۹۸۵۵۸۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اسدی: آرزویم مربیگری در تراکتور است

کاپیتان سابق تراکتور ابراز امیدواری کرد روزی بتواند به عنوان مربی به این تیم برگردد.

ورزش سه: کاپیتان سابق تراکتور ابراز امیدواری کرد روزی بتواند به عنوان مربی به این تیم برگردد.

مرتضی اسدی یکی از چهره های ویژه و محبوب نزد هواداران تراکتور است؛ کاپیتان آذری زبان و سابق تراکتور که دوران پرفروغی را در این تیم سپری کرد و تنها جام قهرمانی سرخ‌پوشان نیز با دستان او در حذفی بالا رفته، حالا چند سالی است در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند.

اسدی که در لیگ نوزدهم نیز دستیار اول فراز کمالوند در پارس جنوبی بود، با استعفای این مربی او نیز تیم بوشهری را ترک کرد. کاپیتان سابق تراکتور درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر نوزدهم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من فکر می‌کنم تراکتور روند خوبی را در پیش گرفته بود و شانس خوبی برای بالا آمدن در لیگ برتر داشت اما تعطیلی به وجود آمده به خاطر شیوع کرونا بیشتر از همه به ضرر این تیم شد.

تراکتور در بین مدعیان قهرمانی شرایط بهتری از نظر فنی داشت اما تعطیلی مسابقات و تمرینات سبب افت تیم می‌شود. امیدوارم کادرفنی بتواند تیم را از شرایط کنونی در بیاورد و با شروع دوباره لیگ برتر بار دیگر تراکتور با نتایجی که کسب می‌کند هواداران را خوشحال کند.

وی نظرش درباره ادامه مسابقات فوتبال را اینگونه بیان کرد: به هر حال کرونا یک معضل جهانی است و شما می‌بینید کل دنیا با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند. شرایط سختی در تمام کشورها حکم‌فرما شده و همه باید کمک کنیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیمی که به صلاح فوتبالیست‌ها و مربیان و فوتبال ایران است را بگیرند تا هیچ‌کس ضرر نکند.

کاپیتان سابق تراکتور درباره شایعه تعطیلی مسابقات با تعیین قهرمانی پرسپولیس گفت: این مساله منطقی نیست و فکر نمی‌کنم هیچ کشوری برای لیگ خود چنین تصمیمی بگیرد. اگر قرار به تعطیلی است باید بدون تعیین قهرمان باشد، اما فکر می‌کنم به زودی شرایط برای ادامه بازی‌ها مهیا شود.

اسدی درباره برنامه‌های خود برای مربیگری تاکید کرد: من طی دو سال گذشته با حمایت آقای کمالوند کارم را در مربیگری شروع کردم. کلاس‌های مختلف را نیز پشت سر می‌گذارم تا بتوانم از نظر دانش مربیگری نیز خودم را تقویت کنم. شرایطم در این عرصه خوب است و امیدوارم بتوانم روزی در تراکتور کار مربیگری انجام بدهم. من همیشه ارتباط خوبی با هواداران تراکتور داشتم و پرشورها نیز به من لطف داشته‌اند. امیدوارم یک روز به عنوان مربی برگردم و بتوانم داشته‌هایم را در اختیار تیم محبوبم بگذارم.

وی درباره آینده تراکتور نیز افزود: من فکر می‌کنم تراکتور امسال در صورت ادامه مسابقات حداقل می‌تواند یک جام را به دست بیاورد. تیم کنونی مجموعه خوبی است که حداقل جام حذفی را می‌تواند به دست بیاورد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و هواداران خوشحال شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه آرزوی حقیری داری آخه مربیگری گاوآهن هم شد آرزو

      پاسخ ها

      • دومان آذربایجان لی

        عجب بی ادب هستی تو

      • نبات

        عقده حقارت ...مربی لجن پولیس بودن بشه آرزو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج