان زنجان شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اکنون باید همه افراد را آلوده به ویروس کرونا تصور کنیم، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که وضعیت فردی که در کنارمان نشسته حتی خودمان هم به لحاظ ناقل بودن مشخص نیست، بنابراین افرادی که در تجمعات حضور دارند، حتما باید از ماسک به صورت صحیح استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج