جاباما
۹۹۶۴۲۶
۱۷ نظر
۵۰۱۶
۱۷ نظر
۵۰۱۶
پ

برخورد پلیس با اخلالگران بازار خودرو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از ورود پلیس امنیت اقتصادی به بازار خودرو و کشف ۶۳۴ دستگاه خودرو احتکار شده طی ۲۴ گذشته در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از ورود پلیس امنیت اقتصادی به بازار خودرو و کشف ۶۳۴ دستگاه خودرو احتکار شده طی ۲۴ گذشته در کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو اظهار کرد: باتوجه به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو در عرضه، نوسان قیمت، افزایش قیمت در بازار، عده ای افراد سودجو و فرصت طلب به امید دستیابی به سودهای کلان حاصل از این معاملات، اقدام به احتکار و نگهداری خودروهای صفر کیلومتر در انبارها و پارکینگ های عمومی کرده و از عرضه آن به بازار فروش خودداری می کنند.

وی افزود: به خاطر حساسیت موضوع و دستور ویژه فرمانده ناجا مبنی بر ورود پلیس امنیت اقتصادی به بازار خودرو، این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش بینی، پیشگیری و کنترل طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و طرح عملیاتی مبنی بر شناسایی و برخورد قضائی با متخلفان را به تمامی استان ها ابلاغ کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: به علت اهمیت موضوع، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جدیت در کمترین زمان طرح مذکور را در سطح کشور اجرا و با انجام تحقیقات و اقدامات فنی پلیسی محل دپو و احتکار خودرو در چهار انبار و پارکینگ شناسایی که در بازرسی از این انبارها ۶۳۴ دستگاه انواع خودروی سواری داخلی و خارجی، طی ۲۴ ساعت گذشته در استان های تهران، اصفهان و قم کشف و انبارهای مربوطه پلمب شدند.

سردار مقیمی ادامه داد: هرگونه دپوی خودرو در شرایط فعلی تخلف محسوب شده و پلیس امنیت اقتصادی با رصد اطلاعاتی نسبت به شناسایی انبارها و پارکینگ ها و محل احتکار خودروها اقدام می کند و چنانچه در بررسی ها و گزارش های مردمی خودروی صفر کیلومتر به صورت تجمیعی در پارکینگ های عمومی، خصوصی و انبارها نگهداری شده باشند، جرم احتکار تلقی شده و با هماهنگی و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی پرونده قضائی برای آن ها تشکیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: افرادی که اقدام به احتکار خودرو کرده اند، هرچه سریعتر خودروهای احتکاری را در بازار عرضه کرده و نسبت به تعیین و تکلیف آن اقدام کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کارها هیچ فایده ای ندارد مشکل اصلی تورم است که دامن گیر این ملت شده کاهش ارزش پول که کار دولت است تزریق بی حساب نقدنگی به جامعه و ایجاد فاجعه اقتصادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها راه جمع کردن بساط احتکار خودرو ،اعطای جایزه به کسانیست که گزارش کشف انبار، پارکینک وحتی منازل را بدهند ،مثلا بابت هر گزارش احتکار 1 ملیون تومن جایزه حق الکشف،اونوقت خواهید دید یک هفته ایی امار تمام خودروهای احتکاری رو خواهد شد

      • بدون نام

        احسنت دقیقا

      • المیرا

        روند پروسه طولانی رسیدگی به پرونده این اخلال گران مفسد.صدوراحکام ضعیف.برخوردضعیف متناسب باجرم .مدارا کردن بامحتکرین واختلاس گران وزمین وجنگل خواران مافیای قدرتمنددراین برهه اززمان مخصوصادراین دهه اخیر . باعث رشد فزاینده این مشکلات اقتصادی واخلاقی شده .مثل مارخورده افعی شده یکدفعه اتفاق نیفتاده به مرور زمان بوجود امده واژده های هفت سر شده اند

    • بدون نام

      طرح پلیس دربرخورد با تخلفات در ایران همانند ریختن اب با سطل بر دهانه اشفشان فعال ،جوشان است.

    • merikh

      اینکارها خوبه ولی فایده ای نداره اقتصاد خرابه قوه قضاییه فاسده کسی فکر ملت نیست فکر جیباشونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      با ار انحصاری حذف کنید این همه پلیس بازی نیاز نداره همه چیز درست میشه

    • بدون نام

      با ار انحصاری حذف کنید این همه پلیس بازی نیاز نداره همه چیز درست میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تا حالا اقدامی نکردید

    • بدون نام

      یعنی دپوی ایرانخودرو و سایپا رو هم شامل میشه ؟ !!! یا یا اون چند هزارتا تو خط تولی منتظر نصب پخش هستن

    • بدون نام

      پس اخلالگران اپارتمان و مسکن چی میشن
      وقت پیگیری برا اینا کی هستش؟؟؟
      قیمتهای اپارتمان ۳ برابر پارسال شده
      چراااا ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. در شرایط فعلی یک کارمند باید صد و پنجاه سال کار کند تا بتواند یک مسکن متوسط به قیمت امروز بخرد. البته قطعا پس از صد و پنجاه سال پس انداز، قیمت مسکن هم ثابت نخواهد ماند و چند هزار برابر خواهد شد. یعنی عملا هیچ کارمندی امکان خانه دار شدن ندارد.

    • بدون نام

      احتکارچی مردم عادی نیستند چون مردم عادی پولی ندارند حتی یه پراید بخرند فقط کار آقازاده ها و دولتی ها هستند که این کارها را انجام میدهند.

    • بدون نام

      تا حالا کجا بودین؟؟؟

    • بدون نام

      خواهشن بادلالان ملک وخونه هم خودی نشون بدین

    • بدون نام

      قیمت تمام شده بدند مابی سوادا هر چه جدول نگاه کردیم نمی فهمیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج