۱۲۷۳۱۳۳
۹ نظر
۹۳۷۱
۹ نظر
۹۳۷۱
پ

محرومیت ستاره استقلال به‌خاطر ترانه علیدوستی؟

عارف غلامی مدافع باشگاه استقلال همچنان از ترکیب این تیم دور مانده است.

فرارو: استقلال یکی از تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی، این روز‌ها در شرایطی برابر رقبا به میدان می‌رود که عارف غلامی یکی از مهره‌های تاثیرگذارش را در قلب خط دفاعی در اختیار ندارد.

درباره غیبت عارف غلامی حرف و حدیث زیاد است و مسئولان باشگاه استقلال عنوان کرده‌اند این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی‌های تیم را از دست داده و قرار است از فردا یعنی روز دوشنبه دوباره در تمرینات باشگاه حاضر شود. غیبت او در مسابقات از یک سو و البته غیبت در تمرینات باشگاه از سوی دیگر، باعث شکل‌گیری شایعاتی شده که بی‌ارتباط به فعالیت‌های عارف در فضای مجازی نیست.

این بازیکن پیش‌تر، حوالی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به دلیل فعالیت در فضای مجازی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته بود و چند روزی حق تمرین نداشت و یکی دو بازی هم غیبت داشت. با این حال او بعد‌ها دوباره به تمرینات باشگاه برگشت تا شایعه قطع همکاری استقلال با این بازیکن تکذیب شود. حالا، اما جدیدا عارف غلامی پستی در اینستاگرام منتشر کرده که باعث به وجود مباحثی جدید شده است. در اقدامی تازه، این مدافع استقلال از ترانه علیدوستی و البته علی دایی حمایت کرده و با انتشار تصاویری از آن‌ها در یک متن درخور توجه، به نکات خبرسازی اشاره کرده است. انتشار همین پست باعث شده تا این روز‌ها دوباره تعدادی از هواداران عارف غلامی دلیل دوری‌اش از فوتبال را به همین فعالیت‌های مجازی‌اش ربط دهند. موضوعی که باشگاه استقلال قویا آن را تکذیب می‌کند. پست اخیر عارف غلامی را در زیر می‌بینید.

محرومیت ستاره استقلال به‌خاطر ترانه علیدوستی؟

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خب گناهش چیه همه از اینها حمایت میکنه

    • شریفی

      شیر عارف غلامی مردم دوستش دارن تمام خدا پشت وپناهش

    • ناشناس

      مفهوم تیم بودن کلا فراموش شده تیم باشید حضرات تیم با هم متحد ؛ وقتی کاپیتان رو بیرون کردن و بازیکن ملیت رو بازی نمیدن نباید بازی کنید

    • ناشناس

      زنده باد غلامی....

    • آزادی بیان موج میزنه

    • ناشناس

      درود به شرفش

    • ناشناس

      خفقان شاخ ودم نداره

    • خاورا

      نه وریا خواستیم نه عارف
      پولت رو بگیر و بازی کن
      میخوای فعال سیاسی و حقوق بشر بشی فسخ کن برو

    • محمدی

      ... پاشه بیاد عرضه داره سر کار من ببینه تو چه وضعیتی کار میکنم توزنجان ببینه چقد اجاره خونه مغازه میدم باز ببینم ازینایی که پول ماهارو میخورن باز حمایت میکنه . والا من نه ضد انقلابم نه چیزی به خدا فقط واسه زنو بچم نون میخام دربیارم اونم حلال . ۸ماه پیشبهم وام فرزندی ثبت کرم ۳۳۰ نفر بود الان زدم نوشته ۳۰۳ نفر مونده الان دلارم به این قیمت به فاطمه زهرا فقط به فکر خودکشیممممم . هیشکی به فکر نیست . من به اقای رئیسی رای دادم اومد زنجان بعد رفتن درخاست کمک کردم نامه زدم بیمه ندارم زنم بیماری داشت بعد رفتنش ۵ ماه بعد اس اومده بیاین بانک ۱۵ تومن وام بدیم رفتم ضامنم بردم میگه قبول نیست باید یا حقوق بگیر بانک ملت باشه یا کسر اقساط اخه واسه ۱۵ تومن ۱۵ تومن اجاره دوماه شده الان . بیاین ببینید تو مغازه اجاریه پرداخت کارم تو اسید چی میکشم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج