جاباما
۹۹۳۵۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شرایط پیچیده برای مدافع پرسپولیس

سازمان لیگ همچنان قصد ندارد تکلیف این فصل را روشن کند و هنوز در انتظار دستور وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کروناست و در این شرایط، برخی فوتبالیست‌ها کاملاً بلاتکلیف هستند.

خبرورزشی: شرایط محمد نادری با همه بازیکنان در تمام تیم‌های ایران متفاوت است. نادری در ابتدای فصل با قرارداد قرضی از باشگاه کورتریک بلژیک به ایران بازگشت و راهی کمپ پرسپولیس شد. یعنی قرارداد او، در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و جالب اینکه نادری بازیکن آزاد نمی‌شود بلکه باید دوباره به کورتریک و بلژیک برگردد زیرا طبق قرارداد، مدیران باشگاه بلژیکی هستند که باید برایش تعیین تکلیف کنند.

این در شرایطی است که لیگ بلژیک به خاطر شیوع گسترده کرونا لغو شده و باشگاه‌های این کشور فعلاً در تعطیلی به‌سر می‌برند. حالا نادری در انتظار آخرین خبر از سوی سازمان لیگ است. اگر سازمان لیگ اقدام به لغو مسابقات کند، این بازیکن با وجود اینکه حداقل ۱۴ و حداکثر ۱۵ بازی دیگر برای پرسپولیس تا پایان فصل باقی مانده، می‌تواند به بلژیک رفته و راهی تیم‌های دیگری شود.

اگر لیگ ادامه پیدا کند، باز با شرایط جدیدی مواجه می‌شود زیرا در صورت شروع دوباره بازی‌ها، تقویم پرسپولیس حداقل تا اواسط شهریور در سه تورنمنت پر است و نادری احتمالاً تعدادی از دیدار‌های نیم‌فصل اول لیگ بعدی بلژیک را از دست می‌دهد. البته اخبار زیادی در مورد آینده این بازیکن شنیده می‌شد.

مثلاً می‌گفتند او در فصل آینده هم پیراهن کورتریک را نمی‌پوشد، چون قرار است به عنوان یک بازیکن جوان و مدافع متخصص در پست‌های سمت چپ و دفاع مرکزی، به تیم دیگری در لیگ بلژیک منتقل شود. در این صورت، او در تیم جدیدش هم با مشکلاتی مواجه خواهد شد. به هر حال وضعیت نادری، وضعیتی پیچیده‌تر از باقی فوتبالیست‌های شاغل در لیگ ایران است و اگر سازمان لیگ به این بلاتکلیفی باشگاه‌ها ادامه بدهد، بدون تردید نادری بیش از سایر فوتبالیست‌ها متضرر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج