۱۲۳۱۸۰۸
۲۹۹۶۲
۲۹۹۶۲
پ

ارزان‌ترین تکنیک‌های زیبایی واژن را بشناسید

تکنیک‌های زیبایی واژن از جمله روش های جدیدی برای زیبایی واژن است که برای اکثر افراد جامعه ناشناخته محسوب می شود.در ادامه این مطلب با برخی از تکنیک‌های زیبایی واژن آشنا شوید و درباره این روش ها اطلاعات کسب کنید.

از آن جایی که امروزه روش های جراحی و غیر جراحی فراوانی برای زیبایی واژن خانم ها در کل دنیا وجود دارد، در این قسمت می خواهیم با تکنیک های ارزان قیمت زیبایی واژن در بانوان که در ایران رایج است، آشنا شویم.

خوب است بدانید که رضایت از اندام جنسی در هر مرد و زنی نقش مهمی را در سلامت جنسی و رضایت جنسی آن ها بازی می کند. به همین دلیل نیز در سال های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص در عرصه پزشکی شاهد رونق گرفتن تکنیک هایی برای زیبایی اندام جنسی مردان و زنان هستیم. در این بین تکنیک های جراحی ویژه زیبایی واژن زنان مانند لابیا پلاستی به دلیل قیمت بالاتر و ریسک کلی روش های جراحی که از تکنیک های تهاجمی به بدن محسوب می شود، از استقبال کمتری نسبت به روش های غیر جراحی برخوردار است.

زیرا تکنیک های غیر جراحی به سادگی و در کوتاه ترین زمان در یک مطب پزشک زنان قابل اجرا بوده و هزینه کمتری را نیز در بر دارند. در مقایسه با روش لابیا پلاستی که یک تکنیک جراحی است و در بیمارستان قابل انجام است و به دلیل بیهوشی فرد و ملزومات دیگر جراحی دارای هزینه و چالش های بیشتری هم برای بیمار و هم برای پزشک متخصص زنان است. 

با ورود تکنیک های تزریق ژل و چربی به عرصه تکنیک های زیبایی زنان، استفاده از این روش ها در زیبایی واژن بانوان نیز رایج شد. علاوه بر آن بی خطر بودن این تکنیک ها و ریسک پایین آن ها و هزینه به نسبت ارزان آن باعث شد که از سوی بانوان مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. در نتیجه بانوانی که به دنبال زیبایی ارزان قیمت و بی خطر واژن خود هستند، به استفاده از این روش ها تمایل پیدا کرده اند.

تکنیک‌های ارزان قیمت زیبایی واژن

لازم است بدانید که جراحی های زیبایی اندام جنسی زنان شامل بسیاری از اقدامات پزشکی بر روی دستگاه تناسلی زنان می شود که به منظور زیبایی و یا تغییر در عملکرد آن انجام می شود. این روش ها شامل جراحی های لابیا پلاستی و واژینوپلاستی ( تکنیک هایی برای سفت شدن واژن )، پرینوپلاستی و کاهش هود کلیتورال می شوند. هر کدام از این روش های زیبایی واژن مزایا و تاثیرات خود را دارند و با توجه به آناتومی واژن هر بانویی، نوع به خصوصی از این تکنیک ها کاربرد دارد. برای مثال روش کاهش هود کلیتورال برای هود کلیتورال بیش از حد بزرگ به کار برده می شود و لابیا پلاستی به منظور کاهش عرض و سایز لابیای واژن زنان انجام می شود و از سری تکنیک های جراحی زیبایی واژن و روش های تهاجمی و پر ریسک است.

در مقابل این روش های جراحی که تکنیک های پر ریسک و پر هزینه ای محسوب می شوند، تکنیک های ارزان قیمت دیگری نیز به منظور زیبایی اندام تناسلی خارجی زنان وجود دارد که خوشبختانه بسیار کم خطرتر و کم ریسک تر هستند. از بین این تکنیک های ارزان قیمت زیبایی واژن که به راحتی در داخل مطب زنان قابل اجرا هستند می توان به تزریق ژل و تزریق چربی به واژن اشاره نمود که بیشتر از روش های جراحی مذکور مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

در توضیح بیشتر این تکنیک ها باید بگوییم همان گونه که شما برای زیبایی صورت و رفع چین و چروک از پوست چهره خود به تزریق چربی یا ژل در محل خطوط چروک صورت اقدام می کنید، در این روش ها نیز در اندام تناسلی زنان، به منظور زیبایی واژن، چربی و ژل تزریق می شود. البته لازم به ذکر است که این تکنیک ها توسط پزشک متخصص زنان انجام می شود.

وایتنینگ واژن

یکی از ارزان‌ترین تکنیک‌های زیبایی واژن وایتنینگ واژن یا سفید کردن است. عوامل زیادی ممکن است موجب تیره شدن واژن بانوان شود. افزایش سن، سوء تغذیه، کم کاری یا پرکاری تیروئید، کمبود برخی ویتامین‌ها، اختلالات پوستی، استفاده از تیغ کهنه و اختلالات هورمونی می‌توانند از اصلی‌ترین عوامل باشند. تیرگی واژن می‌تواند برای بسیاری از بانوان ناخوشایند باشند. در چنین شرایطی وایتنینگ واژن بهترین روش برای رفع این تیرگی است. اگرچه که بسیاری از افراد از روش‌های خانگی برای سفید کردن واژن خود استفاده می‌کنند، اما این روش‌ها نتیجه چندانی ندارند و برای سفید کردن واژن بهتر است به یک پزشک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. سفید کردن واژن می‌تواند همچنین سبب جوانسازی واژن نیز شود.

ارزان‌ترین تکنیک‌های زیبایی واژن را بشناسید

تایتنینگ واژن

تایتنیگ یا تنگ کردن واژن روشی است که برای از بین بردن شلی و افتادگی واژن هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از بانوان پس از انجام زایمان به دنبال راهی هستند تا اندام تناسلی خود را به حالت قبل بازگردند و افتادگی آن را از بین ببرند. روش تایتنینگ دقیقا برای همین موضوع انجام می‌شود. این روش می‌تواند تاثیر بسزایی بر بهبود رابطه جنسی و افزایش اعتماد به نفس بانوان دارد. این تکنیک زیبایی واژن هم به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. برای آگاهی از بهترین روش برای خودتان باید مورد معاینه یک پزشک متخصص در زمینه زیبایی واژن قرار بگیرید و با آگاهی روش درست را انتخاب کنید. روش‌های واژینوپلاستی، پرینورافی و تنگ کردن واژن با نخ از رایج‌ترین روش‌های تایتنینگ واژن هستند.

جمع بندی

همان طور که می دانید رضایت از اندام جنسی در هر مرد و زنی نقش مهمی را در سلامت جنسی و رضایت جنسی آن ها بازی می کند. به همین دلیل نیز در سال های اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص در عرصه پزشکی شاهد رونق گرفتن تکنیک هایی برای زیبایی اندام جنسی مردان و زنان هستیم.

از طرفی تکنیک های جراحی ویژه زیبایی واژن زنان مانند لابیا پلاستی به دلیل قیمت بالاتر و ریسک کلی روش های جراحی، از استقبال کمتری نسبت به روش های غیر جراحی برخوردار هستند. زیرا تکنیک های غیر جراحی به سادگی و در کوتاه ترین زمان در یک مطب پزشک زنان قابل اجرا بوده و هزینه کمتری را نیز در بر دارند.

ارزان‌ترین تکنیک‌های زیبایی واژن را بشناسید

با ورود تکنیک های تزریق ژل و چربی به عرصه تکنیک های زیبایی زنان، استفاده از این روش ها در زیبایی واژن بانوان نیز رایج شد. علاوه بر آن، بی خطر بودن ریسک پایین این تکنیک ها و هزینه ارزان آن ها باعث شده است که از سوی بانوان مورد استقبال قرار بگیرد.

تکنیک دیگر برای زیبایی واژن زنان، تزریق چربی به واژن است که در توضیح آن باید بگوییم همان گونه که شما برای زیبایی صورت و رفع چین و چروک پوست صورت خود به تزریق چربی یا ژل در صورت خوداقدام می کنید، در این روش نیز در اندام تناسلی زنان، چربی یا ژل تزریق می شود.

خوشبختانه باید گفت که تکنیک تزریق چربی به لابیای ماژور به صورت سرپایی انجام می شود. پس از این که چربی از ناحیه تعیین شده استخراج شد، خالص می شود تا از آن برای تزریق استفاده شود. اغلب در این موارد بیمار با جراح زیبایی خود همکاری می کند تا محل مناسبی برای تزریق انتخاب شود و نتایج مورد انتظار فرد حاصل شود.

ارزان‌ترین تکنیک‌های زیبایی واژن را بشناسیدارزان‌ترین تکنیک‌های زیبایی واژن را بشناسید

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج