۱۲۹۲۰۰۳
۶۰۸۱
۶۰۸۱
پ

سوپرمارکت نابود شده خانواده زن لیونل مسی

حمله مسلحانه به فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به دلیل این اتفاق جلب کرده است.

خبرآنلاین: حمله به فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو باعث شده که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره علت این اتفاق صورت بگیرد. افراد مسلحی که روز گذشته به فروشگاه متعلق به خانواده آنتونلا حمله کرده بودند، ۱۴ گلوله به شیشه‌های این فروشگاه شلیک کردند و بعد هم پیامی برای مسی ارسال کردند که منتظر او هستند.

با این حال، بسیاری معقتد هستند که این اقدام ممکن است توسط افرادی از مافیای چین انجام شده باشد که از سال گذشته تا به حال در روساریو ساکن هستند. آن‌ها در طول این مدت بارها به فروشگاه‌های مختلفی رفته و خواهان دریافت رشوه ماهانه شدند تا کاری با آن‌ها نداشته باشند.

فقط در یک ماه گذشته ۱۰ مورد شکایت مربوط به چنین اقداماتی از سوی مافیای چینی به دست مقامات نظامی شهر روساریو رسید که شباهت بسیاری با اتفاقی که برای خانواده همسر این ستاره آرژانتینی رخ داده داشت.

سوپرمارکت نابود شده خانواده زن لیونل مسی

تئوری دیگری که در این باره مطرح شده مربوط به تغییر رفتار پابلو خاوکین، شهردار روساریو، با افرادی است که قاچاق مواد مخدر را در شهر روساریو برعهده دارند. پیام حمله‌کنندگان: مسی، ما منتظرت هستیم. خاوکین قاچاقچی مواد است و نمی‌تواند هوای تو را داشته باشد.

گفته می‌شود که او تصمیم گرفت دست مافیای این زمینه را از شهرش کوتاه کند و همین باعث عصبانیت شدید آن‌ها شده و تصمیم گرفته‌اند که اعتراض‌شان را به این صورت ابراز کنند تا او را تحت فشار قرار دهند. البته که تئوری دیگری هم وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و مربوط به سیاست‌های داخلی این ایالت است. خاوکین امیدوار است که زودتر به مقام فرمانداری برسد و حالا پیامی که برای او ارسال شده این است که وقتی نمی‌توانی شهری را مدیریت کنی، پس در مدیریت ایالت به مشکل جدی خواهی خورد.

عده دیگری نیز معقتد هستند که ممکن است این موضوع مربوط به اظهارنظر اخیر سرخیو آگوئرو باشد که گفت مسی دوست دارد فوتبالش را در نیولز به پایان برساند. مافیا می‌داند که چنین اتفاقاتی مانع از حضور او در شهری که دوست دارد می‌شود و بازگشت او را ممنوع می‌کند.

سوپرمارکت نابود شده خانواده زن لیونل مسی

اما شاید جدی‌ترین تئوری مطرح شده در این زمینه این باشد که گروه‌های رقیب مافیای مواد مخدر روساریو تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند تا توجه تمام دنیا را به این موضوع جلب کنند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که وقتی تمام دنیا روی چنین خبری و اتفاقات پشت صحنه آن تمرکز کند، کار مافیای این شهر بسیار سخت خواهد شد و شاید دلیل این که تصمیم گرفتند به فروشگاه همسر محبوب‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیای فوتبال حمله کنند همین بوده که مانع از پیشرفت بیش از حد رقیب‌شان زیر نگاه کنجکاو رسانه‌هایی از تمامی کشورها شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج