۱۲۹۱۹۸۱
۲۶۷۳
۲۶۷۳
پ

جزئیاتی جالب از دستمزد باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری

باشگاه منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس بیشترین حقوق را می‌دهد، در حالی که باشگاه لیورپول نسبت به سال ۲۰۱۷ رشد ۷۵ درصدی داشته است.

خبرورزشی: باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر بیش از هر باشگاه دیگری در لیگ برتر انگلیس دستمزد می‌پردازد، در حالی که باشگاه لیورپول هم در این جدول از منچسترسیتی پیشی گرفته است.

باشگاه‌های مطرح در حال انتشار حساب‌های مالی‌شان در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ هستند و ارقام نشان می‌دهد که شیاطین‌سرخ بیشترین دستمزد را با ۳۸۴ میلیون پوند به ثبت رسانده‌اند.

باشگاه منچستریونایتد در این لیست کریستیانو رونالدو را دارد که فصل گذشته هفتگی ۴۸۰ هزار پوند حقوق به جیب می‌زد. جدایی او و پیوستن به النصر عربستان در دسامبر بعد از مصاحبه انفجاری‌اش با پیرز مورگان باعث شد تا داوید دخئا با ۳۷۵ هزار پوند پردرآمدترین بازیکن منچستریونایتد شود.

جزئیاتی جالب از دستمزد باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری

پس از یونایتد، لیورپول قرار گرفته که دستمزدشان از سال ۲۰۱۷ تا کنون ۷۵ درصد افزایش داشته است. قرمزها اعلام کردند که فصل گذشته تنها ۷٫۵ میلیون پوند سود بدون احتساب مالیات کسب کرده‌اند و از لحاظ حقوق هم بالاتر از منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفته‌اند. قراردادهای بازیکنانی مثل اندی رابرتسون، فابینیو، جردن هندرسون، ویرجیل فان‌دایک و ترنت الکساندر آرنولد همگی در این جهش نقش داشته‌اند. محمد صلاح هم قراردادی جدید با حقوق هفتگی ۳۵۰ هزار پوند امضا کرده اما با وجود این که بیشترین حقوق را می‌گیرد در این ارقام لحاظ نشده است. این مسئله باعث شد تا دستمزد لیورپولی‌ها فقط ۱۸ میلیون پوند کمتر از منچستریونایتد در فصل گذشته باشد.

دستمزد سالانه ۳۵۰ میلیون پوندی منچسترسیتی همچنان این تیم را بالاتر از چلسی قرار می‌دهد که هنوز آمار فصل گذشته را منتشر نکرده است. کوین دی‌بروینه که هفتگی ۴۰۰ هزار پوند حقوق به جیب می‌زند از لحاظ دستمزد بالاترین بازیکن در اتحاد است. در حالی که کاوی هاورتس با ۳۱۰ هزار پوند در هفته پردرآمدترین بازیکن در استمفوردبریج در فصل گذشته بود.

در همین حال تاتنهام رقبای تیم شمال لندنی آرسنال بالاتر از این تیم جای گرفته. اسپرز رشد چشمگیر ۶۶ درصدی از ۱۲۷ میلیون پوند در سال ۲۰۱۷ را داشته و به ۲۰۹ میلیون پوند رسیده است. دستمزد آرسنال هم از ۱۹۵ میلیون پوند به ۲۰۶ میلیون پوند رسید. توماس پارتی پردرآمدترین بازیکن آرسنال بود اما گابریل ژسوس با ۲۶۵ هزار پوند در هفته از سیتی آمد و بالاتر از او ایستاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج